דף הבית » בדיחות » בדיחות ליום כיפור

בדיחות ליום כיפור

יום כיפור הוא אחד ממועדי ישראל, ונחשב לקדוש במיוחד בשל סגולתו למחילת חטאים והמנהגים הקשורים בו. זהו יום להרהורים, לחשבון נפש ולכפרה. לפי היהדות, ביום זה נחתם דינם של האדם ושל העולם למשך השנה הבאה. ביום כיפור נהוג לצום כדי לכפר על החטאים. הנה כמה בדיחות ליום כיפור.
בדיחות ליום כיפור

אתיופיות ביום כיפור

מה עושות אתיופיות ביום כיפור? צמות

טוסט נקניק ביום כיפור

חיים היה יהודי חילוני מאוד, אבל ביום כיפור הוא תמיד היה צם. באחד מימי הכיפור היה לו מאוד קשה לצום. שעה לפני סיום הצום, חיים פתח את המקרר, לקח לחמנייה, גבינה ופסטרמה. כשהוא ניסה להדליק את הטוסטר, נהיה קצר ופיצוץ, וכל הבית נשאר ללא חשמל. חיים הסתכל למעלה ואמר: ככה? זו הפעם האחרונה שאני צם ביום כיפור! על שעה אתה עושה לי בעיות??

היתרון בלמות ביום כיפור

איש הולך ברחוב ביום כיפור ופתאום אוטו דורס אותו. הוא מגיע לגן עדן ואלוהים אומר לו: בגלל שמתת ביום כיפור בצורה לא הוגנת, אתה יכול להיכנס לאזור של הנשים ולחפש את אשתך. האיש נכנס ורואה נשים עם ידיים פרושות לצדדים, חלקן זזות מהר יותר וחלקן לאט. האיש שואל את אלוהים: מה זה? למה הן עושות את זה? אלוהים עונה: אלה נשים שבגדו בבעלים שלהן כשהן היו בחיים. המהירות יותר בגדו יותר. האיש דואג ומחפש את אשתו, ושמח כשהוא לא רואה אותה שם. אלוהים שואל אותו: איך קוראים לאשתך? האיש עונה: קוראים לה אביבה אלוהים מסתכל ברשימה ואומר: אביבה היא המאוורר שבמשרד שלי.

גנב ביום כיפור

גנב מנצל את העובדה שכל החנויות סגורות ביום כיפור ומתחיל לגנוב מוקדם בבוקר. לקראת הערב שוטר תופס אותו. השוטר: מה יש לך לומר להגנתך? הגנב: היום יום כיפור ואלוהים סולח לי באופן מיידי.

ענק בכיפור

מה אומר הענק הירוק לפני יום כיפור? אני עצום

אתיופי במדבר

אתיופי שהלך לאיבוד במדבר מוצא אחרי כמה ימים ג'יני בתוך בקבוק. הג'יני אומר לו: היום יום כיפור, אתה סבלת יותר מדי. קיבלת את הסליחה מאלוהים ואני אתן לך 3 משאלות. האתיופי חושב מהר ואומר: אני רוצה להיות לבן, שאף פעם לא יחסרו לי מים ולראות הרבה ישבנים של נשים. הג'יני הפך אותו לאסלה בשירותי נשים.

שבירת צום

רב שואל את אחד המתפללים בבית הכנסת ביום כיפור: מה אתה אוכל בסיום הצום? המתפלל: תשמע, אני לוקח לחמנייה בכשרות בד"צ, גבינה כשרה למהדרין ומכין לי טוסט עם בייקון.

מי יותר צדיק

שני ילדים רבים מי יותר צדיק. אחד אומר לשני: מאז שאני זוכר את עצמי אני צם ביום כיפור כמו אבא ואמא, בלי הנחות. השני אומר: ואני צם כל השנה בין הארוחות!

מה יש בקופסה

זוג נשוי במשך שנה. יום אחד הגבר מגלה שלאשתו יש קופסה נעולה, ושואל את אשתו: מה יש לך שם? האישה עונה לו: זה סוד שלי, תכבד אותי. אחרי שנה הבעל שוב שואל את אותה השאלה, והאישה עונה את אותה תשובה. וכך במהלך השנים הבעל שואל את אותה השאלה והאישה עונה את אותה התשובה. אחרי 10 שנות נישואים, ביום כיפור הבעל אומר לאשתו: אנחנו נשואים 10 שנים, אני חושב שהגיע הרגע היום, ביום כיפור, שתראי לי מה יש לך בקופסה. האישה מסכימה ופותחת את הקופסה: יש שם 5 ביצים ו-100 אלף שקל. הבעל שואל: הילה, מה זה חמשת הביצים האלה? האישה: מותק תשמע. מאז שהכרנו, בכל פעם שבגדתי בך שמתי ביצה בקופסה. הבעל חושב לעצמו: אנחנו נשואים 10 שנים, 5 פעמים זה לא מעט אבל זה גם לא הרבה. אני יכול לסלוח לה. ואז הוא שואל: ומה זה ה-100 אלף שקל? האישה עונה: בכל פעם שהגעתי ל-12 ביצים, מכרתי אותן.

מסיבה ביום כיפור

למה פרסי עושה מסיבה ביום כיפור? כדי לא לקנות כיבוד

שאלות נפוצות על בדיחות ליום כיפור

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות ליום כיפור לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות ליום כיפור שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות ליום כיפור שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות ליום כיפור - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על אשכנזים

בדיחות על אשכנזים

בדיחות מהירות

בדיחות מהירות

בדיחות ליום האהבה

בדיחות ליום האהבה

בדיחות על קור

בדיחות על קור

בדיחות על פסיכולוגים

בדיחות על פסיכולוגים

בדיחות מה משותף

בדיחות מה משותף