ברכה לגיל 40 – 49

ברכה לגיל 40 - 49 - ברכות ליום הולדת 40 עד 49

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 40 – 49

שנים משמעותיות ואינטנסיביות

בשנות הארבעים של החיים שלנו אנחנו מתמודדים עם גיל ההתבגרות של הילדים שלנו והעבודה האינטנסיבית ונהנים מזוגיות מעט יותר רגועה ונעימה. מדובר בעשור שליו, נינוח ומלא באירועים מיוחדים – בר המצווה של הגדול, חתונות של האחיינים וכניסה לעולם של קרובי משפחה נוספים.

 אמנם בשנות הארבעים לחיינו אנחנו ממשיכים בחיים שלנו כרגיל, אבל לרוב מדובר בתקופה מלאה בהתחלות חדשות. בשביל לעזור לכם בכתיבת ברכה לאדם האהוב עליכם בשנות הארבעים לחייו, ריכזנו עבורכם ברכות יפות שיעזרו לכם בתהליך הכתיבה הסבוך. מאחלים לכם המון מזל טוב ושיהיה בהצלחה!

ברכה לגיל 40 עד גיל 49

ברכה ליום הולדת גיל 40

דברים ידועים, גיל ארבעים הוא גיל החכמים המתבוננים. לרגל יום הולדתך העגול נברך בשמחה וברון: שכל יום תתרגש מחדש מחייך ותאהב עד בלי די את מה שרואות עיניך.

ברכה לחברה טובה לגיל 40

חברתי הטובה איך עברו שנים רבות הגעת לשנת הארבעים ואנו כבר מזמן חברות חברתי היקרה אשא קולי בגיל ושמחה אאחל שתתגשם לך כל משאלה שתדעי להבחין בין דמיון למציאות לעיתים יש לכך חשיבות שתמשיכי לדלג על הקשיים ולהיות תמיד עם חיוך הפנים.

ברכה לגבר בן 40

גיל 40 הוא גיל מושלם בו אתה יכול להבין את העולם ההחלטות מתבצעות בשיקול אינך איטי כשבלול בשיא קריירה בעבודה וכבר אינך חושב עוד לבצע תעלול ומה עוד לך יש לאחל הן את הכל כבר השגת שתמשיך לתת ולא לקבל ושנה לחייך הוספת.

ברכה לגיל 40 לאחות

לאחותי היקרה! את אמנם בת ארבעים היום, אבל יפה כאילו הייתי נערה צעירה. הלוואי וכל החיים תהיי כל כך נאה, חכמה, מוכשרת ואהובה, כמו שאת היום. שתזכי לשפע הצלחה ממרום, ותדעי בדיוק איך להשיג את מה שאת רוצה, בלי בעיה.

ברכה ליום הולדת 45 – לאישה

יום הולדת 45 לאישה המדהימה שאת, איך כל חייך מאנשים אחרים לך אכפת. תודה על רגעים וחוויות משותפים, שתמשיכי כפי שאת כל החיים. מאחל לך אושר, בריאות והצלחה, הגשמת חלומות ואין סוף אהבה. מזל טוב גדול, שתמשיכי בחייך להתפתח ולגדול.

ברכה ליום הולדת 40 לחבר

לחברי היקר! אתה נכנס לעשור החמישי של חייך וזה לא צחוק הגורל לחש לי באוזן שיהיה לך רק טוב ואמשיך לברך שלא תדעי לעולם מכאוב ושהעשור הבא יהיה הטוב בחייך שתצליח להגשים בו את כל משאלותיך.

ברכה ליום הולדת 40

ליום הולדת ארבעים אאחל לך עוד שמונה עשורים מאושרים. כן, הלוואי שתחיה עד 120 מתוך אושר ובריאות של צעירים. וגם שהפרנסה תדפוק בכיס כמו שעון שוויצרי יקר. תגיע בזמן ובכמויות עד אין מספר.

ברכה לבעל יומולדת 40

יומולדת 40 שמח בעלי, מי שאחראי על החיוך שלי. מי שמאיר לי את הבקרים, ושומר אותי בלילות. מי שהולך איתי דרך ומגשים איתי חלומות. מזל טוב גבר שלי, שהחיים תמיד יחייכו ויאירו את פנייך אתה המתנה שלי והלוואי שיתגשמו כל משאלותיך.

ברכה לבעלי לגיל 40

לבעלי האהוב והחשוב! הלוואי ולא תחווה לעולם שום משבר. לא 'משבר גיל הארבעים' ולא אף שברון אחר. שתהיה חזק, בריא ורענן בכל פקיחת עיניים בבקר, ושהפרנסה תהיה ברווח ובקלות. אוהבת אותך מאוד! אשתך.

ברכה ליום הולדת 45 לגבר

יום הולדת 45, איזה גיל מרגש מזל טוב גדול לגבר שנותן את הנשמה ואת הכל. שתמשיך בדרכך הנעימה לצעוד, ותזכה בחייך לברכות ועוד. בריאות ופרנסה ידפקו על דלתך, שפע והצלחה, יהיו לרגלך. לימים מאושרים, חיים שמחים ואנשים טובים.

ברכה לאחותי לגיל 40

לאחותי היקרה והאהובה מאוד! מזל טוב לרגל הגיעך לעשור החמישי. מאחלת לך שליבך יהיה מלא באורות ופרחים תמיד. שתרגישי את הקסם שמלווה את הבריאה – ולא תרגישי לעולם שום פחד וחרדה.

ברכה ליום הולדת לאבא בן 40

לאבא שלנו שהוא הכי הכי בעולם רק רצינו לומר שאתה פשוט אבא מושלם מאחלים יום הולדת ארבעים שמח אבא יקר ורוצים לומר שאתה פשוט אבא נהדר תמשיך להיות אבא בדיוק כמו שאתה ותזכור תמיד שאנחנו אוהבים אותך.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 40 – 49

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 40 – 49 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 40 – 49 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 40 – 49 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לחינה

ברכה נגד עין הרע

ברכות מזל טוב לאנשים שונים

ברכות מזל טוב לאנשים שונים

ברכות לסיום בעבודה

ברכה לסיום עבודה

ברכה לגיל 20 – 29

ברכה לגיל 20 עד גיל 29

ברכות לשבועות

ברכה לשבועות

ברכה לגיל 3 – 10

ברכה לגיל 3 עד גיל 10

One thought on “ברכה לגיל 40 – 49

  1. מרינה אומר:

    פעם הראשונה נכנסתי לאתר ,פשוט מדהים ,ברכות כתובות כל כך מרשים .מבקשת אם אפשר ליצור איתי קשר
    אני זקוקה לעזרה כתיבה של נאום ליום גיבוש של צוות אשמח מאוד אם תיצרו איתי קשר,תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)