ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה

ברכות לתלמיד ולתלמידה ולילדי בית הספר לתחילת השנה

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה

שנת הלימודים בפתח

שנת הלימודים מתקרבת והמתח בשיאו. התלוותם לבת התלמידה שלכם בקניית עפרונות, עטים זוהרים, טושים, ספרים ומחברות ועכשיו רק נשאר לחכות ששנת הלימודים תגיע. סיומו של החופש הגדול תמיד קשה לילדים האהובים עלינו וקשה שלא להבין אותם – החופש ממכר.

 לקראת תחילת שנת הלימודים אתם רואים שהבת שלכם דואגת מהעלייה בקושי של הלימודים ומהמפגש המחודש עם חברי הכיתה שכבר לא ראתה זמן מה. בשביל לעשות לה שמח על הלב בתקופה המתוחה הזאת חשוב שתכתבו לה ברכה מרגשת מהלב שתעזור לה לבוא חזקה יותר ליום הראשון של שנת הלימודים. בשביל לעזור לכם בתהליך ריכזנו ברכות יפות לתלמידים שיתנו לכם השראה. שיהיה לכם המון בהצלחה!

ברכה לתלמידה

ברכה ללימודים

הגעת לעוד פרק חדש בחייך וההתרגשות גדולה! סיימת בהצלחה רבה את הצבא וגם טיול גדול לא פספסת להוסיף לרזומה שלך עכשיו הגיע הזמן להיות רציניים לחזור כמו פעם לספסל הלימודים מאחלים לך שתהנה מהזמן הזה כמה שרק אפשר שתכיר חברים חדשים שיהיו איתך בדרך ושתהיה מאושר.

ברכה לסיום שנת הלימודים

עוד שנה עברה, הגעתם לסופה בהצלחה, אין לי ספק שתלמידים מיוחדים כמוכם יגיעו רחוק, ויהפכו את חייהם למסע מתוק. קחו עמכם לדרך החדשה – סל מלא כלים שאספתם במהלך כל השנה וצאו אתו לדרך משמעותית ומהנה. אנו נפרדים מכם היום, אך כולנו תומכים מאחור. מאתנו המורים, באהבה ובחום.

ברכה לתלמיד לסוף שנה

לכבוד השנה שנגמרת – נשלח לך ברכה שמעצמה מאחלת: שתהפוך מפרח מלבלב וחרוץ לעץ חזק – שכל פירותיו בשלים ומתוקים. שהחלומות שאתה חולם – יבואו לידי ביטוי בחיים. ושתקצור כמו חקלאי מקצועי את כל ההצלחות שאתה רוצה.

ברכה לתחילת הלימודים

בתחילת השנה מתחילים אותה בשמחה תיקים נקיים ומחברות חדשות שנה של התחלות חדשות תזכרו שלא תמיד קל להקשיב אפשר גם ללמוד מהפרחים מסביב תזכרו שהזורעים בדמעה יקצרו ברינה וייגעת ומצאת תאמין זה פשוט להבין בהצלחה שתהיה התחלה חדשה נעימה וקלה.

ברכה לסיום כיתה א

לרגל סיום הכיתה הראשונה שתמשיך לצמוח כמו אילן שתבנה את עצמך כמו בניין תהפוך למגדל של אור ותגשים בכל יום את הכישרון אין כמוך, ילד חכם ומתוק אבל אנא, אל תשכח מידי פעם לשחק, להשתובב ולעשות צחוק.

ברכה לסיום יב

תמה לה תקופה מיוחדת במינה, תקופה של חוויות, לימודים, אכזבות, התעצבות ואהבות עם סיומה של זאת, זה הזמן להתחלות חדשות. נאחל שתגלה בגרות, תיקח אחריות, שתישאר בריא, שמח ואהוב, שתגשים חלומותיך ותלמד בתבונה לפרוש כנפיך. בהצלחה ובברכה, כל המשפחה.

ברכה לסיום הלימודים

סיימת את הסאגה סוף סוף והתעודה כבר בכיס, הידד לך, עשית את זה כמו גדול שתזכה להמשיך וללמוד כל החיים כי ככה זה, אצל הטיפוסים החכמים לימודים ואהבה לא מפסיקים שתעשה חייל וים של נחת תתן להורים.

ברכה לתלמידים לתחילת שנה

לרגל השנה שכבר נוכחת בפתח, נאחל לתלמידים היקרים שיצליחו מאוד, אך בלי מתח. שבמבחנים יקבלו ציונים מעולים, ולא פחות חשוב – יהיו חברים טובים ואוהבים. שישכון השלום ותשרה הברכה בכל העניינים.

ברכה לקבלת תעודת הצטיינות

הצלחה דורשת כל כך הרבה דברים התמדה, סבלנות, להישאר כשאחרים מוותרים אמונה בעצמך במה שאתה יודע לעשות הבנה שצריך לתת הכל בכל הכוחות ואת כל זה ועוד יש לך איש יקר לכן מגיע לך תעודת ההצטיינות הזו הכי שאפשר.

ברכה לחופשה מהנה

בסיומה של שנה את יוצאת לחופשה מהנה די לתיק וספרים ואותיות מחברות ועפרונות איחולי שתוכלי להנות מריח חבצלות להריח ריח של ים מלוח לאפות חלות טריות ולחזור עם כח על בטוח חופשה מהנה שבה תוכל בים לנוח להרגיש את החול מדגדג בין הרגליים סתם לנוח על סדין מתוח עם שיר על שפתיים.

ברכה לסיום בית ספר יסודי

לרגל סיום בית הספר היסודי, נאחל הצלחה בחטיבה העליונה. שההתבגרות תעלה יפה ותוסיף בלב תבונה, ושהלימודים יהיו עם הרבה הנאה. והלוואי גם יפרחו חיי החברה – וכל הפסקה תתמלא במשחק טוב, צחוק ובדיחה.

ברכה לפתיחת שנת הלימודים

הגיע הזמן הזה בשנה שכולם חוזרים לבית הספר כולם קצת מתרגשים, יש כאלה שגם חוששים כי אף פעם אי אפשר לדעת מה הולך להיות בשנה הקרובה ליד מי אני אשב בכיתה? ואיך תיראה המורה? ועוד כל מיני שאלות מלאות בציפייה מאחלים לך המון בהצלחה בשנה החדשה שתהנה מהחברים ושתסתגל במהרה.

שאלות נפוצות על ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לבן זוג

ברכה לבן זוג

ברכות לפנסיונר | ברכות לפנסיונרית

ברכה לאיש זקן

ברכות למתגייס | ברכות למתגייסת

ברכה לחייל

ברכות לצוות הגן

ברכה לצוות הגן

ברכות לאח

ברכה לאח

ברכות לגיס | ברכות לגיסה

ברכה לגיס ברכה לגיסתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)