ברכות ליום המשפחה

ברכות ליום המשפחה שמח

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות ליום המשפחה

חגיגה משפחתית ומיוחדת

ההורים שלנו הם אנשים מיוחדים במינם. הם עוזרים לנו כשקשה לנו, מצחיקים אותנו כל הזמן ולמרות שהם עושים קצת בושות – אנחנו נורא אוהבים אותם. יום המשפחה זאת הזדמנות מצוינת בשבילנו, הילדים, להגיד להם תודה על השמחה שהם הכניסו לחיים שלנו. 

 

הם עזרו לנו להיות האדם שאנחנו כיום ואף פעם לא איבדנו בנו תקווה. בברכה נכתוב על האהבה העצומה וההשראה שהם נותנים לנו ועל סיטואציות מצחיקות שעברנו איתם ביחד כמשפחה. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה כתבנו ברכות שתוכלו לקחת מהן קצת השראה בתהליך. שיהיה לכם יום משפחה שמח!

ברכה ליום המשפחה

ברכה ליום המשפחה לאמא

אמא אהובה, יסוד המשפחה שלנו! לרגל יום המשפחה נאחל לך שתמיד תרגישי טוב עם עצמך ועם העולם. שלא תפחדי מאף אדם ושתקבלי את כל ההרגשות והתחושות הטובות בקלות. שלא תצטרכי לרדוף אחרי האושר כי הוא יגיע בלי שתבקשי, כל יום מחדש. אוהבים ומוקירים אותך לביאה מופלאה! הילדים.

ברכה ליום האם מרגשת

אימא היקרה שלי את הכל בשבילי דואגת לי ביום ובלילה ללא מנוחה מרגיעה אותי שאני בוכה מביאה לי את כל שאני רוצה אף פעם לא אמרתי לך שאני מעריך אותך אוהב אותך עד השמיים ובחזרה שולח לך חיבוק ונשיקה גדולה.

ברכה למשפחה מיוחדת

משפחה מדהימה כמוכם לא פוגשים כל יום, הכרתי אתכם והרגשתי ממש בחלום. תודה על הכנסתכם המבורכת, על שהייתם לי תמיד – כתף תומכת. שתישארו שמחים ומאושרים כמו תמיד, על שמחתכם המיוחדת – אני יכול להעיד. אני אוהבת אתכם בכל ליבי, תודה על שהייתם תמיד בשבילי.

ברכה למשפחה

אתם המשפחה הכי מיוחדת, את האוזן, הכתף והלב נותנת, תודה על יופי של משענת. בחגים, באירועים, ביום יום, אתם תמיד משפחה שהיא חלום, אפשר לומר שבזכותכם הגעתי עד הלום! מאחלת לכם את כל הטוב שקיים ושלא תתעצבו לעולם.

ברכה לאמא ליום האם

אמא שהפכה את ליבנו לשלם, האמא שעליה כל ילד חולם. נגיד לך תודה על כל הנתינה ועל הלב הגדול, על כל הליווי, על שעזרת לנו בנועם לגדול. שחייך יהיו מאושרים, שנסב לך גאווה כל החיים. ליום האם המיוחד, נאחל שנהייה תמיד בית מאוחד.

ברכה ליום המשפחה להורים

להורים היקרים בעולם! שיהיה לכם יום משפחה שמח שתזכו לקטוף פירות של נחת מכל יום שבורח תביטו על מה שגידלתם בערגה ותאלצו להבין ש… פשוט שיחקתם אותה יום משפחה שמח ומלא בחיוכים שתהיו בריאים ותמיד מאוחדים.

ברכה ליום המשפחה בגן

לכבוד יום המשפחה, נאחל שתמיד נחיה בבית שמח, עם אחים, אחיות וזוג הורים פורח. שלא תהיה בביתנו אף מריבה, וגם את תהיה – היא תגמר במהירות ובהבנה. שנחיה יחד במשפחתנו מתוך אחווה ורק הצחוק והאהבה ילוו אותנו כל פעם שנעמוד בפתח הכניסה.

ברכה ליום האם

ליום האם נצחצח את הגרון זה הזמן להודות לאמא בגאון תודה רבה לך על שאת כה נהדרת גורמת לנו לא לברוח מעצמנו, כי את שם – תמיד תומכת במשפט, ארוחה, חיבוק וטפיחה והאמת? לפעמים מספיקה רק מילה, ממך, אמא גיבורה!

ברכה ליום המשפחה – לאמא

יום המשפחה הוא יום מיוחד וזה כי אמא כמוך אין לכל אחד, יום המשפחה שמח אמא יקרה, רצינו להגיד לך הרבה תודה, על היותך הדבק של המשפחה, על שאת מכניסה לבית הרבה שמחה. על אוכל טעים, על רגעים קסומים, על אהבה וחום מרקיעי שחקים.

ברכה ליום המשפחה לילד

משפחה זה הדבר הכי חשוב ולרגל יום המשפחה נברך אותך ילד מתוק ואהוב שתמיד בכל רגע תרגיש שייך למשפחה מיוחדת שנותנת יציבות ומרחב שתגדל ותהיה לגבר חזק שאף פעם לא נשבר לעולם לא נמחק.

ברכה למשפחה שלי

משפחתי היקרה אוהב אתכם אהבה עצומה רוצה לתת לכם את כל הנשמה אאחל לכם שתמיד נהיה ביחד ואף פעם לא נהיה לבד שנדע להקשיב ולא רק לשמוע שיהיה לנו כח לשחק עם ילד בצעצוע שנאזין בסבלנות לציוץ ציפורים ונדע למצוא חברים חדשים.

ברכה ליום המשפחה

למשפחה המיוחדת שלי, זה היום שלנו וזוהי הזדמנות מתוקה לומר תודה, תודה על העוגן והמשענת שאתם עבורי, תודה על אהבה ונתינה ללא גבולות. מאחלת לכם שהחיים יחייכו אליכם ומאחלת לנו שנהייה מגדלור אחד עבור השנייה לאורך כל הדרך.

שאלות נפוצות על ברכות ליום המשפחה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות ליום המשפחה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות ליום המשפחה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות ליום המשפחה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לשנה החדשה

ברכה לראש השנה

ברכות לקידום בעבודה

ברכה לקידום בעבודה

ברכות לבוקר טוב

ברכה לבוקר טוב

ברכות לסוכות

ברכה לסוכות

ברכות לשבת שלום

ברכה לשבת שלום

ברכות מזל טוב לבני משפחה

ברכות מזל טוב לבני משפחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)