ברכות לבעלי | ברכות לאשתי

ברכות לבעל ליום הולדת האהוב - ברכות לאשתי

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לבעלי | ברכות לאשתי

החצי השני שלכם

הכרתם לפני הרבה שנים בצבא, באוניברסיטה או בעבודה והחיים עשו את שלהם. עם הזמן למדת להכיר אישה מדהימה שמעוררת בך השראה בכל פעם שאתה פוגש אותה. עברתם אינספור חוויות ביחד, חלקן טובות וחלקן פחות ולמדתם אחד את השני מקרוב. 

 

לכבוד יום ההולדת של אשתך האהובה אתה מחפש את המילים הנכונות בשביל להוקיר לה תודה על הבן אדם שהיא עבורך אבל מתקשה בתהליך הכתיבה. בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורך ברכות יפהיפיות לאישה המקסימה שלך שיעזרו לך לקבל קצת השראה. מאחלים לכם עוד שנים רבות ומאושרות!

ברכה לבעלי ברכה לאשתי

ברכה ליום נישואים לבעל

בעלי היקר אתה בשבילי אוצר לא להאמין אנחנו חוגגים יום נישואים תודה לך על מה שאתה בשבילי תודה לך שאתה תמיד איתי שתמיד נוכל להיות ביחד שאף פעם לא נהיה לבד שנהנה מחילופי עונות ונקשיב לקולן של מנגינות ועד מאה ועשרים ביחד לחיות.

ברכה לאשת חיל

לאשת החיל היפה שבבנות! אין כמוך בכל הייקום, זה בדוק לא, זה לא משפט שחוק בתוך לבך פנימה את יודעת כמה את שווה ולמזלך, למזלנו, גם אני יודע שתמשיכי להיות פלא הבריאה ולהקסים אותי כל יום מחדש אוהב אותך, אישך.

ברכה ליום הולדת 40 לאשתי

אשתי היקרה והאהובה יום הולדת ארבעה עשורים יום זה הוא בשבילי סיבה למסיבה שתדעי לעבור את כל המכשולים שתזכי להנות מריח של פרח בגינה להביט על כל הקשיים בעין טובה להתקדם בתפקידים ולהצליח בעבודה ונשאר לי עוד לאחל ברכה קטנה שתחיי עד מאה עשרים שנה .

ברכה לבעל ליום נישואים

לבעלי היקר שאין כמוהו בעולם! יום נישואין שמח לשנינו הלוואי שנאהב את הרגעים והימים שחולפים ונזכור שבסופו של דבר – שנינו מלאכים שגדלים שנתפתח יחד ולחוד ונצליח, לגדל משפחה שמחה, מלאה בצחוקים ופרגון.

ברכה לבעל מושלם

לבעלי המושלם שכל יום במחיצתו הוא חגיגה אני רוצה לברך אותך שבכל שניה תחוש את השמחה – הפשוטה, של החיים, של זוג אוהבים מאושרים שביחד בונים משפחה נהדרת על גבי יסודות מוצקים תודה רבה על מי שאתה עבורי, אשתך האוהבת מאוד.

ברכה לבעל יומולדת 40

יומולדת 40 שמח בעלי, מי שאחראי על החיוך שלי. מי שמאיר לי את הבקרים, ושומר אותי בלילות. מי שהולך איתי דרך ומגשים איתי חלומות. מזל טוב גבר שלי, שהחיים תמיד יחייכו ויאירו את פנייך אתה המתנה שלי והלוואי שיתגשמו כל משאלותיך.

ברכה לגיל 30 לבעל

לבעלי היקר, היום אתה חוגג 30 אביבים 30 שנים של אהבה, אושר והנאה מהחיים אתה אדם כזה הרפתקן, חכם, שתמיד יודע להגיד את הדבר הנכון וגם כשקשה לכל בעיה אתה מצליח למצוא פתרון מאחלת לך שתישאר האיש המדהים שאתה היום ושתצליח בדרכך ותגשים כל חלום!

ברכה לבעל ליום הולדת 30

בעלי שלי, היום אתה בן שלושים, עברת כבר רבע מהחיים, לפניך עוד שלושה מקטעים ומאחלת שיהיו הם שמחים ומאושרים. תודה על שאתה העוגן שלי ועומד זקוף ובטוח למעני. מאחלת שתגשים כל משאלה, שתהייה בריא וחזק, מסופק ומוצלח. אשתך אוהבת חזק!

ברכה ליום הולדת לבעל אהוב

לבעלי האהוב מאוד! מזל טוב ויום הולדת שמח ומאושר הלוואי שתמיד תדע רק מתוק ולא תכיר את המר שתהיה בריא וחזק למענך ולמען המשפחה ושתרווה מכל מכריך רק נחת ושלווה אוהבת, מעריכה ומוקירה, אשתך.

ברכה ליום הולדת לאישתי היקרה

לאשתי, היקרה לי יותר מכל יום הולדת מושלם שיהיה לך לפחות כמו שאת מושלמת בשבילי כל הזמן אני מביט בך וחושב לעצמי איזו זכות גדולה זו להיות נשוי לך שתמשיכי להיות כל כך מהממת, חכמה, יפה ו… צודקת בעלך האוהב.

ברכה לבעלי האהוב

בעלי האהוב אתה בשבילי חשוב ליבי מלא אהבה חדווה ושמחה שאתה איתי ביחד שלא נהיה לבד שתוכל להנות מהשקיעה והשמש הזורחת שנבין מהי אהבה ונדע להקשיב מעבר למנגינה הנשמעת אוהבת אותך עד סוף העולם אתה בשבילי הבעל המושלם שנזכה לחיות לאורך שנים עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת לאישתי

לאשתי היפה בנשים! יום הולדת שמח שהלוואי וימלא אותך באור לכל השנה שתבוא! שתזכי להצליח להגשים את כל התוכניות ובלב תרגישי רק תחושות טובות. שתשמחי במה שיש ולא תתבאסי על מה שאין ותזכרי שאני הכי אוהב אותך בעולם גם כשאני ישן.

שאלות נפוצות על ברכות לבעלי | ברכות לאשתי

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לבעלי | ברכות לאשתי לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לבעלי | ברכות לאשתי שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לבעלי | ברכות לאשתי שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות למטפל | ברכות למטפלת

ברכה למטפלת

ברכות לסבתא

ברכה לסבתא

ברכות לתאומים

ברכה לתאומים

ברכות לאהוב | ברכות לאהובה

ברכה לאהוב ברכה לאהובה

ברכות לעובד | ברכות לעובדת

ברכה לעובד

ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה

ברכה לתלמידה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)