ברכות לבן דוד | ברכות לבת דודה

ברכות לבן דוד וברכות לבת דודה ליום הולדת

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לבן דוד | ברכות לבת דודה

הם החברים הכי טובים שלנו

בני הדודים שלנו הם החברים הראשונים שלנו מחוץ לחוג המשפחה המצומצמת. לפעמים הם בגיל שלנו ולפעמים גדולים או קטנים יותר אבל האמת היא שזה לא ממש משנה – תמיד כיף איתם. בני הדודים שלנו גדלו איתנו ועברו איתנו את אותן החוויות. 

 

הם ידעו להצחיק אותנו כשהיינו מדוכדכים ותמיד ידעו לעשות כיף. לכבוד יום ההולדת של בן הדוד או הבת דודה שלכם, החלטתם לכתוב ברכה מקסימה מהלב על האנשים המיוחדים שהם היו עבורכם בכל שנות חייכם. מסתבכים במציאת המילים הנכונות? ריכזנו עבורכם ברכות יפות שיוכלו לתת לכם קצת השראה. בהצלחה!

ברכה לבן דוד

ברכה ליום הולדת לבן דוד

בן דוד יקר אתה חוגג יום הולדת ליבי עולז ושר אתה ממש בחור לתפארת מאחל לך את כל הטוב בחיים שלעולם לא יחסרו לך חברים שתהנה מריח של פרחים שחייך יהיו רצופים בשושנים שתמיד תהיה ביחד ושיהיה לך גם זמן לבד תודה לך על מה שאתה בשבילי שאתה נותן לך את כל ליבך למעני.

ברכה לבן דוד

בן דוד שלי היקר, לנצח תישאר החבר הכי טוב שלי, זה שבילה איתי בכל החגים ובכל החופשים. גדלת במהירות ועכשיו אתה אחד הגברים ואני מאחלת לך שתצליח בכל התחומים. שתהייה בריא ומלא שמחה, שתשרה בחייך נחת ושלווה. אוהבת אותך בעוצמה ומכל הנשמה.

ברכה לבת דודה ליום הולדת

בת דודתנו היקרה והאהובה מזל טוב ליום הולדתך, אושר, בריאות ואהבה! את לנו כאחות דואגת, מרגיעה ומסורה, מצחיקה ומבדרת, ומעניקה תמיד עזרה. שפע ברכות מבני הדודים ומכל המשפחה, ובכל דרך שתבחרי נאחל לך המון המון הצלחה!

ברכה ליום הולדת לבת דודה

לבת דודה היקרה, שלי היא כמו אחות, יום הולדת שמח, מזל טוב ואין סוף ברכות. שתגשימי כל חלום ותנצלי כל יום, שתהיי בריאה, חזקה ונחושה, שסביבך תמיד יהיו אנשים אהובים ואוהבים ותשמרי תמיד על שמחת החיים.

ברכה ליום הולדת 18 לבת דודה

להיות בת דודה של מישהי כל כך מקסימה זו לא תמיד משימה קלה כי לא משנה מה את עושה או משתדלת היא עושה את זה טוב יותר ובכלל לא מתאמצת וברצינות עכשיו אוהבת אותך הכי שבעולם יום הולדת שמח ותמשיכי להיות מושלמת גם אם זה מעצבן את כולם…

ברכות יום הולדת 18 לבת דודה

יום הולדת שמח לבת דודה שלי, האחת והיחידה, זאת שהיא הכי הכי, אאחל לך ראשית, מזל טוב ענקי – על זה שאת חוקית. את כבר בת 18, גיל מדהים, תנצלי כל רגע ותיהני מהחיים! תלמדי ותאספי אין סוף חוויות, מאחלת לך את הכי טוב שיכול להיות.

ברכה לבת דודה ליום הולדת

בת דודתי, גדלנו יחד, אחת לצד השנייה, באהבה גדולה היום יום הולדתך, אז כתבתי ברכה קטנטנה בשבילך. שתמשיכי מקסימה כפי שאת להיות ותגשימי את כל החלומות. שתהיי בריאה וחזקה ותשיגי כל מטרה. שהחיים יאירו לך את הדרך ותצליחי בגדול ולא בערך.

ברכה לבן דוד ליום ההולדת

בן דודי היקר אתה חוגג היום יום הולדת בחגיגה פשוטה או מפוארת אתה בטח כה מאושר מאחל לך את כל הברכות שהימים שלך יהי מלאי הצלחות שתשפיע על העולם טוב ותרוץ הלוך ושוב שתצליח בכל המעשים שתמיד יהיו לך חברים.

ברכה ליום הולדת של בת דודה

בת דודה יפה שלי! כל השנה אותך אני אוהבת ויום הולדת זו סיבה טובה גם לברך אותך בכל מה שרק אפשר לדמיין ולקוות לו שתהיי תמיד שמחה ואהובה על כל חברותיך ושפע ירדוף כל יום אחרייך בריאות, שלווה, אהבה תשיגי בקלי קלות ובהצלחה.

ברכה לבת דודה

לבת דודתי הנהדרת אאחל לך חיים של שלווה שאין בהם טיפת עצב שרק הרוגע ילטף את ימיך ומתוכו תצמחי ותצליחי בפרנסה, אהבה, משפחה ותחביבים תעשי חייל ותמיד תעמדי בכל השאיפות והיעדים.

ברכה ליום הולדת בת דודה

למי יש יום הולדת החגיגה היא כה מיוחדת לבת דודה יקרה שיום הולדתה הוא יום חג למשפחה אשלח לך זר ברכות שיתגשמו לך כל המשאלות שתזכי להרגיש אהובה ונאהבת שתצליחי להבין מהי אהבת אמת ועוד משפט אחד אלחש באהבה עד מאה ועשרים שנה.

שאלות נפוצות על ברכות לבן דוד | ברכות לבת דודה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לבן דוד | ברכות לבת דודה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לבן דוד | ברכות לבת דודה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לבן דוד | ברכות לבת דודה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות למדריך | ברכות למדריכה

ברכה למדריך

ברכות לגננת

ברכה לגננת

ברכות לחתן | ברכות לכלה

ברכה לחתן וכלה

ברכות לבן

ברכה לבן

ברכות לילדים

ברכה לילדים

ברכות לסייעת

ברכה לסייעת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)