דף הבית » חידות » חידות חשיבה יצירתית

חידות חשיבה יצירתית

חידות חשיבה יצירתיות תמיד היו דבר מענין, אלו חידות שלא דורשות חישובים מתמטיים מסובכים או ידע כללי עשיר, כל מה שהם דורשים זה אך ורק מחשבה מעמיקה, אך מצד שני אי אפשר להסתפק במחשבה מהירה, עליכם יהיה להתאמץ הרבה על מנת למצוא את פתרון החידה. לפניכם 10 חידות חשיבה יצירתיות, הם דורשות ממכם לחשוב מחוץ לקופסה, להיות יצירתיים יותר על מנת שתוכלו למצוא את הפתרון הנכון של התשובות, אל תמהרו, כי אין הרבה סיכוי שתצליחו, עליכם לחשוב להפעיל את ההיגיון שלכם, לחשוב מחוץ לקופסה, ולבסוף אנחנו בטוחים שתגיעו לפתרון הנכון!!!! ואם תצליחו, אל תשכחו לכתוב לנו בתגובות, כמה זמן לקח לכם לענות על החידות!
חידות חשיבה

עם מי דיברתי?

דוד ושמעון הם תאומים זהים, אחד מהם תמיד דובר אמת, ואילו חבירו תמיד משקר, יום אחד ניגש אליהם השכן ושאל את אחד מהם, האם דוד משקר, הוא ענה לו שכן, האם הוא דיבר עם דוד או עם שמעון? פתרון: הוא דיבר עם שמעון

פתרון הקיסר

בעיירה סינית גרים אחד ליד השני איכר ואדם מן היישוב, יום אחד שניהם הגיעו לבית המשפט של הקיסר על מנת לפתור מחלוקת גדולה שעלתה ביניהם, עומד האיכר ואומר: 'הוד מלכותו, קניתי מן השכר שעומד לימיני את הבאר שלו, וכעת הוא דורש שאני אשלם לו עבור המים העומדים בבאר', נעמד השכן ואומר 'הוד מלכותו, נכון הדבר כי הוא רכש ממני את הבאר, אך את המים שבתוכה לא מכרתי לו כלל', לאחר מחשבה מעמיקה החליט הקיסר להציע ביניהם הצעה מקורית שתפתור את המחלוקת ביניהם, מהי העצה אותה הציע הקיסר? פתרון: מאחר והשכן דורש את המים, נמצא שהוא משתמש בבאר של האיכר, ואם כך ידרוש ממנו האיכר תשלום עבור אחסון המים, או שלחילופין הוא יסכים לאיכר לדלות מים מן הבא חינם אין כסף.

מתי יהיה מזג אוויר שמשי

אם יורד עכשיו בשעה 00:00 גשם, מה הסיכוי שלאחר 72 שעות בדיוק תוכלו להינות ממזג אוויר שמשי, חמים ונעים? פתרון: אין סיכוי כי בעוד 72 שעות בדיוק יהיה עוד פעם השעה 00:00 ולילה שורר בחוץ.

איך לזרוק

האם תדעו מהי הצורה והעוצמה שעליכם לזרוק על מנת שתוכלו לקבל בחזרה את הכדור טניס אותו אתם זורקים? פתרון: זריקה כלפי מעלה.

חידה מעניינת

יוני ונפתלי הם שני שקרנים שמשקרים אך ורק בימים מסוימים, יוני משקר בימים: ראשון, שישי ושבת, ואילו נפלתי משקר בימים: שלישי, רביעי וחמישי, בשאר הימים שניהם כנים לחלוטין ואמרים רק את האמת, האם תדעו באיזה יום בשבוע שניהם יאמרו 'מחר אני אשקר'? פתרון: ביום חמישי.

איך להסביר את הבקשה

אדם אילם הגיע לבית המרקחת על מנת לרכוש מברשת שיניים, הוא ניסה להסביר למוכרת מה הוא מחפש לאחר ניסיונות רבים הוא הצליח להסביר לרוקחת כי הוא מחפש מברת שינים באמצעות חיקוי של פעולת צחצוח שיניים, מיד לאחריו נכנס אדם עיוור שמעוניין לקנות משקפי שמש, אך אינו יודע כיצד לתאר זאת לרוקחת, הוא ביקש עזרה מאחד האנשים, האם תדעו לעזור לו? פתרון: הוא רק עיוור אבל לא אילם, אז הוא יכול לבקש משקפי שמש....

היכן היא יושבת

אתה יושב במסעדה ואתה לפתע רואה אישה שיושבת, הבעיה היא שאתה לא יכול לשבת במקומה גם אם היא תחליט לעמוד או לעזוב את המסעדה, האם תוכלו לדעת היכן האישה יושבת? פתרון: האישה יושבת על הברכיים שלך....

היכן משתמשים במעלית

באחת מבתי המלון המובילים בארץ ישנם 7 קומות אירוח, בקומת כניסה מתארחים 4 אנשים, בקומה ראשונה מתארחים 6 אנשים, 2 יותר מהקומת כניסה וכן הלאה, האם תדעו באיזה קומה מזמינים הכי הרבה פעמים את המעלית של בית המלון? פתרון: קומת כניסה, כולם צריכים לעלות משם לחדרים....

כמה כסף נותר בקופה

כששירה הגיעה לגיל 20 היא החליטה לקנות לעצמה קופסה גדולה בתוכה היא הניחה סכום של 250 ₪, מאז בכל פעם שהגיע יום ההולדת שלה היא הניחה בתוך הקופסה 250 ₪, לעומת זאת אחותה נהגה להוציא מהקופה ביום ההולדת שלה עצמה 50 ₪, ביום בהיר שירה הלכה לבית עולמה, ולאחר השבעה כשרצו לפתוח ולראות כמה כסף יש בקופסה הם מגלים לתדהמתם כי בקופסה מונחים אך ורק 500 ₪ בלבד, הם לא כל כך הבינו מדוע יש בקופסה סכום כל כך נמול, האם תדעו מדוע? פתרון: שירה נולדה בתאריך 29 בפברואר תאריך שבמשך 40 שנה קיים רק 10 פעמים, מה שאומר ששירה הפרישה 2500 ₪, לעומת זאת אחותה נולדה בתאריך אחר הקיים בכל שנה מה שאומר שהיא משכה במשך 40 שנה 2000 ₪, ואם כך נותרו בקופה אך ורק 500 ₪.

פתרון לגניבת נעליים

מנהלי חברת נעליים מוכרת מאוד שמו לב לתופעה מוזרה במיוחד, זוגות נעליים רבים נעלמות מדי יום מהמפעל, יום אחד התכנסו מנהלי המפעל והחליטו להשים סוף לתופעה המוזרה הזו, לאחר שישבו על המדוכה, העלה אחד המנהלים רעיון יצירתי וכל זה מבלי להוציא כסף על מצלמות אבטחה או שמירה, האם תדעו מה הרעיון שהוא העלה? פתרון: הוא הציע לפתוח את מפעל, שבמפעל האחד ייצרו נעליים ימניות ובמפעל השני ייצרו נעלים שמאליות.

שאלות נפוצות על חידות חשיבה יצירתית

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון חידות חשיבה יצירתית לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בחידות חשיבה יצירתית שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם חידות חשיבה יצירתית שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

חידות חשיבה יצירתית - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

חידות בתנ"ך

חידות בתנך

חידות בחשבון לכיתה ג'

10 חידות בחשבון

חידות חנוכה

בדיחות חנוכה

חידות לחג חנוכה

בדיחות למה

חידות חיות

בדיחות על חיות

חידות כיתה ד

בדיחות למה