ברכות לאהוב | ברכות לאהובה

ברכות לאהוב ולאהובה - ברכה לאהוב ליבי ליום הולדת

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לאהוב | ברכות לאהובה

מצית בך להבה

האהוב שלך הוא אדם מיוחד במינו. הוא יודע לקרוא אותך במבט, להבין את הניואנסים הקטנים במילים שאת אומרת ולהקשיב לדברים שיושבים על ליבך.

הוא מכיר אותך יותר מכולם וכנראה שגם את אותו. האהוב שלך ליווה אותך בתקופות קשות שהיו לך בתיכון, בצבא או בעבודה ומילא אותך בכוחות גם כשהרגשת שאין לך מאיפה לשאוב אותם. הוא לימד אותך להיות סבלנית יותר וגרם לך להבין שאת שווה יותר ממה שחשבת עד היום.

 בזכות כל הדברים האלה ורבים נוספים את אוהבת אותו ומוקירה לו תודה על האדם שהוא ועכשיו רק נשאר לך לכתוב ברכה ולהגיד לו את כל אותם הדברים. מקווים לעורר בך השראה עם הברכות שריכזנו ומאחלים לך המון בהצלחה!

ברכה לאהוב ברכה לאהובה

ברכה ליום אהבה

ברכה מרגשת לאהוב

לאהוב ליבי, עיניים שלי! אותך אני אוהבת בכל פקיחת עיניים הזיכרון הראשון שלי בלילה וביום מי יתן ותמיד נאהב זה את זו, הכי חזק כשנשב יחד לשיחות נפש או סתם נצחק שתמשיך להיות התותח שאתה גבר אמיתי, חזק ורך, הכל באחד.

ברכה מכל הלב

בלב שלי יש חדרים רבים אך חדר אחד בניתי בשבילך ערמות ערמות של חומרים על החדר הזה כתוב את שמך הוא בנוי מאהבה אהבה ששמורה בתוך ליבי היא שמורה לאדם שאהבה בו נפשי ועוד יום יבוא ואוסיף ללב חדרים רבים אך חדר זה יהיה נעול לעולמים

ברכה לאהוב שלי ליום הולדת

לאהוב שלי, יום הולדת שמח מחמל נפשי, שהחיים יחייכו אליך ושכל שתרצה ימלא ידיך, שתהיה בריא, חזק, שתחצה כל גבול, שתעבור כל מכשול, אני גאה בך על האדם המדהים שאתה, ההמצאות בסביבתך עושה אותי שמחה. אוהבת חזק ותמיד כאן לצידך ♥

ברכה לאהוב ליום הולדת

בבת עיני, מחמדי, כל חיי ליבי פילל לאהבה ואז הגעת אתה. יום הולדתך זהו יום חגיגי, כמו שחשוב הוא לך – חשוב הוא גם לי. שתפרוש כנפיים ותצא נשכר, שתצליח בכל, היום וגם מחר. באהבה עצומה, ברכתי היא לך, שתזכה תמיד לאושר ושמחה.

ברכה לאהבת חיי

אהבת חיי המופלאה! אני מביט בך וכולי מתרגש לראות אותך כל יום מחדש זה מטשטש כאילו שיכור אני ולא מיין רק מלהביט לך בעיניים את נהדרת וקסומה מורידה ממני כל מועקה אוהב אותך בכל יום מחדש, אהובך

ברכה לאהובתי

אין בעולם מישהו יותר יקר בשבילי מאשר אהובתי היקרה, החיים שלי ביום ההולדת שלך אני פשוט מאושר מבטיח לדאוג שיהיה לך טוב, הכי שאפשר מזל טוב אהובה, אני תמיד איתך בלב בן זוגך שהכי הכי אוהב

ברכה לאהוב ליום הולדת

אהובתי, החיים זימנו לנו אחד את השנייה, מה שהביא לחיי אושר ושמחה. אני רוצה לאחל לך ליום הולדתך שכל שתבקשי יתגשם ויתממש, שתהיי בריאה ותמשיכי כפי שאת להיות אהובה, שתטיילי בכל העולם כמו שאת חולמת ותמשיכי כפי שאת להיות לוחמת.

ברכה לאהובה

לאהבת חיי! רק אלוקים יודע כמה אני אוהב אותך את פלא הפלאים של החיים שלי כשאני חושב עלייך – אני הופך למאושר ומלא הודאה – על כל המזל הלוואי ותמיד תהיי מאושרת, שמחה וצוחקת שתגשימי את כל המשאלות ושיהיה לך מספיק זמן גם לטוות חלומות אוהב אותך בכל הלב שלי!

ברכה לאהובתי

אהובתי, חיכיתי זמן רב עד שהגעת, ועשית אותי מאושר עד הגג, כל יום איתך מרגיש כמו יום חג. את האישה המושלמת, קשובה ומכבדת את כל ליבך לי את נותנת. אאחל לך שתהיי שמחה ומחויכת ותעשי תמיד רק מה שאת אוהבת.

ברכה לאהוב ליבי

אהובי ליבי היקר מאחלת אני לך שתקטוף את כל פירות כישוריך ותצליח למצוא חן תמיד בעיני כל רואיך שהקסם שמצאתי בך לעולם לא יתפוגג ותמשיך להיות חזק וגיבור, קשוב ואהוב ולא פחות חשוב: שיהיה לך הכוח להתגבר ולחייך גם אם לפעמים קצת עצוב.

ברכה ליום הולדת לאהובה

יום הולדת לאהובה שלי, למשוש חיי, למחמל נפשי לאחראית על האושר הפרטי שלי. מאחל לך ים של מזל טוב, אוקיינוס של הצלחה, ושבליבך תשרה תמיד שמחה. שתגשימי חלומות, שתחצי גבולות, שתצחקי ושחייך יהיו מלאי הפתעות. שתדעי שתמיד על טובתך אני חושב ואותך מכל הלב אוהב.

שאלות נפוצות על ברכות לאהוב | ברכות לאהובה

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לאהוב | ברכות לאהובה לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לאהוב | ברכות לאהובה שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לאהוב | ברכות לאהובה שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לסבא

ברכה לסבא

ברכות לאבא

ברכה לאבא

ברכות ליולדת

ברכה ליולדת

ברכות לאישה

ברכה לאישה

ברכות לגבר

ברכה לגברים

ברכות לתאומים

ברכה לתאומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)