דף הבית » בדיחות » בדיחות לגיל 9

בדיחות לגיל 9

גיל 9 מכונה גם: לידת התודעה העצמית. עד לגיל זה לערך, הילד מרגיש את עצמו באחדות עם העולם. הדבר בא לידי ביטוי באופן הטבעי בו הוא משתף את הוריו בחייו, ללא הסתרה, וללא יצירת מרחב פנימי סודי ואישי, שילך ויתגבש לקראת גיל ההתבגרות. זהו גם הגיל בו נולדת באדם הבושה, שמקורה בתחושת הנפרדות שלו מהעולם, אתו הוא הרגיש עד אותו הזמן כשרוי בהרמוניה. עד גיל זה, אומר שטיינר, הילד הוא שלם. אין הוא מרגיש נפרד מההורים, מהעולם. אנו יכולים לראות שעדין הוא מספר לאבא או לאמא את כל מה שקורה איתו ללא יצירת מרחב פנימי סודי ואישי שהולך ומתגבש לקראת גיל ההתבגרות. קבלו מקבץ בדיחות המתאימות לגיל.
בדיחות לגיל 9

אתה המנהל

אני לא הולך יותר לבית הספר!", הודיע הבן לאמו. "מה קרה?", שואלת אמו. "כל הילדים בבית הספר מציקים לי, מכנים אותי בשמות, זורקים עליי פצצות מים וזה עוד כלום - גם כל המורים נגדי". "אין לך ברירה", נאנחת האם, "אתה חייב ללכת לבית הספר". "אבל למה, אמא?", שואל הבן בייאוש. עונה האם: "כי אתה המנהל".

לא תמנון

יום אחד המורה שאלה שאלה בכיתה. תלמיד הרים את היד כדי לענות. המורה אמרה:"אני רוצה לראות עוד אצבעות!" אמר התלמיד:"מה עוד אצבעות?מה אני תמנון?!"

חצי ממאה

מאיר בא לאמא שלו ואומר לה : זוכרת שעשינו הסכם שאם אני מקבל במבחן 100 את נותנת לי 100 שקל ? אז האמא שמחה ואמרה : כן, נו... אז הילד אמר : טוב, אז תביאי 50 !

כמה נשאר?

מורה: נניח שיש לך 10 עוגות ומישהו היה מבקש ממך עוגה אחת, כמה נשארו לך? תלמיד: 10 עוגות מורה: אז נגיד והיו לוקחים ממך עוגה אחת, כמה היו נשארים לך? תלמיד: 10 עוגות וגופה

מינוס ומינוס זה פלוס

המורה:יוגב למה דיברתה? יש לך מינוס מהמיבחן! יוגב אתה שוב מדבר עוד מינוס! יוגב:אבל המורה.... אבל את אמרת שמינוס ועוד מינוס זה פלוס

כרטיס אשראי

המורה למתמטיקה שואלת את יוסי: יוסי אם כל ממתק עולה 13 שקל ואני רוצה לקנות 50 ממתקים , כמה כסף אני צריכה להביא לחנות ? יוסי : המורה תביאי כרטיס אשראי

לונה פארק או בית ספר?

אבא: ילד מחר אנחנו נלך ללונה פארק ילד:אבל אבא מחר יש בית ספר אבא: נכון רק רציתי לשמוע את זה שוב (ההורים ששמחים בהגזמה מחזרה ללימודים)

מי טיפש?

המורה אומרת לתלמידים מי שחושב שהוא טיפש שיעמוד. אף אחד לא עמד חוץ מתלמיד אחד. המורה שאלה אותו אתה באמת חושב שאתה טיפש? אז התלמיד אמר לא, אבל לא נעים לי שאת עומדת לבד!

מה אתה מעדיף?

מורה :יוסי בוא תגיד לנו מה הייתה מעדיף כסף או שכל? יוסי: אני הייתי רוצה כסף. מורה: למה כסף? אני הייתי מעדיפה שכל יוסי: אולי את צודקת כל אחד מעדיף את מה שאין לו

לא הולכים יחד

לימודים וילדים זה בדיוק כמו אננס ומלפפון - שניהם לא הולכים ביחד

שאלות נפוצות על בדיחות לגיל 9

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון בדיחות לגיל 9 לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בבדיחות לגיל 9 שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם בדיחות לגיל 9 שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

בדיחות לגיל 9 - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בדיחות על רזים

בדיחות על רזים

בדיחות על חתולים

בדיחות על חתולים

בדיחות על אשכנזים

בדיחות על אשכנזים

בדיחות ליום הולדת

בדיחות ליום הולדת

בדיחות על מבוגרים

בדיחות על מבוגרים

בדיחות ליום המשפחה

בדיחות ליום המשפחה