ברכה לגיל 20 – 29

ברכה לגיל 20 - 29 - ברכות ליום הולדת 20 עד 29

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 20 – 29

תקופה צעירה ומיוחדת

בשנות העשרים של חיינו אנחנו מתחילים את החיים העצמאים שלנו. אחרי תקופת התיכון המפרכת ותקופת השירות המשמעותית, אנחנו סוף סוף מתחילים לסלול את הדרך לעצמנו. האם נבחר לטייל ברחבי העולם? אולי נעדיף להתחיל עבודה בעלת איזה ערך מוסף מיוחד. 

השאפתנים שביננו ילכו לאקדמיה הגדולה להתחיל בלימודים. לכבוד יום ההולדת של חבר אהוב, הבן שלכם ואפילו קרוב משפחה, נחמד להביא ברכה מרגשת מהלב. בברכה תוכלו לדבר על התקופה המשמעותית אליה נכנס ועל השנים שצפויות עוד לבוא. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה ריכזנו עבורכם ברכות מרגשות ויפות מהן תוכלו לקחת השראה. בהצלחה!

ברכה לגיל 20 עד גיל 29

ברכה לבת לגיל 20

יש לך יום הולדת חגיגה לתפארת את כבר לא ילדה קטנה איך עברו להם ביעף עשרים שנה מה אפשר לאחל לנערה שיש לה הכל שתמשיך להסתכל על הרקיע הכחול שתדעי לעזור ולהיעזר לנסוע היטב בכביש מתפתל שיתגשמו לך כל המשאלות ותחיי עוד שנים רבות.

ברכה ליום הולדת 23

לרגל הגיעך לגיל 23 נאחל לך שתרגיש צעיר לנצח שתקח הכל בקלות ותפרח לבטח בלי פחדים או דאגות מאף סוג עם תקווה גדולה בלב ופרח מלבלב שתרגיש אותו קבוע, בלב.

ברכה ליום הולדת – מאמא לילדה בת 25

ביתי היקרה, גדלת היום בעוד שנה, אני מאחלת לך את כל הטוב וכל הברכה. שתישארי הבת והאדם הנהדר שאת. מאחלת שתצליחי בכל דרך שתבחרי ושאת הבחירות הכי טובות בחייך תעשי. שתהיי בריאה, מאושרת ומאותגרת כל החיים, גיל 25 זה גיל מדהים אז תיהני ממנו ושיהיו ימיך מתוקים.

ברכה לגיל 25

25 שנים זה ממש לא סתם זאת חתיכת דרך שעשית בעולם היום יש לך יום הולדת מאוד מכובד כי אתה כבר לא ילד, מצד אחד אבל עדיין לא מבוגר מדי מהצד השני אז זה הזמן לעשות חיים ולא להיות כזה רציני נאחל לך שתכבוש את העולם ואל תשכח ליהנות ושתמשיך לככב אצל כל הבנות אוהבים אותך, בהצלחה בהכל מזל טוב ילד גדול!

ברכה ליום הולדת 28

עשרים ושמונה שנים חלפו מהיום שבו הגחת לאוויר העולם יום הולדתך הוא יום שמח לכולנו היום שהגעת לעולם הפך אותו למושלם צרור ברכות ואיחולים חבצלות וורדים לך שלוחים שתזכה לחיות חיים מאושרים להתקדם בכל המובנים לדעת לעזור לאחרים לא נשכח את הברכה הכי חשובה מזל טוב עד מאה ועשרים שנה.

ברכה ליום הולדת 27

גיל 27 זה עוד שלב בחיים שכולנו עוברים, החיים מתחילים, מרגישים בשלים ועכשיו מכל רגע נהנים:) אאחל לך שבשנה הקרובה תלמדי עוד על החיים, שתדעי להבחין בין טוב לרע, שתאהבי עמוק – מכל הנשמה!!! שתגשימי את עצמך ותשמחי בכל פעם שתפגשי מראה. ממני, באהבה גדולה ❤

ברכה ליום הולדת לבן 27

עשרים ושבע שנים חלפו ואנו מאחלים לך רוב איחולים אנחנו כל כך מתרגשים ברכה לך אנו כותבים שתלמד להבחין את השחור ללבן שתוכל להתבונן היטב בפניו של ענן שתדע להיעזר ולעזור להגיע למטרה ולא להסתובב סחור סחור שיתגשמו לך כל המשאלות ושתחיה לעוד שנים רבות.

ברכה ליום הולדת 22

עשרים ושתיים שנים עברו וחלפו ואנו איתך מאושרים זר של ברכות לך נשלחו איחולים רבים שתחיה עוד המון שנים שתזכה להמון ידידים חדשים שתמיד תפגוש בדרך אנשים טובים מאחלים לך שתמיד תהיה עם חיוך על הפנים ותהיה תמיד במרכז העניינים.

ברכה ליום הולדת לאחיינית בת 20

עשרים שנים חלפו ואת אינך ילדה קטנה שני עשורים עברו את חוגגת יום הולדת עתה מה אאחל אחיינית יקרה שתדעי לאהוב כל נשימה לדעת לומר מילות נחמה שתלכי לדרך חדשה וגם בה תרגישי אהובה אבל הכי חשוב כמובן שנוספה לך שנה למניין.

ברכה ליום הולדת 20 מסבתא

איך גדלת נכדה שלי ואת בת עשרים עושה חיל ומצליחה בחיים בת נפלאה נכדה נהדרת לכולם גאה להיות סבתא שלך הכי בעולם יום הולדת שמח, ובדיוק ככה תמשיכי חיבוק חזק מסבתא שאוהבת אותך הכי הכי.

ברכה ליום הולדת 20 מסבתא

יום הולדתך העשרים זוהי שמחה גדולה עבורי ותזכורת על שקיבלתי מתנה לחיי, קיבלתי אותך נכדתי. אאחל לך שתפרשי כנפיים ותזכרי תמיד שהגבול הוא השמיים, את יכולה הכל ובכל שתתנסי תצליחי שבעתיים. מזל טוב, בריאות, אהבה והצלחה, שלך תמיד – סבתא.

ברכה ליום הולדת 20

יום הולדת 20, גיל עגול ומדהים, עכשיו מתחיל לו עשור חדש, זה מרגש ממש! עשור שיביא עמו התבגרות וחוויות, נאחל שיהיו הן ברובן טובות ושתגשים בחייך את כל החלומות. תהנה כל רגע בחיים וחשוב לא פחות – זכור להשלים את כל המשימות.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 20 – 29

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 20 – 29 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 20 – 29 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 20 – 29 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לאירוסין

ברכה לחתונת הזהב

ברכות לחינה

ברכה נגד עין הרע

ברכות לראש חודש

ברכה לחודש טוב

ברכה לגיל 3 – 10

ברכה לגיל 3 עד גיל 10

ברכות ליום המשפחה

ברכה ליום המשפחה

ברכות ליום הולדת

ברכה ליום הולדת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)