ברכות לבעלי | ברכות לאשתי

ברכות לבעל ליום הולדת האהוב - ברכות לאשתי

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לבעלי | ברכות לאשתי

החצי השני שלכם

הכרתם לפני הרבה שנים בצבא, באוניברסיטה או בעבודה והחיים עשו את שלהם. עם הזמן למדת להכיר אישה מדהימה שמעוררת בך השראה בכל פעם שאתה פוגש אותה. עברתם אינספור חוויות ביחד, חלקן טובות וחלקן פחות ולמדתם אחד את השני מקרוב. 

 

לכבוד יום ההולדת של אשתך האהובה אתה מחפש את המילים הנכונות בשביל להוקיר לה תודה על הבן אדם שהיא עבורך אבל מתקשה בתהליך הכתיבה. בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורך ברכות יפהיפיות לאישה המקסימה שלך שיעזרו לך לקבל קצת השראה. מאחלים לכם עוד שנים רבות ומאושרות!

ברכה לבעלי ברכה לאשתי

ברכה לבעל לגיל 60

בעלי, אהובי, יום הולדת 60 שמח ופורח. מזל טוב לאדם שראוי להלל ולשבח. מאחלת לך מכל ליבי שתהייה מאושר ובריא, ושלנצח יהיה לי אותך ליידי. שתגשים חלומות ואת כל המטרות, ושתזכור כי תמיד יש לך למי לפנות. מאשתך, באהבה ובכל העוצמות.

ברכה ליום האהבה לבעל

לבעל המקסים שלי! לרגל יום האוהבים, לך אני מאחלת שתהיה חזק ויצוק כמו אבני בזלת שכל יום ולא רק ביום המיוחד – נאהב חזק ונרגיש כאחד שלבך יהיה שמח בלי שום סיבה שפשוט תהיה מאושר בשגרה, כמו במסיבה.

ברכה מרגשת ליום הולדת – לבעל

אהוב ליבי, אתה חוגג היום יום הולדת וזה יום שמח עבורי, אתה בעל ללא דופי, אדם שמביא איתו את כל היופי. הכנסת לחיי שמחה רבה, ליבי בזכותך מלא אהבה. יום הולדת שמח לאיש הכי זורח, מזל טוב ענקי, לבעלי שלי. קו בלוקריה.

ברכה ליום הולדת לבעל

לבעלי היקר שאני אוהבת יותר מכל! יום הולדת מאושר שיהיה לך ומי יתן וכל השנה הקרובה ובכלל – תהיה האדם הכי מבסוט בעולם. שתצליח בענייני הפרנסה והבית, וגם תזכה להגשים את כל החלומות האישיים שלך. אוהבת אותך בכל יום מחדש ברמות גבוהות, אשתך.

ברכה ליום הולדת לאשתי

לאשתי האהובה והיפה! יום הולדת הגיע ואת כמו תמיד – עטופה ברוך ועדינות, אצילות ונשיות אני אוהב אותך מאוד וכל החיים מודה לאלוקים שנתן לי אותך שתזכי לשפע הצלחה והגשמה שמחת חיים שלמה ונטולת מועקה אוהב אותך מאוד, בעלך.

ברכה לבעל לגיל 50

______ בעלי היקר, זכות נפלה בחלקי לחלוק אתך את חיי ולבנות אתך ביתי, אני מודה לך על חיים שהם שיעור, שיעור על התחשבות, נתניה וויתור. מזל טוב ליום הולדת 50, שתמשיך ליהנות מהחיים, שתזכה לבריאות, שמחה ונחת מהילדים. אוהבת אותך כל יום מחדש.

ברכה לאשתי היקרה

לאשתי היקרה והמבורכת לא נותר לי אלא לחזק את ברכותיך הקיימות שתמשיכי להיות אצילית, עדינה ויפה כלבנה אשת חיל את, מיוחדת במינה שתמיד תהיי שמחה ומאושרת בריאה, מחוייכת, פלא קסום שלי, תודה שאת אותי אוהבת.

ברכה לאישתי ליום הולדת

לאשתי האהובה! ליום הולדתך הנוכחי תרשי לי להעיף מבט על רשימת הברכות שרציתי להביא: שתהיי הכי יפה תמיד כמו שתמיד היית שתצליחי להגשים את רצונותיך הטובים ושתרגישי את הטוב עוטף את כולך ומתחדש בכל יום אהבה שלי את, בן זוגך האוהב.

ברכה ליום הולדת 50 לבעל

בעלי האהוב והיקר כל העולם היום אתך שר לחגוג יום הולדת זו סיבה למסיבה אך אין דומה אותה הרגשה לחגיגת יום הולדת יובל לא להתבלבל מה נשאר לאחל לאדם מושלם הבעל הכי טוב מכולם המשך והצלח בכל מעשיך היה אהוב על חבריך והמשך להוסיף שנים עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת לאישתי היקרה

לאשתי, היקרה לי יותר מכל יום הולדת מושלם שיהיה לך לפחות כמו שאת מושלמת בשבילי כל הזמן אני מביט בך וחושב לעצמי איזו זכות גדולה זו להיות נשוי לך שתמשיכי להיות כל כך מהממת, חכמה, יפה ו… צודקת בעלך האוהב.

ברכה ליום הולדת 40 לאשתי

אשתי היקרה והאהובה יום הולדת ארבעה עשורים יום זה הוא בשבילי סיבה למסיבה שתדעי לעבור את כל המכשולים שתזכי להנות מריח של פרח בגינה להביט על כל הקשיים בעין טובה להתקדם בתפקידים ולהצליח בעבודה ונשאר לי עוד לאחל ברכה קטנה שתחיי עד מאה עשרים שנה .

ברכה לבעלי היקר

לבעלי היקר והנדיר! תודה לך שכל יום בזכותך הופך אצלי לשיר נעים ומשמח, מרגש ומקפיץ אתה פשוט הכל, אדם לא רגיל בבית, בעבודה, עם הילדים – אתה נוכח ומתמיד מברכת אותך שגם לך יהיה את כמה שאתה צריך, תמיד.

שאלות נפוצות על ברכות לבעלי | ברכות לאשתי

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לבעלי | ברכות לאשתי לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לבעלי | ברכות לאשתי שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לבעלי | ברכות לאשתי שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות למתגייס | ברכות למתגייסת

ברכה לחייל

ברכות לסייעת

ברכה לסייעת

ברכות לבן

ברכה לבן

ברכות לגננת

ברכה לגננת

ברכות לאמא

ברכה לאמא

ברכות לצוות הגן

ברכה לצוות הגן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)