דף הבית » חידות » חידות כיתה ג'

חידות כיתה ג'

אתם בכיתה ג'? וואו, אתם ממש ילדים גדולים אנחנו בטוחים שכבר רכשתם ידע נרחב בהמון תחומים, החל מחשבון, ידע כללי, ידע בתנ"ך ובשלל נושאים נוספים, אבל האם אתם חושבים שאתם מוכנים למבחן פתע? אם כן הגעתם למקום הנכון, הבאנו לכם כאן 10 חידות, חלקם קשות, וחלקם פחות קשות, חלקם דורשות ידע, וחלקם דורשות מחשבה מעמיקה, אך אם תחשבו היטב אתם בטח תוכלו לפתור את כל החידות שיהיו לפניכם, ואם תתקשו, תמיד תוכלו לבקש עזרה מההורים שלכם שבוודאי ישמחו לעזור לכם, ואל תשכחו לכתוב לנו אחרי שתסיימו לפתור את החידות, כמה זמן לקח לכם לענות על החידות, בהצלחה!
בדיחות למה

מי היא היתה

אחת הנשים המופיעות בתנ"ך כאישיות דגולה היא 'יוכבד' האם תדעו מי היא היתה? פתרון: אמם של משה ואהרון.

משחק קופסה פופולארי

בשנות ה-40 פיתח אפרים הרצנו את אחד ממשחקי הקופסה הנמכרים ביותר בעולם, האם אתם יודעים כיצד נקרא המשחק? פתרון: רמיקוב.

חפץ וחומר

בטח גם אתם למדתם בכיתה שיש דבר שנקרא 'חפץ' ויש דבר שנקרא 'חומר', בבית הספר שלכם יש שולחן העשוי מעץ ופלסטיק, האם תדעו מהו החפץ ומהו החומר? פתרון: שולחן – חפץ, עץ ופלסטיק – חומר.

איך היו פעם נלחמים

כיום במלחמות שנערכות בין שני מדינות מביעים המון כלי נשק, רובים, טנקים, נגמשי"ם ועוד שלל רב של כלי לחימה, אך אין ספק שכל הכלים האלה חדשים בתחום ובעבר לא היו את הכלים האלה, האם אתם יודעים עם מה היו נלחמים אז? פתרון: עם חץ וקשת.

הטיסה הראשונה

המטוס היא אחת האמצעות הגאוניות שנערכו ב-200 שנה האחרונות, המטוס הראשון שטס בהצלחה נבנה על ידי האחים רייט, האם תדעו כמה זמן נמשכה הטיסה שלו? פתרון: 12 שניות.

חופש הגדול

אנחנו בטוחים שגם אתם מחכים בקוצר רוח לחופש הגדול, זהו החופש שמסמל את סיומה של שנת הלימודים, החופש הגדול נמשך לזמן רב והוא מתקיים בחודשים יולי אוגוסט, האם בכל מדינות העולם החופש הגדול מתקיים באותם חודשים או לא? פתרון: ממש לא, למשל בארגנטינה חופשת הקיץ היא בחודשים דצמבר עד פברואר.

איך פעם התקררו

כיום כשחם לנו אנחנו נכנסים לחדר מדליקים את המזגן, ונהנים מהקור הנעים שהמזגן פולט החוצה, הך האם ידעתם שהמזגן הוא המצאה חדשה? בעבר ממש לא היו מזגנים, האם ידעתם איך היו מקררים אז את החדר? פתרון: היו משתמשים במניפה....

קייטנה

אחת הפעילות הכי נפוצה בתקופת החופש הגדול היא ה'קייטנה' במהלכה הילדים באים ועושים פעילות קלילה... האם אתם יודעים מהו מקור השם 'קייטנה'? פתרון: מלשון קיט – נפש.

חומר שלא ניתן לראות

האם המשפט הבא 'יש חומרים שלא ניתן לראות אותם' הוא משפט נכון או לא? פתרון: הוא משפט לא נכון, בהחלט יש חומרים שלא ניתן לראות אותם כמו אוויר.

צבע השתן

סביר להניח שגם אתם שמעתם שצבע השתן שלכם מעיד על מצב הנוזלים שיש לכם בגוף, מה יהיה צבע השתם במידה ולא תשתו מספיק מים? פתרון: צהוב כהה.

שאלות נפוצות על חידות כיתה ג'

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון חידות כיתה ג' לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בחידות כיתה ג' שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם חידות כיתה ג' שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

חידות כיתה ג' - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

חידות פורים לילדים

ברכה לפורים

חידות כן ולא

משפטים חיוביים

חידות לחכמים

בדיחות למה

חידות חשיבה קשות

בדיחות למה

חידות ט"ו בשבט לילדים

בדיחות לטו בשבט

חידות בנושא חנוכה

בדיחות חנוכה