ברכה לגיל 17

ברכה לגיל 17 - ברכות ליום הולדת 17

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכה לגיל 17

גיל משמעותי ומיוחד

גיל 17 הוא גיל משמעותי במיוחד. מדובר בשנה שמתחילה את סוף הנעורים, פותחת צוהר לקראת עולם הבגרות ומקרבת את בעל השמחה לסיום התיכון, לגיוס הצבאי ובקיצור – לעצמאות. בין אם מדובר בחבר קרוב, בן ואפילו בן דוד, נתינת ברכה מיוחדת לכבוד יום ההולדת ה-17 היא משמעותית ומרגשת וכמובן יכולה לעשות הרבה שמח על הלב. 

בברכה תכתבו על הדרך שעבר בשנותיו, על השנה המשמעותית האחרונה ועל החוויות שאתם עוד עתידים לעבור ביחד. בכתיבת הברכה אתם מוזמנים להיעזר בברכות היפות שריכזנו עבורכם. המון מזל טוב ובהצלחה!

ברכה לגיל 17

ברכה ליום הולדת 17

17 יובלים עברו ואת חוגגת את החיים, ילדה מקסימה, קורנת ושמחה – מגיעה לך ליום הולדתך ברכה גדולה. הרבה הצלחה, בריאות וכושר התמדה, סבלנות וסובלנות והרבה קבלה, שתזכי לכל הטוב ולכל האהבה, תהיי מחושבת, אף פעם לא פזיזה, שימי לב – היום את כבר אישה.

ברכה ליום הולדת לנכדה בת 17

נכדתנו היקרה עברו כבר שבע עשרה שנים נכדתנו האהובה שלחנו לך מלא איחולים שתדעי להנות מהדברים הקטנים ריח של פרחים וקולות של צחוק ילדים מאחלים לך רב הצלחה שלווה ואהבה תודה על מי שאת בשבילנו הפכת את העולם למושלם בעבורנו.

ברכה לגיל 17

גיל 17 זהו גיל מיוחד, נחגוג אותו לך כולנו יחדיו, נאחל איחולים, נברך ברכות ונרקוד ריקודים, כל זה בשביל שחייך יהיו מאושרים. שתתבגרי בחוכמה, שתאהבי בעוצמה, שתשיגי בחייך כל מטרה, שתזכי לבריאות, הצלחה, חברים טובים זוגיות ואהבה.

ברכה ליום הולדת 17 לבת

יום הולדת 17 זה לגמרי רציני סיום ההתבגרות ותחילת החיים יהי רצון שתפרחי ותעלי למעלה בכל התחומים שתרווי נחת את עצמך ואת ההורים תהיי מוקפת אהבה, חברות וחברים ובסוף כל יום תחייכי למלאכים.

ברכה ליום הולדת מאמא לבת 17

בתי היקרה והאהובה! היום את חוגגת 17 שנים מי יתן וכל חייך יהיו שלווים ויפים שכל השחור בחייך יהפוך ללבן ותזכי גם לימים צבעוניים, כמובן שתהיי בריאה ומוצלחת וכל סובביך ידעו ממך רק נחת.

ברכה ליום הולדת 17 לבן

שבע עשרה הוא גיל נחמד בו אתה רק בן שמונה עשרה כמעט אנחנו לך מאחלים שתזכה להכיר המון חברים חדשים שתלמד בזהירות את הכללים בכבישים שתדע להקשיב ולא רק לדבר שתתחיל להבין את העולם יותר ויותר מאחלים לך המון הצלחה ושתחיה עד מאה ועשרים שנה.

שאלות נפוצות על ברכה לגיל 17

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכה לגיל 17 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכה לגיל 17 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכה לגיל 17 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות ליום טוב

ברכה ליום טוב

ברכות מזל טוב

ברכות מזל טוב

ברכות ליום שישי

ברכה ליום שישי

ברכות מזל טוב לבני משפחה

ברכות מזל טוב לבני משפחה

ברכות ליום שלישי

ברכה ליום שלישי

ברכות לפסח

ברכה לפסח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)