ברכות ליום האהבה

ברכות ליום האהבה שמח לגבר, לאישה, לבן הזוג ולבת הזוג

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות ליום האהבה

חגיגה של אהבה

ביום האהבה תחגגו את הזוגיות האהובה והיקרה שלכם – את התהליך שעברתם שהפך אתכם לזוג שאתם כיום ואת החום והאהבה שממלאים את היומיום השגרתי שלכם. היא מוציאה את הטוב ביותר ממך ואתה גורם לחיים שלה להיות קצת יותר קלים וזה לא מובן מאליו.

 

 יום האהבה זאת הזדמנות מצוינת להגיד תודה לאדם הקרוב אלינו ביותר שעוזר לנו להיות האדם הכי טוב שאנחנו יכולים ללא שמץ של ביקורתיות, יומרה או יוהרה. הוא שם בשבילנו תמיד גם כשאחרים מחליטים ללכת. מוזמנים לקחת השראה מהברכות היפות שכתבנו לכבוד חג האהבה. שיהיה לכם יום אהבה שמח!

ברכה ליום האהבה

ברכה לזוג ליום האהבה

מצאתי את אשר חשקה נפשי אהבתך קשורה באהבתי בכל בוקר אני מתעוררת לחיוך זורח ולבעל שדואג להעלים כל פרצוף מצוברח תודה לך על כך שאתה כאן דואג לצרכי כל הזמן לכבוד יום האהבה ברכה זו שלוחה ואהבתי בה נתונה .

ברכה ליום האהבה לאישה

לאשה המהממת! לרגל יום האהבה אאחל לך שתמיד תהיי כל כך יפה, חכמה ואצילית. שכל יום מחדש יצוצו בליבך ניצני האהבה הרומנטית ובכלל, אהבת העולם. שתרגישי טוב ונעים עם עצמך בכל מצב. ולעולם לא תצטרכי להתגונן ולהתכנס פנימה, כמו צב.

ברכה ליום האהבה לחברה

לחברה היפה שלי! יום אהבה שמח ומלא באורה שתזכי לקבל ולתת אהבה בחזרה שפרחים ישטפו את חלומותיך ויצבעו את חייך באור יקרות שתרגישי שלמה עם עצמך הטובה ביותר מכל הבנות את נהדרת, ראויה לכל הנפלאות.

ברכה ליום האהבה לבעל

לבעל המקסים שלי! לרגל יום האוהבים, לך אני מאחלת שתהיה חזק ויצוק כמו אבני בזלת שכל יום ולא רק ביום המיוחד – נאהב חזק ונרגיש כאחד שלבך יהיה שמח בלי שום סיבה שפשוט תהיה מאושר בשגרה, כמו במסיבה.

ברכה לחג הסוכות

לכבוד החג המיוחד אאחל שתתחדש האהבה בך ובעולם שתקבל את כל הברכות שתבקש ותצליח לממש את עצמך ולהתרגש שפיו ולבך יהיו שווים ולא תרגיש 'לא נעים' ובריאות איתנה תעטוף את כל גופך גם נפשית, גם פיזית, גם בתוך נשמתך.

ברכה לטו באב לבעל

בעל יקר אותך אוהב עד כמה שאפשר מאחלת לנו שאף אחד לא יפריד ביננו שנדע לוותר ולא לריב להקשיב לקולה של ציפור שיר להגשים חלומות משותפים לתת לכל אחד מאיתנו לפתח תחביבים אבל העיקר שהאהבה תשרור בביתנו שלא תעזוב את משכננו.

ברכה ליום האהבה – לגבר

בעולם יש המון אנשים, מכולם בחרתי בך, הצלחת אותי להרשים. במסע שלנו יחד הספקנו לא מעט חלומות להגשים, להיות החברים הכי טובים, בהקשבה והכלה, בכל השמחה, לכבוד יום האהבה רציתי לומר לך, אני שלך, איתך בכל רגע ואוהבת אותך ♥

ברכה לחבר ליום האהבה

אנחנו חברים כבר מספר שנים יחסנו עברו משברים אך תמיד אני אותך זוכרת אהבה ראשונה היא לא משהו ששוכחים לכבוד יום אהבה הכנתי לך הפתעה קופסא שבה מתחבאת לשנינו מתנה לאות אהבה והערכה ונאכל אותה יחד בהנאה זכור החיים הם כמו שוקולד מריר לפעמים רוצים לבכות לפעמים לשיר.

ברכה ליום האהבה לחבר

לחבר הכי טוב שיכולתי לבקש מאחלת לנו את יום האהבה הכי מדהים שיש אנחנו לא באמת צריכים יום מסוים כדי לציין את האהבה שלנו אבל תמיד נחמד לחגוג עוד יום שהוא רק של שנינו שהקשר שלנו רק ילך ויתעצם משנה לשנה ושהאהבה שיש בינינו תמיד תהיה גדולה וחזקה.

ברכה רומנטית

מה אפשר לאחל לך מלבד אהבה? הכי חשוב שתמיד נזכה בה כולנו, אבל במיוחד אתה. כי לבך רגיש וכמה למשהו שמעבר לתחושה לא מוכרת של שינוי תדר מי יתן וכל חייך לבך יתעופף למחוזות קסומים. יגמע מעיינות, תחושות נפש מופלאות ומרחקים.

ברכה לאהבה שלי

אהבה שלי ליבי ממש נרגש בקרבי כאשר אני כותב את ברכתי שאהבתנו תזרום כמו נהר שנצליח בכל דבר שנאהב עד סוף העולם שתמיד תחשבי שאני מושלם אני מודה על כך שאת לצידי מאחל שתמיד תישארי איתי ושתמיד נהיה ביחד אבל גם לבד.

ברכה לבעל אהוב

בעלי האהוב רציתי לומר לך דבר מה חשוב תודה על מי שאתה בשבילי שנתת את כל כולך למעני אנחנו יושבים בלילות מביטים על הכוכבים טווים חלומות ומקווים לנחת מהילדים מאחלת לנו שתמיד תהיה אחווה ביננו שנדע להיות תמיד ביחד אבל גם לבד.

שאלות נפוצות על ברכות ליום האהבה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות ליום האהבה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות ליום האהבה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות ליום האהבה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לבוקר טוב

ברכה לבוקר טוב

ברכות לשנה החדשה

ברכה לראש השנה

ברכה לגיל 18

ברכה לגיל 18

ברכות לחג המולד

ברכה לחג המולד

ברכה לגיל 40 – 49

ברכה לגיל 40 עד גיל 49

ברכות להצלחה בטסט

ברכה לפני טסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)