ברכות ליום הולדת

ברכות ליום הולדת - ברכה עמוקה ומרגשת ליום הולדת מהלב

דף הבית » לכבוד מה הברכה? » ברכות ליום הולדת

יום מיוחד במינו

יום ההולדת של אדם קרוב אלינו הוא הזדמנות מצוינת להוקיר תודה על התמיכה, האהבה, ההכלה והצחוק שהכניס לחיינו מן היום הראשון שנכנס לחיינו.

בין אם מדובר באב, בן, אם או חברה טובה – ברכה מקסימה יכולה תמיד להוסיף לחגיגיות האירוע, ליוקרת המתנה ולאושרו של האדם האהוב עליכם.

איך כותבים את הברכה המושלמת?

בתהליך כתיבת הברכה מומלץ לפנות זמן ולחשוב על הקשר שלכם עם חתן השמחה, על האירועים המיוחדים שעברתם יחד ועל הייחודיות של הקשר שלכם לעומת קשרים אחרים. בשביל לעזור לכם בכתיבת הברכה, ריכזנו עבורכם מגוון ברכות יפות מהם תוכלו לקחת השראה. בהצלחה!

ברכה ליום הולדת

אז כדי לעזור לך במציאת הברכה המושלמת ליום ההולדת,
נצטרך שתענה על אחת משתי השאלות הפשוטות הבאות:

1. אז מי חוגג יום הולדת ?

ברכה ליום הולדת לאמא

ברכה ליום הולדת לאבא

ברכה ליום הולדת לסבא

ברכה ליום הולדת לסבתא

ברכה ליום הולדת לאח

ברכה ליום הולדת לאחות

ברכה ליום הולדת לחבר

ברכה ליום הולדת לחברה

ברכה ליום הולדת לבעלי / אשתי

ברכה ליום הולדת לבן

ברכה ליום הולדת לבת

ברכה ליום הולדת לבן זוג

ברכה ליום הולדת לבת זוג

ברכה ליום הולדת לבן דוד

ברכה ליום הולדת לדוד / דודה

ברכה ליום הולדת לנכד / נכדה

ברכה ליום הולדת לילד

ברכה ליום הולדת לאחיין

ברכה ליום הולדת לאהוב / אהובה

ברכה ליום הולדת למנהל

ברכה ליום הולדת לבוס

ברכה ליום הולדת לחמי / חמותי

ברכה ליום הולדת לגיסי / גיסתי

ברכה ליום הולדת לידיד / ידידה

2. אז לכבוד איזה גיל חוגגים ?

ברכה לגיל שנה - שנתיים

ועוד ברכות כלליות ליום הולדת

ברכה אישית ליום הולדת

היום זה היום שלך! תעשי ביום הולדת הזה דברים שתמיד רצית לעשות או שאת אוהבת במיוחד. מגיע לך – את עושה המון טוב לעולם ומגיע לך שהוא יחייך אלייך בחזרה. שיקרו לך שפע של דברים טובים, שתמשיכי לחייך וגם ברגעים קשים תמצאי את השמחה.

ברכת יום הולדת להדפסה

אמרו לך שהפכת יום רגיל ליום כל כך מיוחד הגעת אלינו בשמחה וגיל אוהבת שוקולד וממתקים צבעוניים פיך מלא שיר ורננים ברכה ליום הולדת צריכה להיות כה מיוחדת המשיכי להיות כמו שאת מקסימה עד מאה ועשרים שנה.

ברכה ליום הולדת דתית

בס"ד מזל טוב לאדם יקר לליבי, אאחל לך הרבה בריאות, הצלחה ופרנסה טובה. שהשם ישמח אותך ושלנצח תהייה שמח בחלקך. שתצעד בדרכי ה' ובעזרתו שכל משאלות ליבך יתגשמו לטובה ולברכה. תישאר כפי שאתה, אדם ישר ובעל מידות טובות. אוהבת רבות.

ברכה ליום הולדת עם ציטוט מהתנ"ך

"יברכך ה' וישמרך, יאר ה' פניו אליך…" היום יום הולדת לאדם יקר, ברכתי אליך כמי נהר, שיזרמו בחייך ברכות והצלחות בשפע שאלוהים יאיר דרכך וישמח לבבך. תגשים חלומות וזכור בחייך להיות טוב לבריות. שמח ביום שמחתך ואוהב אותך רבות.

