ברכות לבעלי | ברכות לאשתי

ברכות לבעל ליום הולדת האהוב - ברכות לאשתי

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לבעלי | ברכות לאשתי

החצי השני שלכם

הכרתם לפני הרבה שנים בצבא, באוניברסיטה או בעבודה והחיים עשו את שלהם. עם הזמן למדת להכיר אישה מדהימה שמעוררת בך השראה בכל פעם שאתה פוגש אותה. עברתם אינספור חוויות ביחד, חלקן טובות וחלקן פחות ולמדתם אחד את השני מקרוב. 

 

לכבוד יום ההולדת של אשתך האהובה אתה מחפש את המילים הנכונות בשביל להוקיר לה תודה על הבן אדם שהיא עבורך אבל מתקשה בתהליך הכתיבה. בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורך ברכות יפהיפיות לאישה המקסימה שלך שיעזרו לך לקבל קצת השראה. מאחלים לכם עוד שנים רבות ומאושרות!

ברכה לבעלי ברכה לאשתי

ברכה לבעל לגיל 60

בעלי, אהובי, יום הולדת 60 שמח ופורח. מזל טוב לאדם שראוי להלל ולשבח. מאחלת לך מכל ליבי שתהייה מאושר ובריא, ושלנצח יהיה לי אותך ליידי. שתגשים חלומות ואת כל המטרות, ושתזכור כי תמיד יש לך למי לפנות. מאשתך, באהבה ובכל העוצמות.

ברכה ליום הולדת לבעלי המקסים

לבעלי המקסים! מזל טוב ליום הולדתך. היום הזה, הוא היום המיוחד שלך. מאחלת לך שתהיה שמח, מאושר, רגוע ושליו, שתצליח בכל דרך אשר תבחר, שתמיד תהיה אהוב על חבריך בעבודה ושתזכה להרבה נחת מהילדים. אוהבת אותך, ואומרת תודה על כל יום שאני לצידך.

ברכה לגיל 50 לבעל

הגעת לגיל חמישים בעל יקר כולם אתך שמחים אתה מוקף הוד והדר גיל חמישים הוא לא סתם יום הולדת מעבר לשולחן הערוך לתפארת אני רוצה לבקש ממך בקשה שרק תמשיך להיות אתה לאהוב את הילדים ולתת מעצמך לאחרים שתמיד תדע אותי לאהוב מכל הנשמה כמו ביום שבו הכרנו לראשונה.

ברכה לבעל – לגיל 30

בעלי המקסים, אתה חוגג 30, זאתי סיבה למסיבה ולריקודים. אני מודה לך על הבעל שאתה, שנמשיך כך יחד באהבה ובשמחה. מאחלת לך חיים ארוכים וממצים, שתצליח את כל החלומות להגשים, שתגיע גבוה בסולם החיים ושתהייה שלם בכל החלטה מבפנים. שלך ובשבילך, אשתך.

ברכה ליום הולדת לבעל שלי

מה מאחלים לבעל שלי ליום הולדת זוהי ממש מלאכת מחשבת כל כך קשה לתת זר איחולים לבעל שיש לו הכל בחיים המשך להיות אהוב על כולם להרגיש שאתה מלך העולם שאני ואתה נמשיך לצעוד יחד בדרכים שנזכה לאושר ועושר ונחת מהילדים עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת של בעלי

בעלי שלי, היום יום הולדתך ושמחה אני בשמחתך, מאחלת שתזכה לחיים מאושרים ותרוויח אין סוף אהבה מהילדים, שתישאר כפי שאתה – הישגי, רומנטי, כנה ואמיתי ואמן ותהייה פה – תמיד לצידי. בריאות, אהבה והצלחה – מכלב ליבי, שלך – אשתך.

ברכה מרגשת לבעל ליום הולדת

לבעלי המיוחד באדם! מברכת אותך שיהיה לך לא רק יום הולדת שמח, אלא שכל חייך יהיו סאגה של שמחה וצהלה, סיפוק ועשיה שתהיה בריא ועמוס בכוחות, לעשות את כל הטוב שאתה עושה עבורי ועבור המשפחה כולה מוקירה ומעריכה אותך מאוד, אשתך.

ברכה לבעל אהוב

בעלי האהוב רציתי לומר לך דבר מה חשוב תודה על מי שאתה בשבילי שנתת את כל כולך למעני אנחנו יושבים בלילות מביטים על הכוכבים טווים חלומות ומקווים לנחת מהילדים מאחלת לנו שתמיד תהיה אחווה ביננו שנדע להיות תמיד ביחד אבל גם לבד.

ברכה לבעלי ליום נישואין

יום הנישואין, אנו חוגגים באהבה X שנים, אתה הבעל הכי טוב שיכולתי לבקש, אדם מדהים ובעל חיוך כובש. תודה על שנים נפלאות, על אין סוף חוויות, על פשרות והקשבה, על החברות הכי טובה. אוהבת בערמות, לעוד הרבה שנים יפות.

ברכה לאשתי היקרה

לאשתי היקרה והמבורכת לא נותר לי אלא לחזק את ברכותיך הקיימות שתמשיכי להיות אצילית, עדינה ויפה כלבנה אשת חיל את, מיוחדת במינה שתמיד תהיי שמחה ומאושרת בריאה, מחוייכת, פלא קסום שלי, תודה שאת אותי אוהבת.

ברכה לאישה – יום הנישואין

אישתי היקרה, אישתי לכל החיים, אנו חוגגים היום באושר – יום נישואין. זכיתי באישה לא רגילה, מעניקה בלי סוף, מחזקת ומרימה. תודה על שותפות מעוררת השראה, על הליווי ועל ההכלה. שנחגוג עוד שנים יפות יחד, שנעמוד מול כל מכשול, יד ביד ובלי פחד.

ברכה לבעל לגיל 40

בעל יקר אומרים שגיל הוא רק מספר אך ליבי היום מתרונן ושר כי אתה חוגג יום הולדת עגול ויש לך כבר הכל ילדים ואישה פרנסה טובה צרור איחולים בזר פרחים לך שלוחים לך אנו מאחלים בריאות והצלחה עד מאה ועשרים.

שאלות נפוצות על ברכות לבעלי | ברכות לאשתי

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לבעלי | ברכות לאשתי לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לבעלי | ברכות לאשתי שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לבעלי | ברכות לאשתי שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לסבתא

ברכה לסבתא

ברכות לאמא

ברכה לאמא

ברכות למורה

ברכה למורה

ברכות למרצה

ברכה למרצה

ברכות לאהוב | ברכות לאהובה

ברכה לאהוב ברכה לאהובה

ברכות לילדים

ברכה לילדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)