ברכות לנכד | ברכות לנכדה

ברכות לנכד ולנכדה - ברכה ליום הולדת מסבא וסבתא

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לנכד | ברכות לנכדה

הם גדלים כל כך מהר!

אומרים שככל שעובר הזמן, השנים חולפות לנו יותר מהר. אנחנו גדלים באיטיות, הילדים גדלים בקצב נעים ואילו הנכדים – איך הם גדלים כל כך מהר?! אז לנכד או לנכדה שלכם יש יום הולדת ואתם מחפשים את הדברים הנכונים להגיד לה. כשמדובר בברכה לנכדים, חשוב לדבר על האנשים שהם נהיים, על האישיות המיוחדת שהם לאט לאט מאמצים ועל מי שהם עבורכם.

 הם באים לבקר אתכם כל שבוע ותמיד ממלאים את הבית שלכם בהמון חום ואהבה. חשוב לדעת להוקיר את הנכדים האהובים שלכם – הם לא מובנים מאליהם. בשביל לעזור לכם בתהליך כתיבת הברכה ריכזנו עבורכם ברכות יפות שכתבנו. תהנו!

ברכה לנכד ברכה לנכדה

ברכה לנכדה ליום הולדת

לנכדה הכי יקרה בעולם! הנה, גדלת בעוד שנה שעברה כמו הינף שלום. הלוואי שלא תפסיקי לחלום. את מקסימה יותר מכל. גאווה לסבא, לסבתא, לכל המשפחה המורחבת בשבילנו את תמיד הכי נהדרת! תמשיכי לטפס מעלה מעלה במעלות החיים אל תפחדי מההרים תרדי בזהירות בעמקים שביל חייך הוא חיוך מלא קסמים

ברכה ליום הולדת מסבתא לנכדה

לנכדתי היקרה והאהובה! הגעת שוב ליום הולדת חדש ואני מתרגשת רואה אותך גדלה וצומחת כל שנה מחדש ומברכת שתמשיכי להיות יצוקה מאהבה, ברוכה ומחייכת שתזכרי שתמיד תמיד סבתא שלך אותך אוהבת וגם כשהיא רחוקה – מנשקת ומחבקת

ברכה ליום הולדת לנכדה בת 7

מזל טוב נכדתי האהובה והיקרה ליום ההולדת השביעי שהגיע בלי התראה כי רק אתמול נולדת וחיבקתי אותך חזק מאד והיום את כבר גדולה ויודעת עוד ועוד תמשיכי ככה לגדול ולהיות ילדה נהדרת ממני סבתא שלא מאמינה שאת כבר כזו בוגרת

ברכה לנכדה בת שנתיים

שנתיים תמימות חלפו ביעף נכדתי היקרה, ולך אאחל שתמשיכי למלא את ליבנו באורה. שתמיד תהיי המתוקה בתבל, תחווי חוויות מרגשות ותגדלי להיות תפארת הבנות. אוהבת אותך מאוד מכל הלב ולא מפסיקה לחשוב על חיוך הקסום בכל יום, סבתא.

ברכה מסבתא לנכדה ראשונה

לנכדה המתוקה שלי! את הרגע בו יצאת אל אוויר העולם לעולם לא אשכח… כמה שחיכיתי שהוא יגיע! הנכדה הראשונה שלי, בזכותך הפכתי מאמא לסבתא! האור שאת מביאה אל העולם נדיר, ואותך כולם כבר רוצים כבר להכיר. מאחלת לך חיים מדהימים, ויודעת שבורכת בהורים מדהימים.

ברכה ליום הולדת 20 לנכדה

נכדתי היקרה אני אותך זוכרת יושבת בעגלה וצוחקת צחוק מתוק ומחבקת בובה מאז חלפו שני עשורים הילדה הקטנה שזכרתי הפכה לבת עשרים אאחל לך נכדה מקסימה שתמיד תרגישי נאהבת ואהובה שתוכלי להגשים את כל המשאלות שאת רוצה ושתחיי עד מאה ועשרים שנה

ברכה ליום הולדת מסבתא לנכד

לנכד היקר של סבתא! היום נולדת ואני כל כך שמחה לאחל לך מזל ברכה והצלחה שתמשיך להתקדם בחיים ולהרוות נחת אותי ואת ההורים אוהבת אותך תמיד, סבתא.

ברכה מסבתא לנכדה

נכדתי היקרה, על כל עזרתך לי רציתי לומר תודה, תודה על שזכיתי בנכדה כה נפלאה. את מלאת נתינה, מכבדת את ההורים ודואגת לכל המשפחה, נכדה שכל סבתא לקבל – הייתה שמחה. מאחלת שתגשימי כל חלום מסבתא שאוהבת אותך המון.

ברכה לנכד בן שנה

לפני שנה הגעת לחיי ואיך חלפה היא מהר אל מול עיניי, נכדי המתוק, הבאת לחיי שמחה אין סוף. אאחל לך ימים מאושרים, שתאהב את החיים ותשמע להורים, שתהייה לי בריא ונבון, בדיוק כפי שאתה היום. באהבה גדולה, סבתא שלך.

ברכה לנכדה

נכדתי יקירתי, תודה שאת כאן בשבילי, אני גאה בך בכל מאודי ואוהבת חזק בכל ליבי. אני מאחלת לך שתצליחי בכל שתרצי, שתהייה לך אהבה שממנה תתרצי! החיים הם הפתעה אחת גדולה, לטוב וגם לרע, תהיי חזקה מול כל מאורע ותדעי שאני כאן אתך בכל החלטה.

ברכה לבת מצווה מסבתא

נכדתי היקרה והאהובה! היום זה בת המצווה שלך ואני כל כך מתרגשת לראות אותך גדלה ונהיית יפה וחכמה מיום ליום. הלוואי ותמשיכי לצמוח ולעשות לכל המשפחה נחת. שתהיי יצירתית ותממשי את החלומות והשאיפות שלך. אוהבת אותך, את תמיד בליבי, סבתא.

ברכה לנכד ראשון

נכד ראשון הגיע למשפחה וההתרגשות היא כל כך גדולה אין מישהו במשפחה שאת ליבו זה לא משמח עכשיו כולם יהיו עם התינוק ויגידו ״ברוך הבא אורח״ התינוק הולך להכניס כל כך הרבה אור וטוב בטוחים שבתוך שניה אתם הולכים אותו לאהוב שההורים יגדלו אותו בנחת ובשלווה ושתמיד יהיה בחיק המשפחה

שאלות נפוצות על ברכות לנכד | ברכות לנכדה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לנכד | ברכות לנכדה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לנכד | ברכות לנכדה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לנכד | ברכות לנכדה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לחייל | ברכות לחיילת

ברכה למתגייס

ברכות לקצין | ברכות לקצינה

ברכה למפקד

ברכות לתינוק | ברכות לתינוקת

ברכה לתינוק

ברכות לפנסיונר | ברכות לפנסיונרית

ברכה לאיש זקן

ברכות לחולה

ברכה לחולה

ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה

ברכה לתלמידה

One thought on “ברכות לנכד | ברכות לנכדה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)