ברכות לבר מצווה

ברכות לבר מצווה - ברכה מרגשת לבר מצווה דתית ועוד

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות לבר מצווה

הוא גדל כל כך מהר!

את זוכרת את היום הראשון שבו הוא הגיע לעולם. את החששות שליוו אותך בדרך לבית חולים, את הכאב בלידה ואת הפעם הראשונה שזכית לראות את המבט שלו. הוא היה נראה נינוח למדיי וכל מה שרצה היה להתנחם בזרועותייך וליפול לשינה עמוקה. 

 

עברו מאז כבר כמעט שלוש עשרה שנים והגיע היום המיוחד שלא חשבת שיגיע אף פעם – בר המצווה שלו. בחגיגת בר המצווה אתם לא רק תחגגו את עלייתו לתורה אלא בעיקר את המעבר שלו מהילדות לבגרות. מדובר בציון דרך משמעותי בדרך שלו לעולם הגדול שם בחוץ ובנקודה מרגשת במיוחד. מוזמנת בתהליך כתיבת הברכה להיעזר בברכות שכתבנו עבורכם, מאחלים לך המון בהצלחה!

ברכה לבר מצווה

ברכה לבר מצווה לחבר

חבר יקר ואהוב אני נרגש כי הגעת ליום הכי חשוב צעדים ראשונים בעולם המבוגרים אאחל לך שדרכך תהא סוגה בשושנים שתפגוש בדרך אנשים טובים שתדע עדיין להנות כמו ילד ולדעת להתאים צבעים של בגד שתדע לצעוד בדרך באיטיות להחזיק בגשר וללכת בזהירות רוב הצלחה ומזל טוב עד מאה עשרים שנה.

ברכה מאימא לבת מצווה דתית

ביתי היקרה הגיע הרגע שלו לא הפסקנו לקוות ביתי האהובה הגעת לגיל מצוות אאחל לך שתסתכלי בנחת על עננים שתביני איך מים שחקו אבנים אנחנו תפילה נושאים אנא אלוקים ברך את זו הילדה שלח לך ברכה והצלחה תלך איתה יד ביד בדרך הארוכה כי כל התחלה קשה.

ברכה לבר מצווה

היום בר מצווה אתה חוגג וכבר יכול לצעוק לכל עבר שאתה לא ילד, אלא גבר. אתה עושה את צעדיך הראשונים בחיים של הבוגרים, לפניך דרך של חוויות טובות ולפעמים קצת מכשולים, אנו יודעים שתעמוד בכל בגבורה ונאחל שבליבך תמיד תשרה שמחה.

ברכה בת מצווה

לבת המצווה המהממת! מי יתן ושנותיך ינועו להן על מי מנוחות תמיד תהיי הנהדרת שבבנות מוכשרת, מצחיקה, חכמה ויפה תמשיכי להיות כל כך שלווה תנצלי את כישורייך המקוריים לטובה ותהיי גאווה להוריך ומוריך, כל שנה

ברכה לחתן בר מצווה

לחתן בר מצווה הכי חתיך במשפחה! רוצים לאחל לך ברכות שלגיל 13 הגעת עכשיו חובת ההוכחה היא עלייך להראות לנו שאתה בוגר כמו שאתה תמיד אומר מאחלים לך שתהנה מהגיל ומהתקופה שתמיד תהיה מוקף בחברים, או אולי בחברה שתצליח בכל מה שתרצה ושתמשיך להיות אהוב כזה.

ברכה לבר מצווה מדודה

לאחיין היקר שלי! כמה יפה צמחת עם השנים אני זוכרת שהיית ילד מתוק עמוס בתפנוקים לרגל בר המצווה אאחל לך אחלה חיים בוגרים שתלמד היטב את החיים ולא תתקל ביותר מדי מכשולים ושתהיה מוצף ברגשות טובים וחברים.

ברכה לילד בר מצווה

גיל 13 זה גיל מבלבל מצד אחד אתה ילד, מצד שני כבר בוגר אבל סוד קטן שאני אשמח לך לספר באופן אישי זה שכל החיים אתה תנוע בין להרגיש ילד לבין להיות מבוגר אחראי אתה עוד תגדל ותבין שזהו משחק החיים עד אז, ברוך הבא לעולם של הגדולים!

ברכה לבר מצווה מחברים

אתה חוגג בר מצווה הגעת לעולם של המבוגרים ליבנו נרגש משמחה אנו מאחלים לך רוב איחולים שתצליח בלימודים שתמיד תהיה עם חיוך זורח על הפנים שתדע לתת מעצמך לאחרים שתתמודד היטב עם קשיים שנה זו תהיה התחלה של תקופה נפלאה חיים מאושרים עד מאה ועשרים.

ברכה בר מצווה

לבר המצווה היקר שלנו! הנה, הגעת לגיל מצוות זמן נהדר להיזכר בשנים כמה יפה גדלת, אין כמוך נער למופת, גאווה להורים יהי רצון שתקטוף כל חייך מצוות תעשה מעשים טובים ותגשים חלומות.

ברכה לבת מצוה

לבת המצווה המיוחדת מזל טוב לרגל החגיגה – שהיא הרבה יותר מעוד יום הולדת בסדרה. שתזכי לקבל את השפע הגדול משמים ושכל חלומותיך יתגשמו בקצב משביע רצון שחיי החברה שלך יהיו מעניינים ושתסתדרי יפה עם החברות וההורים.

ברכה לבר מצווה מסבתא

נכד יפה ויקר שלי! לרגל הגיעך לגיל מצוות מי יתן וכל משאלותיך הטובות יתגשמו ויהפכו ממחשבות לרעיונות מוחשיים כאלה שרואים – ותמיד נזכרים שבחיים הכל תלוי בך ולא באחרים תמשיך להיות חרוץ וחכם אוהבת אותך, סבתא שלך לעד.

ברכה לבר מצווה מאמא לבן

לבן היקר ואהוב שלי! אין כמוך בן שלי, יפה וחכם מוצלח ומלא אנרגיה טובה. עכשיו אתה מגיע לגיל מצוות ואותך אברך בצרורות של ברכות נפלאות. שתפרח כמו שרק אתה יודע ותקשיב לקולך הפנימי זה שרק לבך מכיר ויודע.

שאלות נפוצות על ברכות לבר מצווה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לבר מצווה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לבר מצווה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לבר מצווה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות ליום טוב

ברכה ליום טוב

ברכות לסוף שנה

ברכה ללוח שנה

ברכות לגיוס

ברכה לחייל

ברכות לפני ניתוח

ברכה לפני ניתוח

ברכות לחנוכת בית | ברכות לבית חדש

ברכה לחנוכת בית

ברכות מזל טוב לבני משפחה

ברכות מזל טוב לבני משפחה

One thought on “ברכות לבר מצווה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)