ברכה לגיל 30 – 39

ברכה לגיל 30 - 39 - ברכות ליום הולדת 30 עד 39

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 30 – 39

גיל משמעותי ומיוחד

בשנות השלושים של החיים שלנו העניינים מתחילים להרגע. יש לנו עבודה קבועה, מצאנו את הנפש התאומה שלנו ואולי אפילו התחלנו בחיי הורות מרגשים ומלמדים במיוחד. בגיל שלושים אנחנו לא רק מחפשים את הדברים שהעולם יכול לתת לנו, אלא מתחילים לתרום לו חזרה.

 בשנות השלושים של אדם הקרוב לליבנו, חשוב לומר תודה על הדברים שהוא נותן לנו ולהעריך את היומיום הפשוט שלנו שהוא משפר. בשביל לעזור לכם בכתיבת ברכה מיוחדת, ריכזנו עבורכם ברכות יפות שיתנו לכם השראה. עכשיו רק נשאר לפנות קצת זמן, ולתכנן את החגיגות.

ברכה לגיל 30 עד גיל 39

ברכה ליום הולדת 30 מאמא לבת

לבתי המתוקה! לרגל כניסתך לעשור הרביעי של החיים לך אאחל באהבה – חיים יפים ללא תיקונים שיהיה לך הכי טוב בעולם בכל שניה מהזמן ובכל מה שתעשה תרגישי טעם נפלא, כמו של מן שבכל התחומים תקצרי הצלחות בשלות ותרגישי בלב אשה שלימה, בלי יותר מדי שאלות .

ברכה לאימא ליום הולדת 39

אימא יקרה עוד שנה את בת ארבעים ואנחנו כל כך מתרגשים וכותבים לך ברכה אימא אהובה שתדעי לחלום ולהגשים שתהני מענן ששט במרומים שתדעי לרקוד בין הטיפות להנות מיהלום זיו יקרות שתגדלי בנחת את הילדים עד מאה ועשרים בטוב ובנעימים.

ברכה לגיסה ליום הולדת 30

גיסתי היקרה, אני מאחלת לך הרבה מזל טוב ליום הולדת 30, שתמשיכי להיות אמא מדהימה לילדים וגיסה מדהימה עבורי, שתצליחי בכל דרך בה תפני, אני מאמינה בך שאין מכשול שלא תעברי. הרבה בריאות ושמחת חיים, הרבה סבלנות ורגעים מאושרים. אוהבת רבות, גיסה שהיא אחות.

ברכה ליום הולדת לבן 38

יום הולדת שמח לגבר שבגברים, אתה כבר בן 38 וזכור כי אלו רק מספרים. הישאר כפי שאתה בעל לב גדול, אדיבות, סבלנות, ממש כל המכלול. מאחלת לך בריאות ואריכות ימים, שתבנה בית, משפחה וילדים. שתזכה לפרנסה בשפע, שמחה, אהבה והצלחה רבה.

ברכה לגיל 39

לאיש הכי מדהים שאנחנו מכירים אתה הכי חכם בעולם, את זה כולם יודעים מאחלים לך מכל הלב והנשמה שתצליח ותגדל עם העסק שלך שתגשים כל חלום שרק תרצה שתכבוש את העולם ושתחייה על הקצה שיהיה לך יום הולדת שמח ומלא באהבה ושלא תשכח לבקש גם משאלה.

ברכה ליום הולדת 35

שלושים וחמש שנה עברו מאז שהגעת לעולם הזמן חלף השנים עברו חלפו מאז שהפכת את העולם נשלח לך ברכה תודה על מי שאתה ומה שאתה המשך להיות מוקף חברים להנות מהחיים להיות מרכז העניינים המשך לעבור רגעים קשים וצחק לחיים בפנים.

ברכות ליום הולדת לאח בן 30

אחי היקר והמדהים, ממש היום אתה כבר בן 30, גיל עגול וזה הזמן מאושר לצהול. על שינוי הקידומת רשמתי לך ברכונת קטנטונת: שתהייה בריא, מאושר ושמח, שתצליח בחיים גם על הרע להתבדח, שתגיש כל חלום, ושתהייה גאה על שהגעת עד הלום. באהבה גדולה, אחותך.

ברכה ליום הולדת 30 לבן

מה, אתה כבר בן 30? לא להאמין… אתה יודע שזה לא הגיל אלא התרגיל, ושעדיין ימשיכו לבקש ממך תעודת זהות כשאתה קונה בירה בסופר. מאחלים לך שתמשיך להיות גבר גבר ושהעשור החדש יהיה מסעיר ומדהים לא פחות מהקודמים. מזל טוב!

ברכה לגיל 32

המתח מלהגיע לגיל שלושים נגמר לפני שנתיים עכשיו שאתה נמצא בעשור חדש, זה לא הזמן לחשוב פעמיים מאחלים לך מכל הלב לקפוץ מדרגה למצוא את הדרך שלך ולהקים משפחה! שתהנה מהחיים ושתטוס הרבה לחו״ל כי מבלי שתשים לב אתה תצטרך להחליף חיתול שיהיה לך המון מזל וטוב ושתמיד תישאר אלינו קרוב.

ברכה לגיל 35

שלושים וחמש שנים זה בול באמצע כבר למדת המון אבל נשאר עוד ללמוד גיל מושלם לברך שתמשיך לנוע קדימה ושיהיה לך הכוח כל יום מחדש להתניע לכבוש את העולם אל תפסיק אותנו להפתיע ברכה לחבר הכי טוב ליום הולדת.

ברכה ליום הולדת 30 מאימא לבן

בני היקר והאהוב עברו שלושים שנה מאז שראיתי אותך לראשונה יום זה בשבילי כה חשוב מה מאחלים בן יקר זוהי שאלה שאינה קלה כלל ועיקר ואני מתחבטת בה רבות והמחשבות רצות אאחל לך בנים ובנות שתתקדם בעבודה לאורך שנים ארוכות שתצליח להגיע אל המטרה ותזכור כי לעיתים הדרך ארוכה.

ברכה ליום הולדת 30 לכלתי

לכלתי המיוחדת והאהובה! גיל שלושים מוביל אותך לעשור חדש הלוואי ובכל יום תרגישי את התחדשות הבריאה את כמויות האנרגיה הפנימית שלך אני מעריכה ומברכת שתמשיכי להצליח ולהיות כלה כה אהובה בהוקרה ואהבה, חמותך.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 30 – 39

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 30 – 39 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 30 – 39 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 30 – 39 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכה לגיל 60 – 69

ברכה לגיל 60 עד גיל 69

ברכות ליציאה לפנסיה

ברכה לפנסיה

ברכות לעיד אל פיטר

ברכה לעיד אל פיטר

ברכות ליום שני

ברכה ליום שני

ברכות ליום המורה

ברכה ליום המורים

ברכות לראש השנה

ברכה לשנה החדשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)