דף הבית » בדיחות » בדיחות לגיל 8

בדיחות לגיל 8

אז ילדכם היקר מכל הגיע לגיל שמונה. מה זה אומר? ילדכם רוצה לרַצות את המבוגרים החשובים בחייו, כמו הוריו ומוריו, ולכן, חשוב לו יותר לעשות את הדברים “כמו שצריך”. מצד שני, לפעמים הוא עלול להיות בטוח מדי בעצמו. הוא מובך בקלות רבה יותר ורגיש יותר לדעותיהם ולאמונותיהם של אחרים. למעשה, הוא מפגין המון אמפתיה לבני המשפחה ולחברים כשהם במצוקה. לפעמים הוא מבקר את עצמו בחומרה רבה מדי, וזקוק לעזרתכם כדי להתמקד בדברים שהוא עושה היטב. הוא ממשיך לחקור את העולם וחשוב לו לדעת הרבה דברים ובעיקר, להבין אותם. השתמשו בהומור ושלבו אותו בחיי הילד\ המון דברים נפלאים קורים בזכות ההומור.

בדיחות לגיל 8

כמה נשאר

המורה: דני אם יש לך 10 עוגיות ויוסי מבקש ממך 3 עוגיות מה נשאר לך? דני: 10 עוגיות המורה: ואם יש לך 15 עוגיות ושלום לוקח לך 5 עוגיות מה נשאר לך? דני: 15 עוגיות וגופה

ללא שגיאות

המורה מעיינת בדף ההכתבה של דניאל ואומרת: ''דניאל, הכתיבה שלך מאוד השתפרה. מצאתי רק תשע שגיאות!''. דניאל: ''מצוין!''. המורה: ''ועכשיו אבדוק את השורה השנייה...''.

איפה הבן?

אבא קנגורו מגיע הביתה ושואל את אמא קנגורו: "יקירתי, איפה קנגורו הבן?" האמא מסתכל בכיס ולא מוצאת אותו, היא מסץכלת על האב ואומרת: "אוי ואבוי, כייסו אותי"!

לא יכולים לברוח

אמא אחת מגיעה לקחת את הילד שלה מהגן ורואה את כל הילדים בפלאפונים, והגננת ישנה על ספסל. האמא מעירה אותה ושואלת: "תגידי את לא פוחדת שכל הילדים יברחו לך?!" הגננת:"לא, הם לא יכולים לברוח, ה-WiFi רק עד הגדר..."

כמה נשאר?

המורה נתנה לתלמיד שלה שאלה השאלה: יש לך 500 שקל. ויש לך הודעה מיהלי שהוא צריך 200 שקל ועוד הודעה מעומר שהוא צריך 100 שקל מה נשאר לך התלמיד: שני הודעות שלא נקראו ו500 מאות שקל

מעדיף לתת

תלמיד: "המורה, אבא שלי אומר שעדיף לתת מאשר לקבל" המורה: "איזה יופי! במה אבא שלך עובד?" התלמיד: "מתאגרף"

המורה צעירה

המורה: מיה,תגידי בבקשה את שמותיהם של ראשי הממשלה מהקמת המדינה עד היום. מיה:אבל אני לא יודעת מי הם המורה:אני מאוד מאוכזבת ממך. שאני הייתי ילדה בגילך ידעתי את השמות של כל ראשי הממשלה. מיה מגלגלת עיניים. ברור. שאת היית ילדה בגילי היה רק ראש ממשלה אחד

שאלה אחת

המורה: דני יש לי שאלה לשאול אותך. דני: אני מסכים, אבל רק שאלה אחת. המורה: בסדר, איפה זה אנגליה? דני: שם. המורה: איפה זה שם? דני: המורה זאת שאלה שניה.

ילד עם קורונה

שלושה מורים בבית ספר - לתנ"ך, מדעים וספרות מקבלים הודעה על ילד חולה קורונה. המורה למדעים מסתגר בחדר כדי שאף אחד לא יידבק. המורה לתנ"ך מתפלל בבית כנסת כדי שהמצב לא יידרדר. אצל המורה לספרות, המחלה של התלמיד היא סמל לבדידות והמצוקה הנפשית שלו, והוא מארגן לו מסיבת הפתעה בחדר.

הכלב המטייל

כלב אחד החליט לטייל בעולם ונסע לספארי באפריקה. באחד מימי הטיול הוא הלך לאיבוד, ובדרך הוא ראה נמר שרץ לכיוונו כדי לטרוף אותו. הוא חשב מה לעשות, ראה על האדמה עצמות, התיישב לידן עם הגב לנמר, תפס עצם בפה, ושהנמר התקרב אמר בקול:"זה היה נמר ממש טעים, מענין אם יש עוד כאלה נמרים טעימים באזור..." כששמע הנמר את הכלב, הוא עצר, הביט בו באימה וחשב לעצמו: "זה היה קרוב. הכלב הזה כמעט אכל אותי", אחר הסתובב והלך משם בזחילה. הקוף שישב על העץ מעל וראה הכל, החליט שזו הזדמנות טובה בשבילו לתפוס יחסים טובים עם הנמר. הוא רדף אחרי הנמר וסיפר לו שהכלב עשה ממנו צחוק. הנמר התעצבן ואמר לקוף: "שב על הגב שלי ובוא תראה איך אני עושה מהכלב הזה קציצות!!!" הכלב, שעוד לא הספיק להירגע, שוב ראה מרחוק את הנמר רץ לכיוונו עם הקוף על גבו. במקום לברוח, הכלב החליט שוב להתישב עם הגב כלפי תוקפיו. שניה לפני שהנמר הגיע אליו, אמר הכלב בקול: "איפה הקוף המעצבן הזה?! כבר לפני חצי שעה ביקשתי ממנו שיביא עוד נמר..."

שאלות נפוצות על בדיחות לגיל 8

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות לגיל 8 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות לגיל 8 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות לגיל 8 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות לגיל 8 - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על פרסים

בדיחות על פרסים

בדיחות לחג הסוכות

בדיחות לחג הסוכות

בדיחות יהודיות ודתיות

בדיחות יהודיות ודתיות

בדיחות לחודש אדר

בדיחות לחודש אדר

בדיחות על פילים

בדיחות על פילים

בדיחות לכיתה ב

בדיחות לילדים כיתה ב