ברכה לגיל 50 – 59

ברכה לגיל 50 - 59 - ברכות ליום הולדת 50 עד 59

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 50 – 59

הבנים עוזבים את הקן

ההורים שלנו היו שם בשבילנו לאורך כמעט שני עשורים. בשנות החמישים של חייהם אנחנו לבסוף עוזבים את הבית ומתחילים את החיים שלנו מחדש בצבא, בלימודים ואפילו בעיר מרוחקת חדשה. לכבוד יום ההולדת של אחד מההורים שלנו, חשוב להביא ברכה מרגשת מהלב שתביע את ההערכה הרבה שאנחנו רוחשים כלפיהם. 

הברכה יכולה לגעת בדברים שהם לימדו אותנו לאורך השנים, בחוויות מיוחדות שעברנו איתם ואפילו בציפיות לשנים הבאות. בשביל לעזור לכם בכתיבת ברכה אישית ומיוחדת ריכזנו עבורכם ברכות יפות מהן תוכלו לקחת השראה. מאחלים לכם כתיבה מהנה ויום הולדת שמח!  

ברכה לגיל 50 עד גיל 59

ברכה ליום הולדת 50 לבעל

בעלי האהוב והיקר כל העולם היום אתך שר לחגוג יום הולדת זו סיבה למסיבה אך אין דומה אותה הרגשה לחגיגת יום הולדת יובל לא להתבלבל מה נשאר לאחל לאדם מושלם הבעל הכי טוב מכולם המשך והצלח בכל מעשיך היה אהוב על חבריך והמשך להוסיף שנים עד מאה ועשרים.

ברכה לאחות לגיל 50

לאחותי היקרה הגעת לגיל היובל אחות אהובה לא להתבלבל אחות מקסימה לגיל הזה יש חשיבות את מבינה בגיל הזה פתאום יש לך זמן לעצמך את יכולה למצוא זמן בבריכה לשכשך לפתח תחביבים חדשים ולהיות יותר בקשר עם הילדים ולהנות מהנכדים.

ברכה לאבא – יום הולדת 56

56 שנים אתה חוגג היום, אבא שלנו, אבא שהוא חלום, יום הולדת שמח לאיש הכי זורח, חיים מאושרים לאיש הכי מדהים, הצלחה, שפע וברכה לאיש שחייו הם תערוכה. שתשמור בחייך על שמחת החיים, שתזכה לבריאות ואריכות ימים, מכל הלב – הילדים.

ברכה ליום הולדת 50 לחברה

חברתי הגעת לגיל יובל זה גיל חשוב לא להתבלבל אאחל לך כמו שנתתי לך את כולי כך תזכי לתת גם לעצמך שיהיה לך זמן להביט בירח לפתוח את הבית לכל אורח לחבק את הילדים ולשוחח בטלפון עם כל הקרובים מאחלת לך המון שנים עד מאה ועשרים.

ברכה לאמא ליום הולדת 50

אמא, את יקרה לנו מאוד וליום הולדתך העגול – נברך אותך בכל. שחייך יפרחו כשדה נרקיסים – ולא תדעי מה הם כעסים. שמשאלות הלב שלך יצאו אל הפועל – ויתגשמו בלי טורח גדול שתהיה תמיד מאושרת כי אמא יש רק אחת ואנחנו חייבים אותך כה נהדרת!

ברכה לגיל 50

חמסה, חמסה, חמסה כבר חמישה עשורים שאתה קיים מה נעים ומה נחמד, מרגש ומיוחד. הלוואי שכל יום בחיים האלה תרגיש צעיר שתרגיש בדיוק מה שאתה רוצה – לפעמים כמו כפר, לפעמים סוער כמו עיר. ותשמור על הבריאות והיא תשמור עליך. אתה חשוב לנו מאוד!

ברכה לגיל 50 לדוד

דוד שלי היקר, היום אתה בן 50 לא רחוק היום בו לקחת אותי לימי כיף שבהם עשינו חיים משוגעים! אתה הדוד האהוב עלי, מרגיש שאתה אחי הגדול תמיד סמכתי עלייך וסיפרתי לך הכל מאחל לך שתמיד תישאר צעיר בנפשך ושתזכור שמבין כל האחיינים, אני הכי אוהב אותך!

ברכה ליום הולדת 55

יום הולדת חמישים וחמש זה מיוחד כבר מעצם המספר, אבל זה הכי מיוחד כי זה שלך וכמוך יש רק אחד. אומרים שחמש מסמל את האחדות בעולם וזה מסתדר לי עם טוב ליבך המושלם. ליום הולדתך אאחל לך שתהייה בריא, שתזכה להצלחה, בריאות פרנסה והגשמה.

ברכה לגיל 50 לחברה טובה

חברה שלי המהממת שהגיעה לגיל חמישים ובכל יום שעובר רק מוציאה את הטוב שיש בחיים את אדם כזה אופטימי עם נפש חופשייה אוהבת את כל מי שסביבה ועוטפת אותם עם המון אהבה אני ואת מכירות כבר שנים ואני ממשיכה להכיר אותך כל יום מחדש מאחלת לך שתמיד תישארי כזאת מיוחדת ושתחצי כל אתגר בלי חשש.

ברכה ליום הולדת 50 לאישה

יום הולדת יובל הוא סיבה להתפעל להודות על שנים שחלפו על הצלחה בחיים וילדים שגדלו יום הולדת יובל הוא לא סתם חגיגה זו סגירת מעגל על תקופה שחלפה יש לך הזדמנות להתחיל מחדש אני אומר זאת בלב נרגש להשקיע יותר בעצמך ולא רק באחרים לפתח תחביבים חדשים חיים טובים עד מאה ועשרים.

ברכה לאחות ליום הולדת 50

חגיגת יובל זהו לא רק מספר לא להתבלבל חמישים שנה עברו כמו חלום ואת חוגגת יום הולדת היום הגשמת כבר את כל המשאלות זכית לילדים ובכלות בעבודה הצלחת להגשים חלומות המשיכי להיות אוזן קשבת לחברה לתת פתרון לכל צרה ואני מגיש לך צרור ברכות עד מאה ועשרים תמשיכי להיות.

ברכה ליום הולדת 57

ליום הולדתך ה-57, אברך אותך שלעולם לבך יצעק משמחה. שתדע כיצד להתמודד עם כל בושה ומועקה. שהפרנסה תהיה מכובדת ואהובה, ותרווה נחת מהמשפחה ומהאשה. שתמיד יהיו סביבך חברים טובים ומעניינים. ואם אפשר – גם מצחיקים.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 50 – 59

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 50 – 59 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 50 – 59 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 50 – 59 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לסיום תואר

ברכה לסיום תואר

ברכה לגיל 70 – 79

ברכה לגיל 70 עד גיל 79

ברכות לסיום לימודים

ברכה לתלמידה

ברכות להולדת הבן

ברכה להולדת בן

ברכות להולדת הבת

ברכה להולדת בת

ברכות להצלחה במבחן | ברכות לפני מבחן

ברכה למבחן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)