דף הבית » בדיחות » בדיחות על אשכנזים

בדיחות על אשכנזים

מסתובבים שם ביננו

לצד המזרחים, המרוקאים, האמריקאים והבריטים, ישנם גם האשכנזים. אוכלוסיית האשכנזים היא ללא ספק מהגדולות במדינה האהובה שלנו וכיוצא בכך, יש להם תפקיד משמעותי באופי ובמנטליות הישראלית. האשכנזי נתפס כאדם שצוחק פחות, מתחכם, מתמרמר ומצליח להגיע לפרנסה יפה. לסטיגמות אמנם יש את הצדדים השליליים שלהם, אבל האמת היא שגם כיף לצחוק ולהשתמש בהן מידי פעם. בשביל להעביר לכם את הזמן בכיף, ריכזנו עבורכם מבחר בדיחות על אשכנזים שיגרמו לכם להתגלגל מצחוק. אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את הבדיחות בהנאה, לסמן את הבדיחות שאהבתם ולהפיץ לחברים בשביל שיצחקו יחד איתכם. שימו לב, חלק מהאנשים עשויים אולי לא לחבב את הבדיחות האלה – ספרו את הבדיחות רק לאנשים שאתם חושבים שיצחקו ביחד איתכם. כיף לצחוק על עדה ומוצא כשזה ברוח טובה, וודאו שאתם עושים את זה באווירה המתאימה. תהנו!
בדיחות על אשכנזים

ביקור בגן חיות

זוג אשכנזי הגיע לגן חיות ביחד עם שמונת הילדים שלהם. בכניסה נאמר להם בקופה שהשעה מאוחרת ולכן גן החיות כבר סגור. "אבל הבטחנו לילדים שלנו לראות את הגורילה!", ההורים אמרו בייאוש. "כל הילדים האלה שלכם?", הקופאי אמר, "תמתינו כמה דקות אני אביא את הגורילה לפה שתראה".

למה המשיח לא פה

שאלה: למה המשיח לא הגיע? תשובה: הרומנים גנבו לו את החמור...

טיול באפריקה

אשכנזי אחד חוזר מטיול באפריקה, עם מבט חמוץ כהרגלו. "נו? איך היה בטיול?", חבריו שואלים אותו. "וואלה היה בסדר. הלכתי לאיטי בג'ונגל ופתאום פגשתי צ'יטה שבאה לטרוף אותי, אז ברחתי. פתאום כשאני בורח אני קולט שמגיע טיגריס לטרוף אותי." "אבל אתה חי!!", חבריו אמרו לו נרגשים. "נו באמת", הוא משיב להם מיואש, "לזה אתם קוראים חיים?!"

בדיחות על אשכנזים

שאלה: למה בעצם אין כמעט בדיחות על אשכנזים? תשובה: כי הבעיה היא שהכל נכון!

נשים חכמות

שאלה: למה נשים מהמזרח הרחוק חכמות? תשובה: הן פשוט לא אשכנזיות...

חתיך באשכנזית

שאלה: איך אומרים חתיך באשכנזית? תשובה: אין מילה כזאת בשפה שלהם...

ביקור בכלא

יום אחד כתב רצה לעשות כתבה על אנשים בכלא. הוא שאל את האסיר המרוקאי, "אדוני, למה אתה בכלא?" המרוקאי משיב, "אני פה כי אני רצחתי בן אדם". הכתב ממשיך ומתחקר את כל האנשים – חלק גנבו, חלק רצחו, חלק אנסו, כולם פשעו. הוא מגיע לאשכנזי ושואל אותו, "ואדוני, למה אתה בכלא?" "אני ?! אני פה כי פרצתי לתוכנת מחשב ועלו עליי!"

היטלר הרצחני

שאלה: למה היטלר רצח רק את האשכנזים בשואה? תשובה: הוא רצה שישארו רק האנשים שדואגים זה לזה.

שאלות נפוצות על בדיחות על אשכנזים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על אשכנזים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על אשכנזים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על אשכנזים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על אשכנזים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על חום

בדיחות על חום

בדיחות לגיל 4

בדיחות לגיל 4

בדיחות לראש השנה

בדיחות לראש השנה

בדיחות על ג'ינג'ים

בדיחות על גינגים

בדיחות גסות

בדיחות גסות

בדיחות על זקנות

בדיחות על זקנות