דף הבית » חידות » חידות בחשבון לכיתה ה'

חידות בחשבון לכיתה ה'

סיימתם כיתה ה' ואתם ממש גדולים, אתה כנראה למדתם השנה כמעט את כל החלקים במקצוע החשבון, החל מחיבור וחיסור וכלה בשברים פשוטים ועשרוניים, אבל האם אתם באמת מרגישים שאתם שולטים במקצוע? האם אתם בטוחים שאם תפגשו מתמטיקאי מוכשר שישאל אתכם שאלות על שברים פשוטים ועשרוניים תדעו לענות לו את התשובה? הבאנו לכם כאן 10 חידות, אולי הם קצת קשות, אבל אם תחשבו טוב אתם תענו עליהם נכון, כך תוכלו לדעת, כמה אתם באמת שולטים בחומר, והיי אל תשכחו לכתוב לנו בתגובות כמה זמן לקח לכם להגיע לפתרון.
בדיחות לילדים בגן

חידה נוספת בשברים

מהו השבר הקטן ביותר, 1/2, 4/5, 3/8? פתרון 3/8

כמה גרם במבה הוא אכל?

מוישי קנה חבילת במבה, חצי מהחבילה הוא אכל ביום ראשון, ביום שלישי הוא היה רעב והוא אכל שליש מהבמבה, ביום רביעי הוא בודק והוא מגלה שיש לו רק 8 גרם במבה, כמה גרם במבה מוישי אכל ביום הראשון? פתרון: 48 גרם

כמה חלב הוא שם בקפה

בכוס יש 180 מ"ל, יואב הכין לעצמו קפה, ב-2/3 הוא שם מים רותחים וב-1/3 הוא שם חלב, בכמה מ"ל חלב הוא השתמש? פתרון: 60 מ"ל חלב.

חידה בשברים

מהו השבר הכי גדול, 3/4, 2/5, 1/3, 4/5? פתרון 4/5

כמה דרך נשאר לו ללכת?

יעקב הלך לבית הספר, אחרי 15 דקות הוא הבין שאל אדם מבוגר כמה דרך נשארה לו עד בית הספר, אמר לו אותו אדם שהוא כבר הלך 5/8 מהדרך, כמה זמן נשאר ליעקב עוד ללכת? פתרון: 9 דקות

לכמה זמן מספיקה חבילה אחת של אבקת כביסה

בכל הפעלה של מכונת כביסה אמא צריכה להשתמש ב-2/40 מהחבילה של האבקת כביסה שיש לה, כמה כביסות היא תוכל לבצע עם חבילת אבקת כביסה אחת? פתרון: 20 מכונות.

כמה אנשים נמצאים באוטובוס?

באוטובוס ישנם 55 מקומות, באמצע הנסיעה התקשר הפקח לנהג ושאל אותו האם כמה אנשים יש לו באוטובוס, אמר לו הנהג, יש לי באוטובוס תפוסה של 105%! תוכלו לגלות כמה אנשים היו באוטובוס? פתרון: 66 אנשים.

כמה פיצוחים הוא קנה

עומר הלך למכולת הוא ביקש מהמוכר 100 גרם פיצוחים, אמר לו המוכר, שאין לו 100 גרם פיצוחים, אבל יש לו 4/5 מהמשקל שהוא רוצה, אמר לו עומר, אוקי, אני אקנה 4/5, באמצע הדרך ניסה עומר לחשוב, כמה גרם פיצוחים יש לו, תוכלו לעזור לו? פתרון: 80 גרם

כמה גולות היו?

עמוס קנה חבילת גולות 2/3 הוא הביא לחברו הטוב בר, ולעמוס נשאר 5 גולות, כמה גולות היו לעמוס בהתחלה? פתרון 15

כמה גרם של שקדי מרק יש בחבילה

שרית הלכה לסופר, והיא ראתה חבילת שקדי מרק היא זכרה שהחבילה מכילה 200 גרם, כשהיא הגיעה לקופה לשלם על השקד מרק היא מגלה שכתוב על החבילה, 'שימו לב, החבילה התקטנה ב-25%, כמה גרם של שקדי מרק יש בחבילה? פתרון: 160 גרם.

כמה אנשים נמצאים באוטובוס?

באוטובוס ישנם 55 מקומות, באמצע הנסיעה התקשר הפקח לנהג ושאל אותו האם כמה אנשים יש לו באוטובוס, אמר לו הנהג, יש לי באוטובוס תפוסה של 105%! תוכלו לגלות כמה אנשים היו באוטובוס? פתרון: 66 אנשים.

שאלות נפוצות על חידות בחשבון לכיתה ה'

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון חידות בחשבון לכיתה ה' לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בחידות בחשבון לכיתה ה' שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם חידות בחשבון לכיתה ה' שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

חידות בחשבון לכיתה ה' - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

חידות בגיאומטריה

חידות בגיאומטריה

חידות הוא והיא לטיולים

חידות הוא והיא לטיולים

חידות חשבון לילדים

10 חידות בחשבון

חידות הארי פוטר

חידות על הארי פוטר

חידות היגיון לוגיקה או מחשבה

חידות לוגיקה

חידות ט"ו בשבט לילדים

בדיחות לטו בשבט