דף הבית » חידות » חידות שרק גאונים יכולים לפתור

חידות שרק גאונים יכולים לפתור

כל אחד מאיתנו חולם להיות גאון, אבל מה אפשר לעשות, לא כולם נולדו גאונים!!! אבל אם אתם חושבים שאתם גם גאונים, ואתם בטוחים שיש לכם יכולות שיש רק לגאונים, אז אולי תנסו להוכיח את היכולות שלכם? לפניכם 10 חידות קשות ומאתגרות שרק אם אתם באמת גאונים תצליחו לפתור אותם, וכך תוכלו לבדוק את עצמכם האם אתם גם גאונים או לא…. החידות כאן קשות ומסובכות, אל תמהרו, תחשבו היטב לפני שאתם עונים על התשובה, ואם תצליחו אל תשכחו לכתוב לנו בתגובות, כמה זמן לקח לכם לענות על החידות.
חידות שרק גאונים יכולים לפתור

מה כתוב על החנייה

ישנם בחנייה ששה מקומות חניה, על הראשונה כתוב 16, על השניה 06, על השלישית 68, על הרביעית 88, החמישית מכוסה עם אוטו, ועל השישית כתוב 98, מה כתוב על החנייה החמישית? פתרון: 87 אם תהפכו את התמונה תגלו שמופיעה כאן סדר מספרים כרונוגלי.

כמה סטודנטים יתקבלו

האוניברסיטה מקבלת רק סטודנטים שסיימו בהצלחה את לימודי ההכנה ומעולם לא החסירו שיעור. בלימודי ההכנה למדו 500 סטודנטים, 360 מהם סיימו בהצלחה ו-275 מעולם לא החסירו שיעור. כמה סטודנטים יתקבלו לאוניברסיטה? פתרון: לכל הפחות 135.

אמן יהא שמיה רבא

איך ניתן לחבר מספר מינימלי של מספרים הכוללים בתוכם רק את הספרה 8 על מנת להגיע למספר 1000 ? (כלומר ניתן לחבר 8 אל 8 אל 8 אל 88 למשל). פתרון: לחבר את המספרים 888 + 88 + 8 + 8 + 8. נדרש חיבור של חמישה מספרים כדי להגיע ל-1000 בדרך זו

חידה מהנה

בשבט מסוים חצי מחמש שווים 3 כלומר ½ מ 5 = 3. לפי אותו יחס, כמה שווה שליש מ-10 ? 1/3 מ 10 = ? פתרון: ארבע.

בני כמה הילדים

ישנם 4 אחים במשפחה, דוד, אברהם, ג'ורג', ויעקב, דוד גדול מאברהם בשנה, אברהם גדול מג'ורג' בשנה ואילו ג'ורג' גדול מיעקב בשנה פתרון: יעקב בן 6, ג'ורג' בן 7, אברהן בן 8 ואילו דוד בן 9.

תווית של ארגז

רומי ומישל אספו תפוחים ותפוזים ושמו אותם בשני ארגזים - אחד לתפוחים והשני לתפוזים. לצערן לא נותר מקום בארגזים לכל הפירות אז הן לקחו ארגז נוסף ושמו בו את יתר התפוחים והתפוזים. הן ארזו את הארגזים, הדביקו מדבקה על כל אחד וכתבו מה יש בפנים: באחד תפוחים, בשני תפוזים ובשלישי גם וגם. לצערן מתברר שהן עשו טעות וכל ארגז קיבל את התווית הלא נכונה. אין להן זמן לפתוח את הארגזים ולגלות מה יש בתוכם, אך הן יכולות להכניס יד פנימה דרך פתח קטן ולשלוף פרי אחד בלבד. הן גם יכולות לעשות זאת רק פעם אחת ועבור ארגז אחד בלבד. אל תשאלו אותנו למה, זו החידה. כאן אתם נכנסים לסיפור: עליכם לבחור ארגז ולהוציא ממנו פרי אחד ויחיד כדי שתוכלו לסדר את התוויות נכון. באיזה ארגז עליכם לבחור כדי לתקן את הטעות: בארגז עליו כתוב "תפוחים", בארגז עליו כתוב "תפוזים" או בארגז עליו כתוב "תפוחים ותפוזים"? פתרון: בארגז שכתוב עליו תפוחים ותפוזים.

כמה הייתה הירושה

רבקה השאירה כירושה את מחצית הכסף שלה לנינה שלה אורית, ומחצית מסכום זה לנכד שלה רוני. היא השאירה שישית מהירושה לאחיה. את היתרה בסך 1000 שקלים היא השאירה לדודה שלה רונית. כמה כסף היא הורישה במצטבר לכולם בירושתה? פתרון: רבקה הורישה 12000 ₪.

חידת אותיות

האם תוכלו להמשיך את רשימת האותיות הבאה: א, ש, ש, א, ח, ש...? פתרון: ש, ש, ת, ע - זה תחילתם של הספרות אחד, שתים, שלש וכן הלאה....

מי פוטר

מרדכי, גלעד ובועז עובדים כמנהלים באותו משרד. אחד מהם פוטר, האחר קיבל קידום והשלישי רצה להתפטר, אך שינה את דעתו. ידוע ששניים מהמנהלים הללו נשואים, ושהאחד שפוטר מבוגר יותר מזה שרווק. ידוע גם שגלעד צעיר יותר מהאחד שבתחילה חשב להתפטר, ושהוא לא מכיר את אשתו של בועז. האם תדעו מי ביניהם קודם, פוטר וחשב להתפטר? פתרון: משום שגלעד צעיר יותר מהמנהל שחשב להתפטר אך נשאר, זה לא יכול להיות הוא. בנוסף, המנהל שפוטר מבוגר יותר מהשאר, לכן גם הוא לא גלעד. על כן, גלעד הוא האחד שקיבל קידום. בועז נשוי, ולכן לא הוא זה שפוטר, אלא מרדכי. על כן בועז הוא זה שחשב להתפטר אך בסוף נשאר בתפקידו

כמה קלפים נותרו בחפיסה

בחפיסת קלפים יש 52 קלפים. מעט מהקלפים נאבדו, השאלה היא כמה קלפים נותרו בחפיסה, אנו יודעים שאם נחלק את מספר הקלפים שנותרו בחפיסה לארבעה אנשים באופן שווה, יוותרו שלושה קלפים שלא ניתנים לחלוקה. אם נחלק את הקלפים לחמישה אנשים באופן שווה יוותרו שני קלפים. כמה קלפים יש בחפיסה זו ? פתרון: בחפיסה נותרו 47 קלפים בלבד

שאלות נפוצות על חידות שרק גאונים יכולים לפתור

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון חידות שרק גאונים יכולים לפתור לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בחידות שרק גאונים יכולים לפתור שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם חידות שרק גאונים יכולים לפתור שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

חידות שרק גאונים יכולים לפתור - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

חידות חיות לילדים

בדיחות על חיות

חידות ידע כללי לילדים

חידות ילדים

חידות כיתה ג'

בדיחות למה

חידות טריוויה

חידות טריויה

חידות שנונות

חידות שנונות

חידות הוא והיא לפורים

חידות הוא והיא לפורים