דף הבית » חידות » חידות טריוויה לילדים

חידות טריוויה לילדים

לא משנה אם מדובר על ערב גיבוש משפחתי או שאתם סתם רוצים ליהנות יחד עם ילדכם, לא משנה אם מדובר בנסיעה ארוכה ואתם מעוניינים להעסיק את משפחתכם או שמדובר במסע בחיק הטבע וברצונכם לשתף בזה פעילו משפחתית מעניינת, טרוויה לילדים תמיד תהיה הדבר המושלם ביותר להגיע לתוצאה הרצויה, משחק הטרוויה יכול להעסיק את המשפחה שלכם בכלל ואת הילדים שלכם בפרט במשך שעות ארוכות, כך שהטריוויה היא המתכון המעולה ביותר לגיבוש משפחתי חוויתי מהנה במיוחד. אתם יכולים לעשות זאת כמשחק אתגרי למשל, מיהו הילד החכם במשפחה, או מיהו הילד הידען במשפחה, אתם יכולים לעשות זאת משחק של אחד מול אחד, או משחק של כולם ביחד, בין כך ובין כך מובטח לכם באמצעות משחק הטריוויה הנאה צרופה של מספר שעות. בדיוק בשביל זה הבאנו לכם 10 חידות טריוויה שמיועדות לציבור הילדים, באמצעות שאלות אלו תוכלו להעסיק לא מעט את ילדכם ולבדוק את רמת הידיעות שלהם, וכמובן שאל תשכחו לכתוב לנו בתגובות, כמה זמן לקח לכם לענות על חידות הטריוויה, בהצלחה!
בדיחות לילדים כיתה ב

אשתו של משה רבינו

משה רבינו היה רבם של עם ישראל בעת יציאת מצרים, האם תדעו מי היתה אשתו? 1. יוכבד. 2. לאה. 3. מרים. 4. ציפורה. פתרון: ציפורה.

מי אמר

על פי המקרא מי אמר 'תמות נפשי עם פלשתים' וכיום הוא משמש כמשפט אלמותי? 1. משה רבינו. 2. שמשון הגיבור. 3. יהושע בן נון. 4. כלב בן יפונה. פתרון: שמשון הגיבור.

מהי משמעות המילה

אחת המילים המוכרות בשפה העברית הינה 'אינקוגניטו' האם תדעו מהי משמעות המילה? 1. ציבורי. 2. צום. 3. חתימה. 4. בעילום שם. פתרון: בעילום שם.

כלי של החמאה

איך נקרא הכלי שמכינים באמצעותו את מאכל החמאה? 1. מקינטה. 2. חביצה. 3. מחבצה. 4. מחמאה. פתרון: מחבצה.

מהו דיאליזה

'דיאליזה' הוא תהליך המיועד להחליף את התפקוד של האיבר....? 1. הכליות. 2. הלב. 3. הכבד. 4. הלבלב. פתרון: הכליות.

מדוע מבוגרים לא רואים טוב

מדוע ככל שמתגברים, ראייתו של האדם נחלשת? 1. בגלל הגיל. 2. בגלל חולשת השערות שמשפיע באופן ישיר על הראיה. 3. בגלל שעדשות העין ממשיכות לגדול והפוכות ליותר עבות ופחות שקופות מה שמפריע לראיה. 4. בגלל התבגרות העין. פתרון: בגלל שעדשות העין ממשיכות לגדול, והופכות ליותר עבות ופחות שקופות.

שמו של גולום

מהו שמו האמיתי של גולום מ'שר הטבעות'? 1. סמוויז. 2. דיאגול. 3. פרגרין. 4. סמיאגול. פתרון: סמיאגול.

תאי הדם הלבנים

מהו ייעוד תאי הדם הלבנים בגוף האדם? 1. אין בגוף האדם תאי דם לבנים. 2. לעכל את המזון הנכנס לגופנו. 3. להפוך את הנוזלים הנכנסים לגוף האדם לדם. 4. להילחם בחיידקים, נגיפים, דלקות וזיהומים. פתרון: להילחם בחיידקים, נגיפים, דלקות וזיהומים.

חמשת החושים

מהם חמשת החושים שיש באדם? 1. חוש הריח, חוש הטעם, חוש הראיה, חוש המישוש, חוש השמיעה. 2. חוש הריח, חוש העמידה, חוש הריאה, חוש המישוש, חוש השמיעה. 3. חוש הישיבה, חוש העמידה, חוש הראיה, חוש המישוש, חוש השמיעה. 4. חוש השיער, חוש העמידה, חוש הראיה, חוש המישוש, חוש השמיעה. פתרון: חוש הריח, חוש הטעם, חוש הראיה, חוש המישוש, חוש השמיעה.

חוש הריח של הנחש

כיצד הנחשים מריחים את הסביבה? 1. באמצעות נזימים מיוחדים שיש להם באף. 2. באמצעות הלשון. 3. באמצעות השמיעה. 4. באמצעות מנגנון מיוחד הממוקם בראש המשדר למח של הנחש תנודות של ריחות. פתרון: באמצעות הלשון.

שאלות נפוצות על חידות טריוויה לילדים

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון חידות טריוויה לילדים לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בחידות טריוויה לילדים שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם חידות טריוויה לילדים שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

חידות טריוויה לילדים - פספסת משהו?

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

חידות לוואטסאפ

בדיחות למה

חידות שנונות

חידות שנונות

חידות מותאמות לכיתה ו'

בדיחות לילדים בגן

חידות היגיון במתמטיקה

חידות מתמטיקה

חידות לילדים קטנים

בדיחות למה

חידות היגיון לילדים

חידות ילדים