ברכה לגיל 60 – 69

ברכה לגיל 60 - 69 - ברכות ליום הולדת 60 עד 69

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 60 – 69

בשנות השישים של חיינו אנחנו נהנים מההשקעה שלנו. העבודה נמצאת בתקופה רגועה למדיי, הזוגיות מחזקת אותנו והילדים מרחיבים את המשפחה. לכבוד יום ההולדת של הסב או הסבתא הטריים נהדר להביא ברכה מרגשת ליום ההולדת.

בברכה תוכלו להתייחס להורים המדהימים שהם היו ולסבים המקסימים שהם הולכים להיות, לתפקיד המשמעותי שהם לקחו בחייכם ובחוויות המיוחדות שעוד עתידות להגיע.

 לא תמיד קל למצוא את המילים הנכונות לברכה המושלמת. הכתיבה יכולה להיות מסורבלת ומבלבלת והרבה פעמים להסתכם בתסכול. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה ריכזנו עבורכם כמה ברכות יפות שיתנו לכם קצת השראה. בהצלחה!

ברכה לגיל 60 עד גיל 69

ברכה ליום הולדת 60 לאח

אני יודע שאתה לא אוהב חגיגות מפוארות אבל הרשה לי לאחל לך מספר ברכות בגיל שישים אתה מקבל הזדמנות להתחלה חדשה בתחושה של שלווה ורעות כל יום שלך הוא כמו יום חדש אתה ממש מתחיל מחדש זה הזמן אחי היקר לקחת מעט מנוחה מעומס החיים לשמוע זמר האהוב עליך שר עם חיוך על הפנים.

ברכה ליום הולדת 60 לחברה

שישים זה גיל מצויין להגשמת חלומות לכן חשוב שתזכרי שכל הטוב עכשיו יכול לקרות שתקבלי מתנות משמים לרגל החגיגה שלא תדעי צער ותמיד תהיה שמחה ואיך אפשר בלי לברך אותך בבריאות שרק תשמרי עליה והיא תשמור עליך בשפיות בהוקרה רבה, חברתך.

ברכה לאמא – יום הולדת 60

אמא, מילה אחת עם משמעות ענקית, יש לך יום הולדת היום ורציתי לומר לך – את אמא עולמית. תודה על רגעים מדהימים, על נחת ושלווה, על כל האהבה ! מאחלת לך הרבה כוחות ושנסב לך גאווה, שתמיד תהיי מוצלחת ושמחה ותרגישי שאת חיה בהגשמה מלאה.

ברכה לגיל 60 לאמא

אמא אהובה ויקרה! מזל טוב לרגל הגיעך לגיל שישים. מי יתן ולא תרגישי את השנים שעוברות – ותחווי רק חוויות טובות ובריאות. שהנחת מהחיים תהיה חלק מובנה מהם, ולא תדעי שום צער וכאב לב, מאף דבר.

ברכה לגיל 60 לאישה

לאישה הכי יפה בעולם שהגיל עבורה הוא רק מספר מאחלים לך שתמיד הלב שלך יהיה שמח ומאושר שהילדים יביאו לך שקט ושהנכדים יביאו נחת ושתמיד תעשי דברים גדולים מהחיים בלי שום פחד. שתמשיכי להיות אישה מופלאה שמלאה בטוב ושלעולם לא תפסיקי את עצמך לאהוב.

ברכה ליום הולדת שישים לחברה

חברה יקרה עברו להם כבר שישים שנה אנו חברות מילדות אהבה ורעות רצינו לך לומר למרות שאת כל החלומות הגשמת כבר ליבנו כה נרגש שהגעת לרגע המרגש ממש בגיל שישים אפשר לפתח תחביבים חדשים לפנות זמן יותר לעצמך וגם לאחרים.

ברכה לגיל 60

שפע של ברכות ואיחולים לכבוד גיל 60 את ההוכחה לזה שזה לא הגיל אלא שזה התרגיל את נראת כל כך צעירה ויש לך נפש חופשייה אין לנו ספק שהשנה את תעשי לעצמך יום הולדת חגיגה! מאחלים לך שתמשיכי להיות אישה מדהימה שמלאה בטוב ושלעולם לא תפסיקי את עצמך לאהוב.

ברכה מרגשת לאימא ליום הולדת 60

אימא יקרה אימא אהובה את בת שישים ואנו מתרגשים מודים לך על אוכל טעים על ממתקים ופינוקים על אהבה בלי סוף על אורז ועוף מרעיפים עלייך אהבה ומקווים שיהיה לך הצלחה מאיתנו הילדים והנכדים שתזכי לחיות עוד המון המון שנים.

ברכה לאבא ליום הולדת 60

אבא יקר אתה חוגג יום הולדת שישים ליבי נרגש ונפחד מאחל לך עד מאה ועשרים שיהיה לך גם זמן לעצמך שתמשיך לתת את כל כולך שתהנה מקול העלים שיהיה לך זמן להביט אל העננים מאחלים לך המון שנים עד מאה ועשרים ונחת מהילדים והנכדים.

ברכה לגיל 60 ברוח היהדות

בן שישים לזקנה, נכתב בפרקי אבות אבל זקן זה לא רע ואתה – בכלל נראה צעיר לגילך לרגל יום הולדתך המרשים – נאחל לך בריאות בלי קשיים שמחה וחיים יפים – כמו מיים זורמים בלי פאנצ'רים ובעיות, רק אהבה, בלי דמעות.

ברכה ליום הולדת לאבא לגיל 60

אבא שלנו היקר, גיל 60 זה כבר לא צחוק לפעמים זה מרגיש לנו כאילו אתה הילד במשפחה שמתנהג ממש כמו תינוק אנחנו מאחלים לך מכל הלב שתמיד תשמור על רוח שטות ושמחה של ילדים ושלעולם לא תשכח שאתה אבא מדהים.

ברכה לאמא לגיל 60

לאמי האהובה! לכבוד יום הולדתך השישים, אאחל לך שחייך יזרמו לעד על מי מנוחות. שתהיי תמיד מוקפת במשפחה וחברות טובות. שתתרגשי בחיים מכל דבר פשוט. ותשיגי את ההצלחות בכל עניין שתבקשי, מבריאות ועד פרנסה, מנחת מהילדים ועד אהבה.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 60 – 69

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 60 – 69 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 60 – 69 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 60 – 69 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכה לגיל שנה | ברכה לגיל שנתיים

ברכה לגיל שנה ברכה לגיל שנתיים

ברכות מזל טוב לאירועים מיוחדים

ברכות מזל טוב לאירועים מיוחדים

ברכות לפורים

ברכה לפורים

ברכות לשבת שלום

ברכה לשבת שלום

ברכות להולדת הנכד | ברכות להולדת הנכדה

ברכה להולדת הנכד

ברכות לחתונת הזהב | ברכות לחתונת הכסף

ברכה ליום נישואין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)