ברכות לתינוק | ברכות לתינוקת

ברכות לתינוק ולתינוקת שנולדו וברכה לתינוק ממטפ

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לתינוק | ברכות לתינוקת

יום הולדת מרגש ומקסים!

הוא לא ממש יודע לדבר והבילויים איתו בעיקר מסתכמים בהתבוננות נקייה שלנו בו ושלו בנו. אבל האמת היא, שכשזה נוגע לדבר החמוד הזה לנו לא ממש אכפת. בין אם מדובר בתינוק שלכם, של אחד האחים ואפילו של השכנים – מדובר בדבר חמוד שאי אפשר להוריד ממנו את העיניים.

מסמל התחלה חדשה

יום הולדת של תינוק אהוב עלינו מסמל התפתחות בהתחלה שהוא מביא לעולם. כשאנחנו נותנים ברכה לפעוט שעוד לא יודע לדבר אנחנו למעשה נותנים לו מזכרת לימים מתקדמים יותר בחייו ובכך יוצרים לו זיכרון. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה לתינוק האהוב עליכם ריכזנו ברכות יפות לתינוק. שיהיה המון מזל טוב ובהצלחה!

ברכה לתינוק

ברכת יום הולדת לילד בן שנתיים

יום הולדת שנתיים, השמחה בשמיים, ______ אתה ילד מקסים, חייכן וחברותי שאת כולם מרשים. אנו מאחלים לך שמחה ומלא צחוק, שחייך יהיו מסע מתוק, ימים טובים ונהדרים עם המשפחה והחברים. שתזכה לשנים יפות, אוהבים עד השמים וללא גבולות.

ברכה ליום הולדת לגיל שנה

ל___ היקר שלנו. היום אתה בן שנה! מי היה מאמין – רק לפני רגע יצאת מהבטן, וכבר אתה חלק מצוות ההנהלה : ) מאז שהגעת, הבאת אור חדש לבית – בזכותך זכינו להרחיב את המשפחה. מאחלים לך שתגדל, שתלמד, שתשמח, שתהיה בריא ושתמיד תצחק ותהיה מאושר. מחכים בקוצר רוח ללוות אותך במשעולי החיים – אמא, אבא, והאחים.

ברכות ליום הולדת לילד בן 3

ילדון יקר שלנו, היום אתה בן שלוש, חומד שכזה מכף רגל ועד ראש, מפטפט בלי הרף, חכמולוג, סקרן, קפצן ומשתובב, ומי שרק מכיר אותך – בלי שום ספק אותך אוהב. יום הולדת שמח, ילד שלנו, המון בריאות ואושר מכל הלב!

ברכה לילדה בת שנתיים

לפני שנתיים הגעת אל העולם, רכה וטהורה, יפה מכולן איך חלפו להן שנתיים כל-כך מהר? ואיך לעולמינו הבאת אין סוף אושר. שהחיים יחייכו אלייך, שתלמדי ותשמחי כל רגע מימייך. ילדונת מתוקה, שולחת לך ממני ברכה מיוחדת וטובה, ברכה מלאה באהבה.

ברכה ליום הולדת בת שנה

יום הולדת ראשון הוא סיבה לחגיגה את לבושה שמלה יפה פנייך מתוקות וליבך שמח מקבלת בחיוך כל אורח מה נאחל לתינוקת מתוקה שתמיד תהיי אהובה מוקפת בחברים הצלחה בחיים עד מאה ועשרים ולא לשכוח מתנה עטופה באהבה מכל החברים המשפחה.

ברכה לגיל הרך לראש השנה

ראש השנה תקיעת שופר בברכה ישנה קולו של החזן נשבר ואתם לבושים לבן עם שקית עמוסה במגדנות כמובן מדפדפים בסידור של ילדים אנו לכם מאחלים שתמשיכו להיות כאלו מתוקים ושנה חדשה בפתח בה תקבלו כל אורח תהנו ממתנות וממתקים ושתצליחו בחיים.

ברכה ליום הולדת שנה לבת

את חוגגת יום הולדת איזו בשורה יום הולדת שנה ממש חגיגה הכנו לך עוגה תאווה לעיניים אבא הרים אותך עד לשמיים ואת צוחקת צחוק מתגלגל מתוק שכזה לא להתבלבל אוהבת אותך מפה ועד לים את המושלמת בעולם שתמיד תהיה מוקפת חברים עד מאה ועשרים.

ברכה ליום הולדת שנתיים

שנתיים עברו במהירות הבזק, וקיבלנו לחיינו אותך, ילד מתוק וחזק. יום הולדת שנתיים, שמחה גדולה עד השמיים. שתהייה בריא, שמח צוחק וזורח, שתגדל ובאושר תתפתח. שכל חלומותיך יתגשמו ושאיפותיך יתממשו. זכרו שלצידך המשפחה, גם בטוב וגם ברע.

ברכה לגיל שנתיים

שנתיים אתה על הגלובוס וכולנו מתפעמים ממך ילד מתוק וחביב שמייצר לכולנו בלב חיוכים נברך אותך שתמשיך להרבות בלב הוריך את האהבה שתחבר את כל בני המשפחה ושתגדל מתוך בריאות גדולה ותתעצם בך החכמה והתבונה.

ברכה לתינוקת שנולדה

ברוכה הבאה לילדה המתוקה, אי אפשר להתאפק אז אביא לך נשיקה, כזאת ארוכה, מלאת אהבה. להורים המאושרים אאחל נחת ושלווה, לילות מלאי שינה והרבה הצלחה. שהקטנה גדולה תהייה, בריאה וחזקה ושתסב לכם הרבה גאווה.

ברכה ליום הולדת – גיל שנתיים

שנתיים עברו כל-כך מהר ואין מה שמשמח אותנו יותר מלשמוע את צחוקך המתגלגל, ילד מקסים, מנומס ואהוב שלנו, מזל טוב ענק על כך ששנתיים כבר אתה אתנו. שתהייה בריא, מוצלח ושמח, שכל יום בחייך על שפתיך יהיה חיוך זורח, באהבה ובברכה, כל המשפחה.

ברכה מסבתא לנכדה ראשונה

לנכדה המתוקה שלי! את הרגע בו יצאת אל אוויר העולם לעולם לא אשכח… כמה שחיכיתי שהוא יגיע! הנכדה הראשונה שלי, בזכותך הפכתי מאמא לסבתא! האור שאת מביאה אל העולם נדיר, ואותך כולם כבר רוצים כבר להכיר. מאחלת לך חיים מדהימים, ויודעת שבורכת בהורים מדהימים.

שאלות נפוצות על ברכות לתינוק | ברכות לתינוקת

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לתינוק | ברכות לתינוקת לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לתינוק | ברכות לתינוקת שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לתינוק | ברכות לתינוקת שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות למטפל | ברכות למטפלת

ברכה למטפלת

ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה

ברכה לתלמידה

ברכות לחבר

ברכה לחברים

ברכות לסטודנט | ברכות לסטודנטית

ברכה לסיום תואר

ברכות לבת

ברכה לבת

ברכות לעובד | ברכות לעובדת

ברכה לעובד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)