ברכה ליום הולדת

יום הולדת פעם בשנה חוגגים, כמספר השנים על כיסא מניפים. איחולים וברכות ממשפחה וחברים ואת היום בחגיגות וריקודים מעבירים. שתהייה זאת התחלה של שנה מופלאה, מלאה בטוב והגשמה, אהבה, זוגיות ושפע פרנסה וכמובן בריאות – הברכה הכי חשובה.

ברכה מזמרת ליום ההולדת

יש לך היום יום הולדת אתה חוגג בחגיגה פשוטה או מפוארת חשבנו זמן רב מה לך לתת אנחנו יודעים שמוזיקה אתה מחבב ולכן לאחר מחשבות רבות ורעיונות שונים של ברכות יפות ורעיונות מרעננים החלטנו להביא לך ליום ההולדת ברכה מזמרת.

ברחה מצחיקה לייום הולדת

אינשאללה שיום ההולדת הזה לא יברח לך בין האצבעות. כי ימי הולדת זה עניין חמקמק, רק קמים בבקר והופ – היום נעלם. הלוואי והשקיעה לא תגיע הערב ורק תחגוג עד שימאס לך. שלבך יזרח כמו שמש שאין לה סוף. נו, טוב, אם יש יום שמותר לדמיין בו – אז בטוח זה היום. יאללה, תרגיש טוב, חתיכת אור! אוהבים אותך.

ברכה ליום הולדת מין התורה

אתה חוגג יום הולדת הנך נער לתפארת בליבנו אנו נושאים תפילה להצלחה מרובה אלוקינו קבל באהבה וברצון את תפילנו והגשם את איחולנו מאחלים לו המון הצלחה בכל המעשים שיראה איך החלומות שלו מתגשמים מאחלים לך המון אהבה עד מאה ועשרים שנה.

ברכה מהממת ליום הולדת

לאישה כה נהדרת יש לי ברכה כה מהממת, איחולי הצלחה לחיים מלאי שמחה, איחולי בריאות ונחת, לחיים של אומץ ולא פחד, איחולי הגשמה להשגת כל חלום וכל מטרה. שתהיי מאושרת ושמחה עם נחת רוח, הרבה מוטיבציה ותשוקה. מזל טוב אישה מקסימה ♥

ברכה ליום הולדת מהמקורות

בס"ד יום ההולדת זהו יום מיוחד, יום בו הקב"ה יצר כמוך רק אחד. תישא עיניך למרומים, תאמר תודה לאלוקים תפתח מזמור בספר תהילים, החל בתפילות ובעזרתו תזכה לשפע ובשורות טובות. אאחל לך בריאות ואריכות ימים, הצלחה והרבה שמחת חיים.

ברכה ליום הולדת מהלב

ליבי עתה כה נרגש יש לכך סיבה טובה ממש חגיגת יום הולדת היא לא סתם חגיגה עובדה שנוספה לך עוד שנה לך שלוחים צרור איחולים אושר ועושר כל החיים המשך להצליח בכל מעשיך להיות אהוב על חבריך זוהי ברכה מלב רוגש ואוהב.

ברכה ליום הולדת תאריך עיברי

היום יום ההולדת שלך בתאריך העברי זהו תאריך ממש רציני סופרים את הימים מבריאת העולם ליום שבו נולד האדם שהפך אותו למושלם ומה אאחל לך ליום ההולדת היום שתמשיך להגשים את החלום שתדע להיעזר ולעזור ואת כל הקשיים בקלות לעבור שתבין שככל שהדרך יותר קשה המטרה יותר קרובה.

שאלות נפוצות על ברכות ליום הולדת

כמובן, באתר שלנו תוכלו להנות ממגוון ברכות ליום הולדת לגמרי בחינם וללא עלות כלל, באהבה מאיתנו אליכם.
אתם מוזמנים לבצע שימוש אישי בברכות ליום הולדת שתמצאו בעמוד זה להנאתכם.
כמובן, אנחנו תמיד מחפשים להוסיף מידע נוסף שיעזור לגולשים שלנו. אם יש לכם ברכות ליום הולדת שלא נמצאות בעמוד זה ותרצו להוסיף אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ונשמח להוסיף למאגר.

נושאים נוספים שאולי יעניינו אותך:

ברכות ליום האהבה

ברכה ליום האהבה

ברכות לברית | ברכות לבריתה

ברכה לברית מילה

ברכות לשבוע טוב

ברכה לשבוע טוב

ברכות לקבלת דרגה

עליה בדרגה

ברכות לפסח

ברכה לפסח

ברכות לשחרור

שחרור מהצבא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן נדב :)
מחפש כתיבת ברכה בתשלום?
אני זמין לעזור לך בתשלום שלח לי הודעה ונדבר :)