ברכות לאהוב | ברכות לאהובה

ברכות לאהוב ולאהובה - ברכה לאהוב ליבי ליום הולדת

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לאהוב | ברכות לאהובה

מצית בך להבה

האהוב שלך הוא אדם מיוחד במינו. הוא יודע לקרוא אותך במבט, להבין את הניואנסים הקטנים במילים שאת אומרת ולהקשיב לדברים שיושבים על ליבך.

הוא מכיר אותך יותר מכולם וכנראה שגם את אותו. האהוב שלך ליווה אותך בתקופות קשות שהיו לך בתיכון, בצבא או בעבודה ומילא אותך בכוחות גם כשהרגשת שאין לך מאיפה לשאוב אותם. הוא לימד אותך להיות סבלנית יותר וגרם לך להבין שאת שווה יותר ממה שחשבת עד היום.

 בזכות כל הדברים האלה ורבים נוספים את אוהבת אותו ומוקירה לו תודה על האדם שהוא ועכשיו רק נשאר לך לכתוב ברכה ולהגיד לו את כל אותם הדברים. מקווים לעורר בך השראה עם הברכות שריכזנו ומאחלים לך המון בהצלחה!

ברכה לאהוב ברכה לאהובה

ברכה ליום אהבה

ברכת יום הולדת לאהוב ליבי

יום הולדת שמח לאהוב ליבי, תודה על השמחה שהכנסת לחיי, על התמיכה, האהבה ועל החום בלי די. מאחלת לך עוצמות וכוחות מול כל המכשולים, שדבר לא יהרוס לך את שמחת החיים. בריאות, הצלחה, פרנסה, אושר, כושר ושתשמור תמיד על יושר.

ברכה לאהובי היקר

אהובי היקר, תודה לך על שאתה כאן תמיד, בטוב וברע, מראה לי תמיד את הדרך הנכונה וצועד איתי פנימה, תודה על שאתה עושה אותי שמחה. אתה השמש שלי, אתה הכוכבים, אתה מאיר לי את החיים.

ברכה ליום הולדת לאהובה שלי

נפגשנו אי שם מזמן זכר הפגישה מעורר בי רגש ישן האהובה שלי חוגגת יום הולדת זוהי סיבה לחגיגה מפוארת אלף נשיקות לך אהובתי שתמיד תהיי יחד איתי שתזכי להיות מאושרת ועשירה זו ברכה לעניין כי בכל זאת הוספת עוד שנה למניין

ברכה לאהובי ליום הולדת

לאהוב המהמם שלי! לרגל יום הולדתך אני מאחלת לך שתדע רק הצלחה ושלוות הנפש שכל בקר מחדש יתחדש בך הרגש שתאהב ותהנה בכל שעה ורגע ותתחבר לעצמך בקלות, כמו תקע לשקע.

ברכה לאהובי

לאהובי היקר באדם! אין כמוך ולברך אותך כל יום בשקט אני מוכרחה אבל היום – אעשה זאת בקול רם וברננה מי יתן וכל חייך תדע רק אהבה וניצחונות וגם אם יהיו, חלילה, תלמד תמיד מכישלונות שתחייך את החיוך היפה שלך כל בקר אליי, לעולם, ושתמיד תהיה בריא ובכושר

ברכה לאהובה ליום ההולדת

אהובתי, יום הולדת שמח ומאושר, מרוב אהבה ליבי אלייך יוצא ושר, לא סתם נפגשנו – אנו צוות מיוחד, כמו זוג משמיים ובלתי נפרד, אהובתי, באושר, הצלחה, בריאות, ובלי סוף אהבה אברכך, וכל מה שתבקשי חמדתי – עד חצי המלכות חיש אעשה למענך.

ברכה לאהובתי היקרה

לאהובתי היקרה! היום אנחנו חוגגים את היום שלנו, המיוחד. אומר לך את זה כל יום אבל היום במיוחד – אוהב אותך עד סוף העולם! שותפתי לדרך, לחיים, לאהבה, לבניית הבית ולגידול הילדים. יד ביד נלך ונכבוש את כל האתגרים. לעוד שנים רבות של אהבה מרגשת ומדהימה. שלך, בעלך היקר.

ברכה מרגשת לאהוב

לאהוב ליבי, עיניים שלי! אותך אני אוהבת בכל פקיחת עיניים הזיכרון הראשון שלי בלילה וביום מי יתן ותמיד נאהב זה את זו, הכי חזק כשנשב יחד לשיחות נפש או סתם נצחק שתמשיך להיות התותח שאתה גבר אמיתי, חזק ורך, הכל באחד.

ברכה ליום הולדת לאהובה

יום הולדת לאהובה שלי, למשוש חיי, למחמל נפשי לאחראית על האושר הפרטי שלי. מאחל לך ים של מזל טוב, אוקיינוס של הצלחה, ושבליבך תשרה תמיד שמחה. שתגשימי חלומות, שתחצי גבולות, שתצחקי ושחייך יהיו מלאי הפתעות. שתדעי שתמיד על טובתך אני חושב ואותך מכל הלב אוהב.

ברכה ליום הולדת לאהובי היקר

תמיד אומרים לי שזכיתי שאתה כאן לצידי אני מרגישה מאושרת כי לך אני חוגגת יום הולדת מה לך אאחל אהובי היקר כאשר ליבי מתרונן ושר המון הצלחה בעבודה אושר ועושר אהבה בריאות ושלווה רעות ואחווה ושרק תמשיך להיות כמו שאתה

ברכה לאהבה שלי

אהבה שלי ליבי ממש נרגש בקרבי כאשר אני כותב את ברכתי שאהבתנו תזרום כמו נהר שנצליח בכל דבר שנאהב עד סוף העולם שתמיד תחשבי שאני מושלם אני מודה על כך שאת לצידי מאחל שתמיד תישארי איתי ושתמיד נהיה ביחד אבל גם לבד

שאלות נפוצות על ברכות לאהוב | ברכות לאהובה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לאהוב | ברכות לאהובה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לאהוב | ברכות לאהובה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לאהוב | ברכות לאהובה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לעובד | ברכות לעובדת

ברכה לעובד

ברכות לדוד | ברכות לדודה

ברכה לדוד

ברכות לגיס | ברכות לגיסה

ברכה לגיס ברכה לגיסתי

ברכות לקצין | ברכות לקצינה

ברכה למפקד

ברכות לגננת

ברכה לגננת

ברכות לבת

ברכה לבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)