ברכות לבת

ברכות לבת ליום הולדת - ברכה מרגשת מאמא לבת מושלמת

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לבת

עדינה ומיוחדת

אנשים שלא מכירים אותה נוטים לחשוב שהיא שקטה, אבל אתם יודעים את האמת. הבת שלכם אולי ביישנית, אבל כשהיא נמצאת בסביבה של אנשים שהיא מכירה ואוהבת – היא לעולם לא תפסיק לדבר. יש לה דעות בכל נושא, תוכניות מיוחדות לעתיד, תחומי עניין מרובים והמון המון חברים.

 

 אתם גאים באדם שהיא גדלה להיות והאמת היא שנראה שגם היא עצמה מאוד מרוצה. לכבוד יום ההולדת שלה אתם רוצים להגיד לה תודה על האדם המיוחד שהיא עבורכם ועל הדרך המדהימה שהיא עוברת עם הזמן. בשביל לעזור לכם למצוא את המילים הנכונות, ריכזנו עבורכם ברכות יפות לבת שיתנו לכם השראה בכתיבת הברכה. בהצלחה!

ברכה לבת

ברכה מרגשת מאמא לבת

לבתי האהובה, שכל יום מחדש עליה אני מודה! אני מייחלת ומתפללת כל יום להצלחתך מי יתן וכל חייך יהיו מלאים בחברות טובות הגשמות משאלות, שאיפות וחלומות שלבך תמיד יצחק על הרע ויעריך את הטוב מבטיחה אותך תמיד לאהוב.

ברכה ליום הולדת לבת מאימא

היום יום הולדת זוהי ממש חגיגה לתפארת זר של פרחים עוגה טעימה אושר ושמחה כולם מסביבה פנייך נוהרות באור של שמחה וליבי מלא באהבה מה אאחל לך ביתי היקרה שתמשיכי להיות תמיד אהובה הצלחה בכל המעשים שאת עושה עד מאה ועשרים שנה.

ברכה לילדת יום הולדת

ילדת יום ההולדת את כה נחמדת אימא צמה בסרט שוזרת את ממש מיוחדת מאחלים לך המון הצלחה שתדעי לומר לא לחברה לעזור לחבר בצרה לעזור לאימא ואבא עם האחות הקטנה להיות עם חיוך הפנים ומרכז העניינים שתמשיכי להיות כזו מהממת ושתגדלי לתפארת.

ברכה ליום הולדת מאמא – לבת 16

ביתי היקרה, יום הולדתך ה- 16 הגיע ובא, איך מתינוקת קטנה ומתוקה הפכת כל-כך מהר לנערה. נערה מתבגרת, מנומסת, קשובה ובוגרת. המשיכי בדרכך להיות כה מוכשרת וילדה שלכולם את היד מושיטה ועוזרת. בריאות, הצלחה, אהבה ושמחה, מכל ליבי – אמא.

ברכה לבת מאימא ליום הולדת

ביתי היקרה את חוגגת יום הולדת לך הכנתי עוגה מעוטרת את כבר לא ילדה ולך אנו מכינים חגיגה וכותבים לך ברכה שתמשיכי להביט אל השמיים הכחולים לראות את מעוף הציפורים שיהיה לך זמן לשבת במרפסת ולראות איך הציפורים נודדות שיהיה לך מקום על כיסא לשבת ולראות גם כיצד הן חוזרות.

ברכה לגיל 17 לבת

גיל 17 זהו גיל מיוחד, נחגוג אותו לך כולנו יחדיו, נאחל איחולים, נברך ברכות ונרקוד ריקודים, כל זה בשביל שחייך יהיו מאושרים. שתתבגרי בחוכמה, שתאהבי בעוצמה, שתשיגי בחייך כל מטרה, שתזכי לבריאות, הצלחה, חברים טובים זוגיות ואהבה.

ברכה לילדה בת 6

לילדה הכי מתוקה בעולם מאחלים לך המון מזל טוב לכבוד יום הולדתך המושלם שתקבלי הרבה מתנות, שתחגגי עם כל החברות שתביעי משאלה גדולה ותכבי את הנרות שיהיו סביבך הרבה חברים ושתהיי שמחה כל החיים אוהבים אותך מכל הלב והנשמה המשפחה.

ברכה ליום הולדת מאבא לבת

ילדה שלי אהובה ויקרה אוהב אותך כל כך כל יום מהתחלה שמח מאד להיות אבא של הילדה הכי מקסימה גאה בך ומודה לאלוקים על הזכות הגדולה תשמרי על עצמך תמיד בכל מקום ומצב ותזכרי שאבא שלך תמיד כאן בדיוק כמו עכשיו.

ברכה ליום הולדת לילדה בת 8

שמונה שנים כבר עברו ופנייך היפות אין אדם שלא סנוורו, גישתך הנעימה והמנומסת חוצה כל ים וכל יבשת. יום הולדתך הגיע, עם ברכה מהלב ומתנה נפתיע. נאחל לך מזל טוב ובריאות, שמחה, צחוק ורוח שטות. שתגשימי את כל חלומותייך, ותצליחי רבות בלימודייך.

ברכה לחתונת הבת

יום חתונתך הגיע ביתנו היקרה, מי היה מאמין שכבר את נכנסת תחת החופה. גאים בך מאד, ויודעים שבחרת את בחיר ליבך בקפידה. מאחלים לך שתזכי להגשים את כל חלומותיך, שתקימי בית ותבני לך משפחה. אוהבים, אמא, אבא והאחים.

ברכה ליום הולדת לבת 5

חמש שנים עברו עד היום שיחקת חמש שנים חלפו ורק השתוללת עתה את כבר גדולה לא תינוקת קטנטנה לא צריך לשחק כל היום סוף כל סוף את יכולה להגשים חלום להכיר את עולם האותיות לשמוע סיפורים ואגדות להיות מוקפת חברים וחברות.

ברכה ליום הולדת לבת 10

יום הולדת שמח ילדה יפה שלנו רק אתמול נולדת וכבר חוגגגת עשר איתנו מתרגשים ולא מאמינים איך גדלת כל כל מהר ועושה תמיד הכל הכי טוב שמסתדר תמשיכי להיות כמו שאת ולא אחרת נפלאה חכמה והכי נהדרת.

שאלות נפוצות על ברכות לבת

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לבת לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לבת שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לבת שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לחייל | ברכות לחיילת

ברכה למתגייס

ברכות לחתן | ברכות לכלה

ברכה לחתן וכלה

ברכות לאבא

ברכה לאבא

ברכות למפקד | ברכות למפקדת

ברכה לסמל

ברכות לאחות

ברכה לאחות

ברכות לבת זוג

ברכה לבת זוג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)