ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה

ברכות לתלמיד ולתלמידה ולילדי בית הספר לתחילת השנה

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה

שנת הלימודים בפתח

שנת הלימודים מתקרבת והמתח בשיאו. התלוותם לבת התלמידה שלכם בקניית עפרונות, עטים זוהרים, טושים, ספרים ומחברות ועכשיו רק נשאר לחכות ששנת הלימודים תגיע. סיומו של החופש הגדול תמיד קשה לילדים האהובים עלינו וקשה שלא להבין אותם – החופש ממכר.

 לקראת תחילת שנת הלימודים אתם רואים שהבת שלכם דואגת מהעלייה בקושי של הלימודים ומהמפגש המחודש עם חברי הכיתה שכבר לא ראתה זמן מה. בשביל לעשות לה שמח על הלב בתקופה המתוחה הזאת חשוב שתכתבו לה ברכה מרגשת מהלב שתעזור לה לבוא חזקה יותר ליום הראשון של שנת הלימודים. בשביל לעזור לכם בתהליך ריכזנו ברכות יפות לתלמידים שיתנו לכם השראה. שיהיה לכם המון בהצלחה!

ברכה לתלמידה

ברכה לתלמיד שעוזב

______ חבר יקר, היה לנו בחברתך ממש נעים, לא מאמינים שכעת אנו נפרדים, היית תלמיד מצטיין ומדהים – זאת אמרו כל המורים. ידעת לשלב בין חברות והשקעה, היית חביב על כל הכיתה. אנו מאחלים לך בחיים החדשים, הצלחה והרבה חברים טובים. אוהבים וכבר מתגעגעים ♥

ברכה ללימודים

הגעת לעוד פרק חדש בחייך וההתרגשות גדולה! סיימת בהצלחה רבה את הצבא וגם טיול גדול לא פספסת להוסיף לרזומה שלך עכשיו הגיע הזמן להיות רציניים לחזור כמו פעם לספסל הלימודים מאחלים לך שתהנה מהזמן הזה כמה שרק אפשר שתכיר חברים חדשים שיהיו איתך בדרך ושתהיה מאושר.

ברכה לחזרה ללימודים

ילדים יקרים – איך הזמן טס כשנהנים?! נדמה שרק אתמול הסתיימה לה השנה, ועכשיו כבר חוזרים לספסל הלימודים. אז רצינו לאחל לכם שיהיה המון בהצלחה, שתאהבו את המורים החדשים, ושתצליחו ללמוד קצת בשיעורים : ) שתהנו עם החברים הוותיקים, ושתכירו גם כמה חדשים. אוהבים, אמא אבא והאחים.

ברכה לטיול שנתי

לטיול השנתי יצאנו וכיף גדול לראות את כולנו הלוואי שנדע במסלול הזה רק אהבה הרגשה טובה, ללא פקקים המשרים מועקה שהנהג יסע היטב על האספלט ונגיע למחוז חפצנו לחיים טובים ובשלווה לאט לאט.

ברכה לסיום מחצית

אומרים שיגעת ומצאת תאמין ואנו מגישים לך את החיטה שקצרת נאחל לך שתוכל להבין שלא התוצאה חשובה כך הבנת הדרך חשובה יותר מהתוצאה אנו רוחשים הערכה על עמל והשקעה תעודת מחצית אתה מקבל לך תלמיד בהצלחה נאחל שלא תפסיק להשתדל.

ברכה לפתיחת שנת הלימודים

הגיע הזמן הזה בשנה שכולם חוזרים לבית הספר כולם קצת מתרגשים, יש כאלה שגם חוששים כי אף פעם אי אפשר לדעת מה הולך להיות בשנה הקרובה ליד מי אני אשב בכיתה? ואיך תיראה המורה? ועוד כל מיני שאלות מלאות בציפייה מאחלים לך המון בהצלחה בשנה החדשה שתהנה מהחברים ושתסתגל במהרה.

ברכה לסיום הלימודים יב

כבוד גדול מגיע למי שסיים את בית הספר – 12 שנים של שיעורים – זה לא פשוט, אבל בסדר. עכשיו אתה צועד לדרך חדשה בחיים והלוואי שכל יום תתענג על זכרונות הנעורים. שתתבגר יפה ותהפוך לאיש משמעותי ומיוחד ותבנה לעצמך חיים שלווים, כך שתמיד תהיה מאושר.

ברכה לסיום הלימודים

סיימת את הסאגה סוף סוף והתעודה כבר בכיס, הידד לך, עשית את זה כמו גדול שתזכה להמשיך וללמוד כל החיים כי ככה זה, אצל הטיפוסים החכמים לימודים ואהבה לא מפסיקים שתעשה חייל וים של נחת תתן להורים.

ברכה להצלחה במבחני הבגרות

ישבת ימים ולילות, השקעת ופשפשת בכל המחברות, כתבת ושיננת, חלק ידעת, לא ידעת, אך את כל הלב נתת. הבגרות היום והלב לבטח לא מפסיק לפעום, מחזיקה לך אצבעות ומאחלת שיהיה קל – כמו בחלומות. קח נשימה, תהיה בטוח בעצמך, אתה יכול ומסוגל, שיהיה בהצלחה!

ברכה לתחילת הלימודים

בתחילת השנה מתחילים אותה בשמחה תיקים נקיים ומחברות חדשות שנה של התחלות חדשות תזכרו שלא תמיד קל להקשיב אפשר גם ללמוד מהפרחים מסביב תזכרו שהזורעים בדמעה יקצרו ברינה וייגעת ומצאת תאמין זה פשוט להבין בהצלחה שתהיה התחלה חדשה נעימה וקלה.

ברכה לקבלת תעודת הצטיינות

הצלחה דורשת כל כך הרבה דברים התמדה, סבלנות, להישאר כשאחרים מוותרים אמונה בעצמך במה שאתה יודע לעשות הבנה שצריך לתת הכל בכל הכוחות ואת כל זה ועוד יש לך איש יקר לכן מגיע לך תעודת ההצטיינות הזו הכי שאפשר.

ברכה לסיום כיתה א

לרגל סיום הכיתה הראשונה שתמשיך לצמוח כמו אילן שתבנה את עצמך כמו בניין תהפוך למגדל של אור ותגשים בכל יום את הכישרון אין כמוך, ילד חכם ומתוק אבל אנא, אל תשכח מידי פעם לשחק, להשתובב ולעשות צחוק.

שאלות נפוצות על ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לתלמיד | ברכות לתלמידה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לילדים

ברכה לילדים

ברכות לבעלי | ברכות לאשתי

ברכה לבעלי ברכה לאשתי

ברכות לסטודנט | ברכות לסטודנטית

ברכה לסיום תואר

ברכות ליולדת

ברכה ליולדת

ברכות לבוס | ברכות לבוסית

ברכה לבוס

ברכות לגבר

ברכה לגברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)