דף הבית » בדיחות » בדיחות על חמות

בדיחות על חמות

קלאסי ותמיד רלוונטי

תכלס, אחד מסוגי הבדיחות הכי עתיקים ומשום מה, הכי רלוונטים גם עד היום הם בדיחות על חמות. איכשהו, אף אחד מאיתנו לא ממש מצליח להסתדר עם האמא של אישתנו האהובה, והצרות ממשיכות בכל פעם להפתיע אותנו. בשביל להעלות לכם חיוך על הפנים, להעביר לכם את הזמן בכיף ולהזכיר לכם לצחוק גם על הדברים שלא תמיד נעים לנו לדבר עליהם, ריכזנו עבורכם מבחר בדיחות על חמות, ויכוחים במשפחה, החיים, המוות וכל מה שבינהם. אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את הבדיחות בנחת ולהעביר את הבדיחות שאהבתם לחברים. זאת אחלה הזדמנות לשפר את הקשר עם האישה שהביאה לעולם את אישתכם האהובה ולזכור שבסופו של דבר, מדובר במשפחה. ובמשפחה כמו במשפחה – חשוב להשלים ולשמור על קשרים טובים. תהנו!
בדיחות על חמות

נסיעה לבית הקברות

איש אחד רואה את חמותו יום אחד נוסעת על אופניים. "היי!", הוא צועק לה, "לאן את נוסעת?" חמותו משיבה לו, "אני נוסעת לבית הקברות!" "רגע", הוא תוהה, "אז מי יחזיר את האופניים?!"

מתנת יום הולדת

אישה באה יום אחד לבעלה ומספרת לו, "לאמא שלי יש יום הולדת ואני רוצה להביא לה מתנה. היא ביקשה שנביא לה משהו חשמלי..." בעלה מציע, "אולי אפשר לקנות לה כיסא."

איסוף משדה התעופה

איש אחד נסע יום אחד לאסוף את חמותו משדה התעופה. "נו?", הוא שאל אותה בנסיעה, "כמה זמן את מתכננת להישאר אצלנו?" "כמה זמן שתרצו", חמותו ענתה לו. "מה?", האיש שאל אותה בהפתעה מוחלטת, "את אפילו לא תישארי לכוס קפה?"

אני לא מוצאת את הספר

אישה מספרת יום אחד לבעלה, "אני לא מוצאת את הספר 'איך לחיות עד גיל מבוגר'!" בעלה משיב לה, "החלטתי לשרוף אותו, אמא שלך מצאה אותו והתחילה לעיין..."

בשורה רעה ובשורה טובה

איש בא ומספר לחברו יום אחד, "יש לי בשורה טובה ורעה לספר לך. הרעה היא שאישתך מתה היום בתאונת דרכים. אבל הטובה היא שחמותך מתה ממש ביחד איתה."

מריבה קבועה

בעל ואישה רבים שוב פעם. לאחר המריבה האישה מתקשרת לאמא ואומרת לה, "הוא רב איתי שוב פעם, אני חוזרת לבית שלכם!". אמא שלה משיבה לה בנועם, "אהובה שלי, הוא חייב ללמוד לשלם על הטעויות שלו – אני עוברת אליכם לכמה זמן..."

יחס רע

איש אחד התלונן בפני חברו הטוב על היחס הרע של חמותו למתנת יום ההולדת שהוא החליט לקנות לה. "מאז שקניתי לחמותי כיסא", הוא מספר, "היא מסרבת לחבר אותו לשקע!"

שאלות נפוצות על בדיחות על חמות

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות על חמות לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות על חמות שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות על חמות שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות על חמות - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על אחים

בדיחות על אחים

בדיחות גסות

בדיחות גסות

בדיחות על אף גדול

בדיחות על אף גדול

בדיחות על בנות

בדיחות על בנות

בדיחות טוק טוק

בדיחות טוק טוק

בדיחות על סטודנטים

בדיחות על סטודנטים