ברכות לבעלי | ברכות לאשתי

ברכות לבעל ליום הולדת האהוב - ברכות לאשתי

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לבעלי | ברכות לאשתי

החצי השני שלכם

הכרתם לפני הרבה שנים בצבא, באוניברסיטה או בעבודה והחיים עשו את שלהם. עם הזמן למדת להכיר אישה מדהימה שמעוררת בך השראה בכל פעם שאתה פוגש אותה. עברתם אינספור חוויות ביחד, חלקן טובות וחלקן פחות ולמדתם אחד את השני מקרוב. 

 

לכבוד יום ההולדת של אשתך האהובה אתה מחפש את המילים הנכונות בשביל להוקיר לה תודה על הבן אדם שהיא עבורך אבל מתקשה בתהליך הכתיבה. בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורך ברכות יפהיפיות לאישה המקסימה שלך שיעזרו לך לקבל קצת השראה. מאחלים לכם עוד שנים רבות ומאושרות!

ברכה לבעלי ברכה לאשתי

ברכה ליום הולדת 40 לבעל

בעלי חוגג יום הולדת אני דואגת לחגיגה מפוארת מזמינה את כל המשפחה ואת החברים הטובים מכינה עוגה טעימה כי אתה הגעת לגיל 40 קח ממני את צרור איחולי אתה הכי אהוב עלי הצלחה בחיים שתהיה מרכז העניינים עד מאה ועשרים.

ברכה לבעל מושלם

לבעלי המושלם שכל יום במחיצתו הוא חגיגה אני רוצה לברך אותך שבכל שניה תחוש את השמחה – הפשוטה, של החיים, של זוג אוהבים מאושרים שביחד בונים משפחה נהדרת על גבי יסודות מוצקים תודה רבה על מי שאתה עבורי, אשתך האוהבת מאוד.

ברכה לאשת חיל

לאשת החיל היפה שבבנות! אין כמוך בכל הייקום, זה בדוק לא, זה לא משפט שחוק בתוך לבך פנימה את יודעת כמה את שווה ולמזלך, למזלנו, גם אני יודע שתמשיכי להיות פלא הבריאה ולהקסים אותי כל יום מחדש אוהב אותך, אישך.

ברכה ליום הולדת לבעל

לבעלי היקר שאני אוהבת יותר מכל! יום הולדת מאושר שיהיה לך ומי יתן וכל השנה הקרובה ובכלל – תהיה האדם הכי מבסוט בעולם. שתצליח בענייני הפרנסה והבית, וגם תזכה להגשים את כל החלומות האישיים שלך. אוהבת אותך בכל יום מחדש ברמות גבוהות, אשתך.

ברכה ליום הולדת 50 אשת חיל

אשת חיל מי ימצא? בשבילי זאת בכלל לא שאלה מי ימצא? אני מצאתי רק את ואני יודעים היטב עד כמה את כזאת אשה חזקה, אמיצה, אך גם רכה ומלאת חמלה והקשבה תודה רבה לך שאת איתי, תמיד לצידי להתעורר לידך זאת זכות והגיל? שלא יגלו את הסוד לאשה כמוך – הוא רק עושה טוב.

ברכה ליום הולדת של אשתי

לאשתי יש יום הולדת וזו ממש חגיגה חגיגה לאישה מושלמת ואהובה על מי שאת ועל מה שאת אני אומר תודה ומוסיף לך מליבי עוד אהבה מה אאחל ליפה בנשים אין לי מספיק מילים אאחל את האיחולים החשובים אושר ועושר והצלחה בחיים.

ברכה לבעלי ליום הולדת

לבעלי, אהוב נפשי! ליום ההולדת לך אאחל שכל חייך תקווה ותתפלל שבכל דבר שתגע – תצליח וכל קושי – ירגיש לך זניח שתקבל משמים בריאות איתנה ובכל יום מחדש תחייך לבריאה.

ברכה לאישה – יום הנישואין

אישתי היקרה, אישתי לכל החיים, אנו חוגגים היום באושר – יום נישואין. זכיתי באישה לא רגילה, מעניקה בלי סוף, מחזקת ומרימה. תודה על שותפות מעוררת השראה, על הליווי ועל ההכלה. שנחגוג עוד שנים יפות יחד, שנעמוד מול כל מכשול, יד ביד ובלי פחד.

ברכה לבעלי האהוב

בעלי האהוב אתה בשבילי חשוב ליבי מלא אהבה חדווה ושמחה שאתה איתי ביחד שלא נהיה לבד שתוכל להנות מהשקיעה והשמש הזורחת שנבין מהי אהבה ונדע להקשיב מעבר למנגינה הנשמעת אוהבת אותך עד סוף העולם אתה בשבילי הבעל המושלם שנזכה לחיות לאורך שנים עד מאה ועשרים.

ברכה לאשתי

לאשתי האהובה שאני הכי אוהב בעולם! תודה רבה לך על כל מה שאת נותנת לי עם כל יום שעובר – אני אוהב אותך יותר רק את גורמת לי, גם ברגעים קשים להיזכר – שאני בר מזל, איך דווקא אני זכיתי בך ולא אחר? שתמשיכי להיות מוצלחת ויפה כל כך. את הפרח של חיי.

ברכה לבעל ליום הולדת 30

בעלי שלי, היום אתה בן שלושים, עברת כבר רבע מהחיים, לפניך עוד שלושה מקטעים ומאחלת שיהיו הם שמחים ומאושרים. תודה על שאתה העוגן שלי ועומד זקוף ובטוח למעני. מאחלת שתגשים כל משאלה, שתהייה בריא וחזק, מסופק ומוצלח. אשתך אוהבת חזק!

ברכה מרגשת עד דמעות לבעל

לבעלי שכל חיי אוהב אותי כל כך לא אוכל להודות לך באמת על כל הטוב שאתה יוצק לתוך חיי אתה המזל שלי, המקום הכי בטוח בעולמי הלוואי וכל החיים נאהב עד בלי די נעריך זה את זו ונבלה יחד בלי הגבלה תמיד אני רוצה להיות איתך, כמו כלה.

שאלות נפוצות על ברכות לבעלי | ברכות לאשתי

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לבעלי | ברכות לאשתי לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לבעלי | ברכות לאשתי שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לבעלי | ברכות לאשתי שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לאהוב | ברכות לאהובה

ברכה לאהוב ברכה לאהובה

ברכות לחברה

ברכה לחברה הכי טובה

ברכות לדוד | ברכות לדודה

ברכה לדוד

ברכות לאחיין | ברכות לאחיינית

ברכה לאחיין

ברכות לזוגות

ברכה לזוג

ברכות לבן דוד | ברכות לבת דודה

ברכה לבן דוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)