דף הבית » בדיחות » בדיחות טו בשבט

בדיחות טו בשבט

קצת על חג האילנות

ט"ו בשבט הוא ראש השנה לאילנות, שמציין את ראש השנה למניין השנים של כל פירות האילן בארץ ישראל. מדובר בחג חגיגי, נעים ומושקע שבמהלכו אנחנו אוהבים לנטוע עצים חדשים, להנות משתילים בבית, בחצר ובשדות ולאכול ממרבית פירות ישראל האהובים שלנו. הארץ של המדינה שלנו בעלת קרקע פוריה במיוחד שהיא אידיאלית עבור גידולים חקלאיים בשלל סוגים וצורות ולכן, זה לא ממש מפתיע שהחקלאות בישראל היא לא פחות ממשגשגת. בשביל להעביר לכם את הזמן בכיף ולהזכיר לכם קצת על יופיו של הטבע המופלא, ריכזנו עבורכם מבחר בדיחות על טו בשבט – על הצמחים, על הפרחים, על הפירות ועל כל מה שבינהם. אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את הבדיחות בנחת ובהנאה ולהפיץ את אלה שאהבתם לאנשים שקרובים אליכם. חג שמח!
בדיחות לטו בשבט

יום הולדת לאילנה

בלונדינית הולכת לחברה שלה אילנה ובהתרגשות אומרת לה, "מזל טוב! שמעתי שיש לך יום הולדת ביום שלישי!!" "היום הולדת שלי באפריל, עכשיו פברואר!" "אה מה, אמרו לי שבשלישי ט"ו בשבט וחוגגים יום הולדת לכל האילנות!"

הפירות שלי יבשים

התקשרתי לשזיף ואמרתי, "נצא? בחפיף?" הוא אמר לי עזוב אותי, "לישון אני מעדיף" שלחתי הודעה לתאנה: "בואי נצא בקטנה" ענתה לי: "עזוב אותי" ולבסוף נרדמה דיברתי עם תמר, שלבשה מיני קצר – "נו כבר, תבואי איתי לבר" אמרה לי, "עזוב נו, כבר ממש מאוחר" התקשרתי מיואש למשמש הברנש והוא השיב לי בצחוק – "אחי נדבר כבר במוצש" פירות יבשים!!

חכו חכו

בט"ו בשבט כל העצים שמחים – חכו חכו שיגיע ל"ג בעומר, הם שוכחים מזה כל שנה.

צמחונים

בבית הספר יום אחד המורה שאלה את התלמידים, "ילדים, מישהו יודע מי הם הצמחונים?" אחד הילדים השיב בחיוך, "מדובר בכל אותם האנשים שלא אוכלים חיות – אבל הם בעצם משאירים את החיות בלי מה לאכול!!"

פירות יבשים

הצעתי לתמר, תאנה וצימוק לצאת איתי למסיבה אבל הם לא רצו – איזה פירות יבשים...

אהבה פרחונית

שני פרחים משוחחים בשדה, "תגיד, אתה אוהב אותי?" "כן, אני אוהב אותך", הפרח השני עונה. "אז בוא נקרא לדבורה!"

כורדי ופירות מיובשים

לפני ט"ו בשבט חבר כורדי שאל אותי – "אם אני אכניס פרות למייבש כביסה יצאו פירות יבשים? עניתי לו, "כן ידידי, אבל תצטרך לגרד אותם!"

להשקות פרחים

יום אחד ברון צעק למשרת שלו, "ג'ון! אתה צריך להשקות את הפרחים ומיד!" "אבל אדוני", משרתו ענה לו, "יורד גשם". "נו טוב, אז תיקח מטריה"

שאלות נפוצות על בדיחות טו בשבט

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות טו בשבט לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות טו בשבט שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות טו בשבט שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות טו בשבט - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות לגיל 9

בדיחות לגיל 9

בדיחות גרוזינים

בדיחות גרוזינים

בדיחות על גרמנים

בדיחות על גרמנים

בדיחות על משקל ושמנים

בדיחות על משקל ושמנים

בדיחות על בחירות

בדיחות על בחירות

בדיחות על ירקות

בדיחות על ירקות