דף הבית » חידות » חידות חשבון כיתה ג'

חידות חשבון כיתה ג'

כיתה ג' היא כיתה של ילדים גדולים, אני בטוח שכבר למדתם היטב חיבור וחיסור, ואפילו חילוק, אני בטוח שאתם יודעים היטב את לוח הכפל, כי אחרי הכל, אתם כבר ממש גדולים, אבל אנחנו רוצים לעשות לכם מבחן קצר, מבחן שבו תוכיחו את רמת הידיעות שלכם במקצוע החשבון, לפניכם 10 חידות, חלקם יראו לכם קשות, אבל אם תחשבו טוב אתם תגלו את התשובה שלהם במהירות, ובדיוק לכן אל תמהרו, תחשבו היטב לפני שאתם עונים על החידות, ואם תצליחו אל תשכחו לכתוב לנו בתגובות, כמה זמן לקח לכם לענות על החידות.
10 חידות בחשבון

ספריית בית הספר

ספריית בית הספר מחולקת למדורים לפי כיתות, במדור של כיתה ג’ יש 2 טורים של ספרים. בכל טור 5 שורות, ובכל שורה 8 ספרים. בשבוע האחרון 8 ילדים השאילו ספרים, כל ילד השאיל 2 ספרים, כמה ספרים נותרו במדור של כיתות ג’ לאחר ההשאלה? פתרון: 64 ספרים.

כמה אוגרים יש?

לכבוד יום ההולדת של תמר קנה לה אבא זוג אוגרים, לאחר שבועיים תמר חוזרת הביתה ומגלה כי לאוגרים האלה נולדו 8 אוגרים קטנים, כמובן שתמר התחילה לטפח ולשמור על האוגרים, לאחר חודש היא מגלה בוקר אחד, כי זוג האוגרים המבוגר הוליד עוד 8 אוגרים, לאחר 3 חודשים מתו לתמר 6 אוגרים, כמה אוגרים נותרו לתמר? פתרון: 12 אוגרים.

כמה כסף שירה שילמה

שירה קנתה בחנות למכשירי כתיבה 8 מחברות חשבון במחיר של 3 ₪ לכל מחברת, בנוסף לכך היא קנתה גם 4 עפרונות במחיר של 6 ₪ לכל עיפרון, האם תדעו כמה כסף שילמה שירה על כל הקנייה? פתרון: 48 ₪.

פרדס חדש

העירייה החליטה לכבוד ט"ו בשבט לנטוע בשכונה החדשה פרדס חדש, הפועלים הגיעו והחליטו לתכנן את הנטיעות בצורה של שורות שבכל שורה ישנם 5 עצי ברוש וביניהם 4 עצי אורן, ביום הראשון הגיעו הפועלים והתחילו לעבוד, בסוף היום התברר כי הפועלים הצליחו לנטוע 10 שורות, האם תדעו כמה עצים הם נטעו? פתרון: 90 עצים.

חלוקת אגוזים

בתחרות שהתקיימה בבית הספר על קטיפת אגוזים, הצליחו כיתה ג' 2 לקטוף 80 אגוזים, לאחר התחרות הם נכנסו לכיתה על מנת לאכול את האגוזים, לאחר פיצוח של כלל האגוזים הם גילו כי 8 אגוזים רקובים וכל השאר ראויים לאכילה, הילדים חילקו את האגוזים בין 24 ילדי הכיתה, כמה אגוזים קיבל כל אחד? פתרון: 3 אגוזים.

הקנייה של דוד

אמא הביאה לדוד 6 ₪, הוא הלך לסופר הקרוב ולא כל כך ידע מה לקנות בהם, לאחר מחשבה עמוקה, הוא החליט לקנות לעצמו סוכריה אחת ב-2 ₪ ועוד מסטיק אחד שעלה לו שקל אחד, כמה כסף נשאר לדוד ביד? פתרון: 3 ₪.

העוגיות של אמא

אמא אפתה עוגות, אחרי שהעוגות יצאו מהתנור, אמא הוציאה צלחת עליה היא סידרה 25 עוגיות טעימות, היא הניחה את צלחת העוגות באמצע השולחן שבו ישבו בני המשפחה לסעוד את ארוחת הצהריים שלהם, מסביב לשולחן ישבו 3 בנים ובת אחת, וכמובן אבא ישב בראש השולחן, כל אחד מהיושבים סביב לשולחן לקח 3 עוגיות, כמה עוגיות נותרו בצלחת? פתרון: 10 עוגיות.

קניית המנהלת

המנהלת קנתה לבית הספר מספר פריטים דחופים, היא קנתה 5 חישוקים כשהמחיר של כל חישוק הוא 10 ₪ בלבד, בנוסף לכך היא קנתה 8 חבלי קפציה שהמחיר של כל חבל הוא 8 ₪, האם תדעו כמה כסף שילמה המנהלת עבור המוצרים שהיא קנתה? פתרון: 114 ₪.

כמה כסף אחמד שילם

אחמד קנה 5 חפיסות קלפים במחיר מבצע של 3 ₪ על כל חפיסה, הוא הביא למוכר שטר של 50 ₪, כמה עודף ישיב לו המוכר? פתרון: 35 ₪.

קנייה לחנוכה

לכבוד חג החנוכה, החליטה ההנהלה לקנות לכל כיתה 30 סופגניות ועוד 8 עוגות גדולות, המנהל שלח נציג בכל כיתה עם כסף, על מנת שירכוש את הסופגניות והעוגות עבור הכיתה שלו, המחיר של הסופגניות הינה 3 ₪ לכל סופגנייה והמחיר של העוגות הוא 9 ₪ לכל עוגה, בכיתה ג' שלח המנהל את תומר, הוא הביא לו שטר של 200 ₪ על מנת שירכוש את המוצרים, האם תדעו כמה עודף הוא החזיר למנהל? פתרון: 38 ₪.

שאלות נפוצות על חידות חשבון כיתה ג'

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון חידות חשבון כיתה ג' לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בחידות חשבון כיתה ג' שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם חידות חשבון כיתה ג' שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

חידות חשבון כיתה ג' - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

חידות ירושלים

פתגמים על ירושלים

חידות שנונות

חידות שנונות

חידות חיות

בדיחות על חיות

חידות כן ולא

משפטים חיוביים

חידות לפסח

בדיחות לפסח

חידות לפורים למבוגרים

ברכה לפורים