ברכות למדריך | ברכות למדריכה

ברכות למדריך ולמדריכה בצופים ותנועת נוער לתודה ופרידה

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות למדריך | ברכות למדריכה

דמות מיוחדת במינה

המדריך שלכם בתנועת הנוער היה עבורכם דמות משמעותית מאוד בשנה האחרונה. הוא ליווה אתכם בריבים שהיו לכם עם ההורים והאחים, תמך אתכם כשהתקשיתם בלימודים והתעקש שתמשיכו ותתרמו לתנועה. הוא היה יותר ממודל לחיקוי – הוא לקח חלק משמעותי בתהליך הגדילה שלכם. 

שבוע הבא זאת הפעולה האחרונה השנה והייתם רוצים להגיד תודה באמצעות ברכה לאדם המשמעותי הזה שהאמין בכם לאורך הדרך. בברכה חשוב שתסבירו לו עד כמה אתם מעריכים ואוהבים אותו ואת האישיות המיוחדת שלו. תזכירו רגעים מיוחדים שעברתם וזיכרונות שכנראה ילוו אתכם לכל החיים. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה ריכזנו עבורכם ברכות יפות שיוכלו לעורר בכם השראה. בהצלחה!

ברכה למדריך

ברכה למדריכה שעוזבת

________ יקרה, מאיפה בכלל מתחילים להגיד תודה.. על תקופה מיוחדת ומלאת אתגרים, על הכתף החמה והמון חיבוקים, על ההכוונה והתמיכה, הסבלנות והדאגה. נכנסת ישר ללב ונתת את הכל, עזרת לי להאמין שאני יכול\ה לעבור כל מכשול. מקווה שזו הייתה גם חוויה מדהימה עבורך, תודה על הכל ובהצלחה בהמשך.

ברכת פרידה ממדריכה

מדריכה יקרה תודה לך על עמל והשקעה על כך שלימדת אותנו באהבה מידות תרומיות וערכים מסעות וטיולים למדת אותנו איך לעזור לאחר שמותר לפעמים גם לוותר שלא טוב להיות לבד שבת אחים גם יחד לעת פרידה בהצלחה רבה מלאים בהערכה בטוחים בהצלחה.

ברכה למדריך טיולים

למדריך החבר'המן שלנו! הלוואי וכל החיים יהיה לך כוחות לטייל בכל פינה. שגופך יהיה חזק ויצוק להביט אל הנוף מכל צוק. שתמשיך להסביר כל כך יפה לבני האדם – על העולם המופלא שלנו, ושתגלה מקומות חדשים בהם רגלך לא דרכה ותתרגש מהם.

ברכה למדריכה – סוף שנה

כמו בכל דבר מתוק, מגיע הסוף, זה בהחלט לא נעים אך על כל רגע איתך אנחנו מודים. את מדריכה לתפארת, יחידה ומיוחדת, את כל כישורייך אותנו מלמדת. תודה על תקופה נפלאה, על חוויות וזיכרונות שיהיו לך בהמשך הדרך – אין סוף הצלחות.

ברכה למדריך שעוזב

למדריך הכי שפיץ! תודה על שנה מדהימה, בה לימדת אותנו על חברות ותרומה. אין ספק שהצלחת לגעת בכולם – השארת את חותמך המיוחד בכל אחת ואחד. תודה על חוויות בלתי נשכחות שישארו איתנו לשנים רבות. מאחלים לך בהצלחה בדרכך החדשה, ואל תשכח שאנחנו תמיד כאן בשבילך!

ברכה לבת שירות שעוזבת

הגעת אלינו ילדונת מהססת, קצת חוששת מהר מאוד הבנו כמה את כישרונית ומיוחדת. תענוג היה לראות כל בוקר את חיוך ולשמוע את קול צחוקך. תודה על שירות נפלא, את עכשיו יוצאת לדרך חדשה, שמרי על השמחה וקחי אתך מאתנו שק של אהבה.

שאלות נפוצות על ברכות למדריך | ברכות למדריכה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות למדריך | ברכות למדריכה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות למדריך | ברכות למדריכה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות למדריך | ברכות למדריכה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות למורה

ברכה למורה

ברכות לחבר

ברכה לחברים

ברכות לבת זוג

ברכה לבת זוג

ברכות למנהל | ברכות למנהלת

ברכה למנהל

ברכות לאישה

ברכה לאישה

ברכות לאהוב | ברכות לאהובה

ברכה לאהוב ברכה לאהובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)