ברכות לאישה

ברכות לאישה ליום הולדת - ברכה לאישה מיוחדת ולוחמת

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לאישה

מיוחדת במינה

בין אם היא בת הזוג שלך, הבת שלך או החברה הכי טובה שלך – היא אישה מיוחדת במינה. היא שאפתנית ומלאה במוטיבציה להמשיך ולהתקדם אבל אף פעם לא על חשבון אחרים. היא יודעת להבין סיטואציות יותר טוב מכולם ולתמוך את האנשים שהיא אוהבת בתקופות קשות.

 

 היא חזקה ואמיצה והאמת היא שהיא מעוררת השראה בכל הסובבים אותה. לכבוד יום ההולדת שלה החלטת לכתוב לה ברכה אישית ומיוחדת שתגרום לה להבין את מה שכולם כבר יודעים. בשביל לעזור לך בתהליך הכתיבה ריכזנו עבורך ברכות מדהימות ומרגשות. מאחלים לכם מזל טוב ובהצלחה בתהליך הכתיבה!

ברכה לאישה

ברכה לאישה לגיל 40

וואו, מי היה מאמין שאת בת 40! את! 40! סטודנטים עדיין מתחילים אתך אז לא נגלה לאף אחד את הגיל האמיתי שלך… תמשיכי להיות מהממת, חזקה, נשית, עוצמתית וחיובית. החיוך שלך הוא האיפור היפה ביותר אז תחייכי המון! מזל טוב!

ברכה לאישה מיוחדת

לאשה המיוחדת שאני מאוד אוהבת! יהי רצון שחייך יהיו כמו ממתק שאינו נגמר שכל רגע יהיה לך נעים ומתוק ותדעי לשלב בין רצינות לצחוק שתהיי בריאה בגוף ובנפש תאהבי את מחשבותיך וחלומותיך והלוואי ותגשימי את כל שאיפותיך.

ברכה ליום הולדת לאישה יקרה

אני כל כך מתרגשת יש לך יום הולדת מכינים לך מסיבה מקווה שתהיי מרוצה אז איזו ברכה אכתוב לך יקרה שתדעי להיעזר ולעזור שתסתכלי על הים הכחול ותביני איך מים יכולים לשחוק אבנים מאחלת לך חיים מאושרים עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת 40 לאישה

גיל ארבעים הוא בדיוק הזמן לפתח תחביבים חדשים לתת לעצמך זמן יותר מלאחרים להתחיל ללמוד נושאים חדשים חשוב גם ללכת בין הטיפות להבדיל בין הלבן והשחור לעבור בהצלחה את כל המשוכות לתת לאחרים לשטוף את הכלים בכיור מאחלים לך אושר ועושר כל החיים עד מאה ועשרים.

ברכה אישית ליום הולדת לאישה

היום זה היום שלך! תעשי ביום הולדת הזה דברים שתמיד רצית לעשות או שאת אוהבת במיוחד. מגיע לך – את עושה המון טוב לעולם ומגיע לך שהוא יחייך אלייך בחזרה. שיקרו לך שפע של דברים טובים, שתמשיכי לחייך וגם ברגעים קשים תמצאי את השמחה.

ברכה ליום הולדת 60 לאישה

את בטח לא מאמינה איך חלפו שישים שנה ובהחלט זוהי סיבה למסיבה גידלת ילדים לתפארת בעבודה את מתקדמת אז הגיע הזמן לדאוג גם לעצמך כמובן איננו יודעים מה לומר זוהי משימה לא קלה בכלל נאחל רק בהצלחה בחיים עד מאה ועשרים.

ברכה ליום האהבה לאישה

לאשה המהממת! לרגל יום האהבה אאחל לך שתמיד תהיי כל כך יפה, חכמה ואצילית. שכל יום מחדש יצוצו בליבך ניצני האהבה הרומנטית ובכלל, אהבת העולם. שתרגישי טוב ונעים עם עצמך בכל מצב. ולעולם לא תצטרכי להתגונן ולהתכנס פנימה, כמו צב.

ברכה לשנה של זוגיות

בזאת השנה, תגיע אהבה, בזאת השנה – התחלה חדשה, זוגיות בריאה שכולה חברות והבנה, שכולה שמחה והכלה. השנה תצעדי יד ביד ולא תישני עוד לבד, השנה תאהבי עד הקצה ויגיע הגבר שאת ליבך ימלא. תהייה זאת שנה עם משמעות, שנה של זוגיות.

ברכה ליום הולדת לאקסית

אמנם נפגשנו כבר מזמן ולמרות שאיננו חברים כמובן אני זוכר את הימים ולא שוכח את לילות הגעגועים את חוגגת היום יום הולדת ובשבילי זוהי חגיגה נהדרת לך אשלח צרור של ברכות מלוות בחיבוק עד כלות הכוחות תמשיכי להיות כמו שאת אהובה עד מאה ועשרים שנה.

ברכה לזיווג הגון לבחורה

שתזכי לזיווג הגון ולברכה, שתהייה לך זוגיות טובה ובריאה. שלא תצטרכי עוד לישון לבדך, שיבוא הגבר שיכבוש את ליבך, שתהיי שמחה ומאושרת, שתקימי לך משפחה לתפארת, שכל משאלות ליבך יתקיימו ושגברים בשבילך בתור יעמדו. מאחלת זיווג הגון עבורך, שיתגשם כל שחפצה נפשך.

ברכה מרגשת

אני כל כך נרגש את מתחילה התחלה חדשה ממש ליבי ממש קופץ מהתרגשות וידי עובדת ביעילות מאחל לך שתגשימי את כל המשאלות שיתקיימו בך ככל הברכות שכמו שנתת לי את כולך תדעי גם לתת זמן לעצמך מודה ומאושר ומתגעגע אלייך כבר.

ברכה לאישה לגיל 60

את בת שישים וזו שמחה גדולה נביא לך טנא מלא איחולים בשמחה ואהבה בשלום ורעות שתחשבי מחשבה לפני מעשה כי יש לכך חשיבות שתדעי להבחין בין רע לטוב שתוכלי מצרה לפרוח ולגדול שתסתכלי בעיניים לכל הצרות וכך תוכלי להתמודד היטב עם כישלונות.

שאלות נפוצות על ברכות לאישה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לאישה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לאישה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לאישה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לחבר

ברכה לחברים

ברכות לתינוק | ברכות לתינוקת

ברכה לתינוק

ברכות לאח

ברכה לאח

ברכות לחייל | ברכות לחיילת

ברכה למתגייס

ברכות לעובד | ברכות לעובדת

ברכה לעובד

ברכות למטפל | ברכות למטפלת

ברכה למטפלת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)