ברכות לחבר

ברכות לחבר - ברכה לחבר הכי טוב ליום הולדת למזל טוב

דף הבית » לכבוד מי הברכה? » ברכות לחבר

הוא כמו אח בשבילך

חבר טוב הוא מתנה מיוחדת במינה. הוא ליווה אותך ברגעים מצחיקים, מיוחדים, מפחידים ואפילו מדכדכים. הוא חיזק אותך כשהמצב לא היה אידיאלי וגרם לך להרגיש טוב יותר מעצם הנוכחות שלו שם. אתם לא חייבים לדבר על הדברים הקשים כשהם מגיעים, לפעמים מספיקה אפילו שיחה קלילה על נושא אחר או סתם בילוי משותף.

 

 הוא יודע מתי להקשיב לך ומתי לעודד אותך והכי חשוב – הוא מכיר את האדם שאתה ומעריך אותך. בשביל לעזור לכם לכתוב ברכה מקסימה לאדם המיוחד הזה, ריכזנו עבורכם ברכות מרגשות שכתבנו שיתנו לכם קצת השראה. שיהיה לכם בהצלחה!

ברכה לחברים

ברכה לחבר טוב שלי

חברי הטוב, יצא לי עליך כל היום לחשוב. אני מודה לך על תמיכתך בשעת צרה, על שמחתך בשמחתי כשמגיעה בשורה טובה. כל אלה עושים אותך החבר הטוב והמופלא. שתדע תמיד – גם אני כאן למענך, כואב ושמח בכל הרגשה המלווה אותך.

ברכה לחבר הכי טוב ליום הולדת

חבר מספר אחד יש רק אחד ולכן אברך אותך שבכל הטוב שתפנה תשכיל ותצליח תאיר את העולם כמו שאתה מאיר אותי ושיזכו עוד בריות להתחבר אל נשמתך היפה שזכיתי אני להכיר בה, להתחבר אליה ולאהוב

ברכה לחברים מארחים

למארחים הנפלאים שלנו! לברך אתכם רצינו וגם להודות, על אירוח נעים ונחמד, על עריכת שולחנות. תודה על אווירה טובה ושמחה על מאכלים טעימים ואנרגיה בריאה שתלווה אותנו גם שנצא מדלת היציאה.

ברכה לחברים

חברים בחיים זה מהדברים הכי חשובים, חברים בחיים – כולנו צריכים. לרגעים קסומים, לחוויות טובות, לימים בלתי נשכחים כאלה שנזכור רק בזכות חברים טובים. בכאב, בצחוק, בשמחה ובמצוקה, אחד בשביל השני בכל ההקשבה, בכל הנתינה. תמיד הייתם לי מקור לאהבה, על כך תודה רבה.

ברכה לבר מצווה לחבר

חבר יקר ואהוב אני נרגש כי הגעת ליום הכי חשוב צעדים ראשונים בעולם המבוגרים אאחל לך שדרכך תהא סוגה בשושנים שתפגוש בדרך אנשים טובים שתדע עדיין להנות כמו ילד ולדעת להתאים צבעים של בגד שתדע לצעוד בדרך באיטיות להחזיק בגשר וללכת בזהירות רוב הצלחה ומזל טוב עד מאה עשרים שנה

ברכה ליום הולדת 70 לחבר

חבר, לרגל כניסתך לעשות השמיני – לפני הכל אתפעל מהגיל, שהגעת אליו עם פרצוף כל כך צעיר… ועכשיו נאחל שרק תמשיך הבריאות והשלווה אותך תנהל. שתחיה מתוך אהבה לעולם, לבריות ולעצמך. והכי חשוב: שישכון שלום בית תמידי בינך לבין אשתך.

ברכה ליום הולדת לחבר יקר

לחבר היקר שלי! שיהיה לך יום הולדת שכולו השראה שתקח ממנו שפע ברכה לכל השנה. שתצליח להביא לידי ביטוי את כל היכולות שלך ותמצא תשובות למה שמטריד אותך. והכי חשוב: שתהנה ותאהב את מה שאתה עושה בכל רגע

ברכה לאוטו חדש לחבר

מזל טוב על האוטו החדש, תתייחס אליו כאילו היה מקדש. שתיסע בו בדרכים טובות ואת כל הארץ תוכל לגלות. שתחווה בזכותו חוויות חדשות, מעצימות ומרתקות, שתראה נופים עוצרים נשימה ותבחר תמיד בדרך הבטוחה. מאחלים מכל הלב, החברים והמשפחה.

ברכה לחבר שלי ליום ההולדת

חבר שלי אתה חוגג יום הולדת אתה חשוב בשבילי אתה בחור לתפארת אאחל לך את מה שאאחל לעצמי שתמיד תהיה יחד איתי שתדע להקשיב ולא רק לדבר שיהיה לך חבר שתדע להכיר בטעויות ולרקום חלומות בים של מחשבות מאחלת לך מזל טוב וכל הכבוד

ברכה לחבר שעוזב עבודה

זה הזמן לומר שלום ולחתום בחיבוק שיתוף פעולה שהוא חלום, העבודה במחיצתך הייתה כה מאתגרת, הפכת את התקופה לשמחה ומעניינת. מאחלת לך שבכל מקום אליו תגיע, עם כישרונותייך את כולם תפתיע, אני יודעת בבטחה שתשאיר חותמך, כל שנותר הוא לאחל אין סוף הצלחה.

ברכה לפרנסה והצלחה לחבר

חבר יקר, בהצלחה בדרכך החדשה, שתצליח ותעמיק שורשיך ושתזכה לפרנסה בשפע. שתשמור תמיד על גב זקוף ותעבור כל מכשול בחיוך. מאחלת לך שזהו יהיה שיעור נוסף בחיים שילמד אותך שבידך אין סוף כלים. חזק ואמץ, עלה והצלח.

ברכה ליום הולדת 80 לחבר

חברי הוותיק, מזל טוב ליום הולדת שמונים, עברנו יחד יותר ממחצית החיים ורציתי לומר לך שאתה אדם מדהים! מאחל לך בריאות ואריכות ימים, שלא תרגיש תחושת פספוס לעולמים ושתהנה מכל רגע ותנצל את החיים. לחיי חוויות בלתי נשכחות, באהבה מחברך, שלל איחולים וברכות.

שאלות נפוצות על ברכות לחבר

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות לחבר לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות לחבר שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות לחבר שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות לגבר

ברכה לגברים

ברכות למפקד | ברכות למפקדת

ברכה לסמל

ברכות לאחות

ברכה לאחות

ברכות לאהוב | ברכות לאהובה

ברכה לאהוב ברכה לאהובה

ברכות לדוד | ברכות לדודה

ברכה לדוד

ברכות לאח

ברכה לאח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)