ברכות לאהוב | ברכות לאהובה

ברכות לאהוב ולאהובה - ברכה לאהוב ליבי ליום הולדת

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לאהוב | ברכות לאהובה

מצית בך להבה

האהוב שלך הוא אדם מיוחד במינו. הוא יודע לקרוא אותך במבט, להבין את הניואנסים הקטנים במילים שאת אומרת ולהקשיב לדברים שיושבים על ליבך.

הוא מכיר אותך יותר מכולם וכנראה שגם את אותו. האהוב שלך ליווה אותך בתקופות קשות שהיו לך בתיכון, בצבא או בעבודה ומילא אותך בכוחות גם כשהרגשת שאין לך מאיפה לשאוב אותם. הוא לימד אותך להיות סבלנית יותר וגרם לך להבין שאת שווה יותר ממה שחשבת עד היום.

 בזכות כל הדברים האלה ורבים נוספים את אוהבת אותו ומוקירה לו תודה על האדם שהוא ועכשיו רק נשאר לך לכתוב ברכה ולהגיד לו את כל אותם הדברים. מקווים לעורר בך השראה עם הברכות שריכזנו ומאחלים לך המון בהצלחה!

ברכה לאהוב ברכה לאהובה

ברכה לאהוב שלי

לאהוב נפשי היקר לי עד מאוד! אני רוצהלברך אותך בכל הברכות שקיימות בייקום שתרגיש מבורך ותשאב אליך את כל הטוב שמחכה רק לך שתצליח לגעת באושר בלי בעיה ותבין את החיים והמשולש אהבה בריאות ואושר לא יעזוב אותך לעולם.

ברכה לאהבה שלי

אהבה שלי ליבי ממש נרגש בקרבי כאשר אני כותב את ברכתי שאהבתנו תזרום כמו נהר שנצליח בכל דבר שנאהב עד סוף העולם שתמיד תחשבי שאני מושלם אני מודה על כך שאת לצידי מאחל שתמיד תישארי איתי ושתמיד נהיה ביחד אבל גם לבד

ברכה לאהוב ליום הולדת

אהובתי, החיים זימנו לנו אחד את השנייה, מה שהביא לחיי אושר ושמחה. אני רוצה לאחל לך ליום הולדתך שכל שתבקשי יתגשם ויתממש, שתהיי בריאה ותמשיכי כפי שאת להיות אהובה, שתטיילי בכל העולם כמו שאת חולמת ותמשיכי כפי שאת להיות לוחמת.

ברכה ליום הולדת לאדם יקר

יקירי, אהוב ליבי! מזל טוב וים ברכות לרגל יום הולדתך החדש שתהיה תמיד האדם הכי שמח בעולם אתה כה יקר לליבי, אינך יודע עד כמה! הלוואי וכל משאלותיך יתקיימו לטובה ושכל בקר מחדש תחייך למראה לרגע ותזכור עד כמה אתה אהוב בעולם

ברכה לאהובי

לאהובי היקר באדם! אין כמוך ולברך אותך כל יום בשקט אני מוכרחה אבל היום – אעשה זאת בקול רם וברננה מי יתן וכל חייך תדע רק אהבה וניצחונות וגם אם יהיו, חלילה, תלמד תמיד מכישלונות שתחייך את החיוך היפה שלך כל בקר אליי, לעולם, ושתמיד תהיה בריא ובכושר

ברכה ליום הולדת לאהוב

לאהוב ליבי היקר לי מאוד! שיהיה לך יום הולדת מאושר ושכל השנה תהיה אדם שמח שתרגיש את חום הלב ואת השלווה גם ברגעים מלחיצים תמצא פתרון לכל בעיה אתה חכם ויפה ואותך אני אוהבת רק אלוקים יודע עד כמה בזכותך אני מאושרת.

ברכה לבוקר טוב לאהוב

בקר טוב סוכר שלי! אני אוהבת אותך עד מאוד וכיף לי לצמוח איתך יחד שיהיה לך יום מקסים ומלא ברגש יום נעים שעובר בטוב בלי בעיות ושכל מה שתגע בו יצליח ובגדול אהבת חיים שלי אתה!

ברכה מרגשת לאהוב

לאהוב ליבי, עיניים שלי! אותך אני אוהבת בכל פקיחת עיניים הזיכרון הראשון שלי בלילה וביום מי יתן ותמיד נאהב זה את זו, הכי חזק כשנשב יחד לשיחות נפש או סתם נצחק שתמשיך להיות התותח שאתה גבר אמיתי, חזק ורך, הכל באחד.

ברכה לאהוב שלי ליום הולדת

לאהוב שלי, יום הולדת שמח מחמל נפשי, שהחיים יחייכו אליך ושכל שתרצה ימלא ידיך, שתהיה בריא, חזק, שתחצה כל גבול, שתעבור כל מכשול, אני גאה בך על האדם המדהים שאתה, ההמצאות בסביבתך עושה אותי שמחה. אוהבת חזק ותמיד כאן לצידך ♥

ברכה לאהובתי

אין בעולם מישהו יותר יקר בשבילי מאשר אהובתי היקרה, החיים שלי ביום ההולדת שלך אני פשוט מאושר מבטיח לדאוג שיהיה לך טוב, הכי שאפשר מזל טוב אהובה, אני תמיד איתך בלב בן זוגך שהכי הכי אוהב

ברכה לחצי שנה ביחד

אהוב יקר שלי, כבר חצי שנה שאתה ממלא את הלב שלי בשמחה יודע להגיד בדיוק את הדבר הנכון, מכיר את השטויות שלי ומכיל אותי המון זה מרגיש לי שאנחנו מכירים כבר חיים שלמים מאחלת לנו שתמיד נהיה ככה אוהבים ולעוד מלא חצאים של שנים.

ברכה ליום הולדת לאהוב שלי

לאהוב ליבי! אתה הכי מתוק בעולם אף פעם לא הייתי כמו כולם אתה הכי מיוחד ומושלם ליום הולדתך אאחל לך שתפרח ותצליח בכל מה שתעשה – תשכיל, תחכים ותרוויח שתשמח ותבין את החיים ושיילך טוב גם עם ההורים, וגם עם החברים אוהבת מאוד, אהובתך

שאלות נפוצות על ברכות לאהוב | ברכות לאהובה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לאהוב | ברכות לאהובה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לאהוב | ברכות לאהובה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לאהוב | ברכות לאהובה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לצוות הגן

ברכה לצוות הגן

ברכות למאמן | ברכות למאמנת

ברכה למאמן

ברכות לילדים

ברכה לילדים

ברכות למרצה

ברכה למרצה

ברכות לסבא

ברכה לסבא

ברכות לאמא

ברכה לאמא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)