ברכות לפרידה

ברכות לפרידה - ברכה לפרידה מרגשת, מצחיקה קצרה וארוכה

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לפרידה

לפעמים פשוט אין ברירה

הייתם ביחד כבר המון שנים והיא יקרה מאוד לליבך. היא ליוותה אותך בתקופות לא קלות ועזרה לך להיות האדם שאתה כיום. קשה לומר אבל תהפוכות החיים, הדילמות שהזמן מציב לנו והסיטואציות הלא קלות בפניהן אנחנו עומדים מעמידים פעם אחר פעם את הזוגיות שלנו במבחן – ולפעמים הקשר פשוט נשחק. 

הפרידה היא לא רעה – החוויות שעברתם היו טובות ואתה סקרן לדעת מה החיים מתכננים עבורך. בשביל להפוך את הפרידה לנעימה מעט יותר, חשוב לכתוב ברכה יפה ובה לדבר על כל אותם הדברים: על הזיכרונות שלכם ביחד, על העתיד שעוד יבוא ועל החלק המשמעותי שהיא לקחה בעיצוב האישיות שלך. בשביל לעזור לך למצוא את המילים הנכונות כתבנו עבורך כמה ברכות יפות לפרידה. בהצלחה!

ברכה לפרידה

ברכה לאבא שנפטר

אבא היקר לצערי אתה לא כאן כבר תודה לך על מה שהיית בשבילי שנתת את כל כולך למעני אבא אני מעריך אותך חבל שבחייך לא היה לי אומץ להגיד לך אעשה הכל כדי שתיזכר בעולם היית אבא מושלם אוהב אותך עד בלי די אתה בשבילי שי.

ברכה לילד שעוזב את הכיתה

ל______ החמוד, אתה עוזב את הכיתה ואנחנו רוצים לומר הרבה בהצלחה. היה לנו כיף ללמוד ולשחק אתך, היית תמיד אדיב ומכבד כל חבר, היית ממש מיוחד ואחר. שיהיה לך בהצלחה בכיתה החדשה, אין לנו ספק שכולם יאהבו אותך.

ברכה לעובדת שעוזבת

את עוזבת אותנו ומשאירה חור גדול בליבנו, הגעגוע כבר עכשיו אין סופי, את יקרה לנו מאוד, רצינו שתדעי. עובדת כמוך תגיע רחוק, את תכבשי כל פסגה ותשיגי כל עבודה, כל הצוות מאחל לך הרבה הצלחה ושפע פרנסה בדרכך החדשה.

ברכה למאמנת

למאמנת ששינתה לי את כל החיים, רציתי לומר לך תודה על חיטוב וחיזוקים. איך תמיד ידעת לומר מילה טובה, לשפר לי ברגע את כל ההרגשה. כשהתקשיתי מעט, ידעת גם לתת הפסקה ולגרום לי בכל הכוח להתגבר על המועקה. את מאמנת אחת ויחידה, תמשיכי בדרכך והרבה בהצלחה.

ברכה לגננת שעוזבת

אנחנו מרגישים צורך להודות לעת פרידה נתת לילדנו את כולך עד כלות הכוחות השקעת בכל ילד את הנשמה לימדת אותם מספרים ואותיות איך סירות מנייר שטות קיבלת כל ילד בחיוך ואהבה וסלחת לפעמים על משובה רציתי לאחל לך בהצלחה בדרך החדשה.

ברכה לפרידה מעובד

עוזב אותנו היום אדם מדהים, זה לא נעים. כל יום במחיצתך היה לנו ערך ועכשיו עלינו לברך ברכת הדרך. עבודתך ראויה להערכה, הבאת אלינו הרבה צחוק ושמחה. נאחל שתצליח ותכבוש יעדים חדשים ושאת כל חלומותיך במהרה תגשים.

ברכה למנהלת בית ספר שעוזבת

על ניהול מסור ועבודה טובה אנו רוצות להודות לך באהבה על מסירות ודאגה גדולה לכל תלמידה ותלמידה על טיולים שנתיים מאורגנים בקפידה ועל ימי עיון ומרצים מלאי דברי חכמה אנו בוודאי בבית הספר נרגיש את חסרונך ומאחלים לך בהצלחה בדרכך.

ברכת תודה לגננת

ל____ הגננת האלופה! הנה באה לה עוד שנה אל סופה. נרצה לנצל במה זו כדי להודות לך מקרב לב, על כל פועלך. תודה ששמרת ופינקת את הילדים, ותודה על סבלנותך – גם ברגעים קשים. תודה שחיכית לנו עם חיוך כל בוקר, ושהענקת יחס חם לכל ילד וילדה – ממש כאילו היו הם הילדים שלך. כבר מתגעגעים! שלך, ההורים.

ברכה לחבר שעוזב

חברי היקר מצטער על עזיבתך אבל אתה פונה לדרך חדשה אשלח לך ברכה ואומר לך תודה על הזמן שהיינו ביחד למדת אותי להתגבר על פחד אאחל לך באהבה שתמצא חברים חדשים שתשכיל לשמור על קשר עם החברים הישנים שתהנה מציוץ של ציפורים משקיעה וריח של פרחים בהצלחה במקום החדש בהצלחה ממש.

ברכה לעזיבת עבודה

תמה תקופה והגיע הזמן של הפרידה הלב רוגש השגרה נסדקת בזכותך החברה גדלה לתפארת אבל הגיע הזמן להיפרד וזו העובדה לך נשמור מקום בלב ונמלא אותו אהבה אנו מאחלים לך בחיוך ובשמחה בהצלחה בדרך החדשה אנו מאחלים לך בהצלחה רבה.

ברכה לפסיכולוגית

בסיומה של תקופה רציתי להודות לך שנטעת בי את היכולת לכתוב ברכה שגילת לי את הטוב שבי שגרמת לי לעבור את כל המשוכות שנתת לי יכולת ללכת בין הטיפות תודה אומר לך שוב ושוב להיות בקשר עוד נשוב.

ברכת פרידה ממדריכה

מדריכה יקרה תודה לך על עמל והשקעה על כך שלימדת אותנו באהבה מידות תרומיות וערכים מסעות וטיולים למדת אותנו איך לעזור לאחר שמותר לפעמים גם לוותר שלא טוב להיות לבד שבת אחים גם יחד לעת פרידה בהצלחה רבה מלאים בהערכה בטוחים בהצלחה.

שאלות נפוצות על ברכות לפרידה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לפרידה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לפרידה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לפרידה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לסיום קורס

ברכה לסיום קורס

ברכות ליום כיפור

ברכה ליום כיפור

ברכות ליום המורה

ברכה ליום המורים

ברכות לבת מצווה

ברכה לעליה לתורה

ברכות לעסק חדש

ברכה לעסק חדש

ברכות לחנוכה

ברכה לחנוכה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)