דף הבית » בדיחות » בדיחות מיניות קצרות

בדיחות מיניות קצרות

בדיחות מיניות קצרות הן כאלה שתמיד טוב שיהיו לנו כדי לשבור את הקרח כשאין על מה לדבר. קבלו כמה בדיחות מיניות קצרות.
בדיחות למבוגרים בלבד

לפני החתונה

שני חברי ילדות מדברים אבי: עשית סקס עם אשתך לפני החתונה? קובי: לא, ואתה? אבי: תשמע קובי, אני לא ידעתי שאתה הולך להתחתן איתה.

שירות לקוחות

עובדת בשירות לקוחות עוזרת לגבר עם הגדרות המערכת. היא שואלת את הגבר: איזו סיסמה אתה רוצה לשים? הגבר בכוונה אומר לה: הזין שלי אחרי כמה שניות העובדת צוחקת ואומרת לו: המערכת אומרת שזה לא מספיק ארוך

אחרי הפעם השלישית

אישה מעירה את בעלה: מותק, נכנס גבר זר למיטה וזיין אותי! הבעל: אבל למה לא צעקת קודם? האישה: כי חשבתי שזה היית אתה, אבל כשעשינו סקס בפעם השלישית שמתי לב שזה בלתי אפשרי שזה אתה.

מלחמה

חייל: אמא, אני רוצה להתאבד האמא: אבל בן, מה קרה לך? חייל: כשהייתי במבצע האחרון, אפריקאי אנס אותי האמא: אל תדאג בן, אף אחד לא יידע על זה והחיים ממשיכים חייל: כן, החיים ממשיכים ואני כאן אבל האפריקאי שלי כל כך רחוק

אני צריכה להיזהר

אישה אומרת לחברה שלה: אני ממש צריכה להיזהר שלא להיכנס להריון החברה: אבל בעלך לא עשה קשירה של צינור הזרע? האישה: כן, בדיוק בגלל זה!

גודל הזין

איש הולך לרופא ואומר לו: דוקטור, אני מודאג בגלל גודל הזין שלי. שלושת הנשים שאיתן שכבתי בזמן האחרון התחננו שאני אפסיק. הרופא: הרבה גברים היו מקנאים בך על זה. האיש: אבל גם כשהן צועקות שזה מדגדג אותן?

מה עם התחת

אישה מתפעלת מהחזה שלה מול המראה. היא אומרת לבעלה: היום הלכתי לרופא והוא אמר שיש לי ציצים כמו של צעירה בת 20! הבעל: ועל התחת של 45 הוא לא אמר כלום? האישה: לא, עליך לא שאלתי אותו

חברות במסיבה

הילה: איזו משעממת המסיבה, נכון? דניאל: בסדר, בואי נלך אבל תני לי קודם למצוא את התחתונים שלי

חסידה

ילדה שואלת את אמא שלה: אמא, איך באים ילדים לעולם? האמא עונה: החסידה מביאה אותם הילדה: כן, אבל מי מזיין את החסידה?

איי קיו

זונה מגיעה לעשות בדיקת איי קיו. הבוחן: כמה זה 1+2? הזונה: 2 הבוחן: מי נובח? הזונה: פיל הבוחן: ועכשיו תגידי את כל האלף – בית לפי הסדר הזונה: א, ב, ג, ד, ה, ו ... לא זוכרת, זה עומד לי על קצה הלשון!

חולצה יפה

גבר ואישה בדייט. הגבר: איזו חולצה יפה יש לך! האישה: תאר לעצמך שאין לי שום דבר מתחתיה הגבר: לא נורא, הם יגדלו עם הזמן

קונדום

תימניה עובדת כעוזרת בבית של עשירים. יום אחד היא מרימה קונדום ושואלת את בעלת הבית מה זה. בעלת הבית: מה, אצלכם התימנים לא מקיימים יחסי מין? התימניה: בטח שמזיינים אצלנו, אבל לא עד שמתקלף העור!

שאלות נפוצות על בדיחות מיניות קצרות

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות מיניות קצרות לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות מיניות קצרות שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות מיניות קצרות שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות מיניות קצרות - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על סטלנים

בדיחות על סטלנים

בדיחות חנוכה

בדיחות חנוכה

בדיחות העיקר לצחוק

בדיחות

בדיחות לליל הסדר

בדיחות לפסח

בדיחות על עשירים

בדיחות על עשירים

בדיחות להתחיל עם בנות

בדיחות להתחיל עם בנות